Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Ble store mengder alkohol i går, men jeg blei aldri ekkelt full. winz! Artig og bli sjekka opp av dame jeg havna på vorsh med, selvom hun ikke var særlig aktuell da hun ikke var pen nok, men morsomt og leke litt stil. Endte opp med og dra hjem til dama som ikke ville pule hvis jeg ikke ville ha noe seriøst "for og snakke" jeg sa til hu at jeg ikke var interresert i noe forhold, men fikk alikavel lov og kysse hu osv. Var ustellt plen og spillerforbud på hovedbana though. Så er nok den siste gang jeg prøver meg på hu. Takk gud for zyrtec og en lang natts søvn, ellers frykter jeg at jeg hadde vært meeget sliten i dag..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er litt spennende å følge med på denne tråden fordi da føler jeg at jeg kommer litt inn i hodet på (hovedsakelig) dere gutta.

Har dog ingen skikkelige innspill å komme med da jeg aldri sjekker opp folk på byen og jeg sikkert er den eneste jenta i hele Norge som virkelig avskyr og synes det er helt vilt ubehagelig og bli sjekka opp. Jeg elsker å treffe nye folk ute og av natur så klikker jeg veldig godt med gutter. Så jeg synes det er dritkult når de kommer bort å begynner å snakke og blir kjent med meg. Men de gangene det begynner å bli obvious at de vil ha meg med hjem så får jeg skikkelig noia. Merker jeg begynner å fikle med hendene mine og ender ofte opp med å grabbe tak i en kompis å fake at han er typen min eller noe.
Det er overhodet ingenting som frister med ONS :/ Det er elendig sex og kleint dagen etterpå. Og jeg føler det er flaut når gutter og spesielt menn som er en del år gamlere enn meg kommer bort til meg bare fordi de har lyst på kropp.
For all del, det er jo et kompliment. Jeg liker jo å tro at de synes jeg er fin og har bra kropp osv når de kommer bort til meg (selv om jeg utmerket godt vet at ikke alle ser på dèt heller) men det er ekkelt uansett. Jeg blir aldri vant til det.

Liker de guttene som er litt mer blyge og forsiktige og ikke buser frem som verdens mest selvsikre og med tidenes mest innøvde sjekkereplikk.
... Men jeg blir aldri med de gutta hjem heller.

Jeg er nok en sjekker's verste mareritt. :/

Merker jeg ofte blir litt skuffa hvis jeg har snakket med en fyr lenge og så etter klokka 2 vil han bare dra meg med hjem så vi kan være alene der. Jeg vil bare få flere venner jeg!! :) Ikke være hakk i sengestolpen.

Lenke til kommentar

Det er overhodet ingenting som frister med ONS :/ Det er elendig sex og kleint dagen etterpå.

Kjipe karer du har vært borti da.. Personlig så har jeg nok hat den beste sexen når jeg var i forhold, men det er jo mye fordi da er det så mye mer involvert enn kun sex. Men god sex på ons er da fult mulig, du må bare treffe den riktige typen. Er da noen damer som har sagt jeg har vært deres best ligg i livet, handler vel bare om og få god kontakt med dama, ikke være for dritings og faktisk behandle dama som ei dame.. Personlig så synes jeg dagen derpå overhodet ikke er klein, pleier som oftest før vi sovner dagen derpå og spørre om dama synes det er okey med sex når vi våkner, så slipper jeg lure på det. Så er det bare og se ann formen på morraen, oftest litt mer sengekos, og lager gjerne egg og bacon eller lignende før dama kastes på dør.

Lenke til kommentar

Er da noen damer som har sagt jeg har vært deres best ligg i livet

Det er noe vi ofte sier for å være hyggelige, for at dere ikke skal få dårlig selvtillitt eller føle dere misslykket:)

Men for all del. Kan godt være at du er en racer i senga selv om du ikke aner hva dama liker og har alkohol innabords.

Mulig jeg var uheldig ja.

Angra i ettertid men trøster meg med at det er sånne ting "alle" gjør i ny og ne. Er ikke den første.

Det som plager meg mest er hvis noen blir "sinte" eller frustrerte når jeg ikke blir med dem hjem fordi de trodde jeg var bankers. Med det samme jeg ble singel var jeg på byen med noen kolleger. Siden jeg nylig var blitt singel gadd jeg ikke kaste meg på trøsteknulling osv fordi det bare kom til å rote til enda mere oppi hodet mitt.

Da var det faktisk en fyr som ble skikkelig sint på meg fordi jeg ikke ville bli med hjem. Vi gikk sammen til en bensinstasjon i nærheten for å kjøpe oss mat og når jeg sa hade å ville gå hjem ble han sint. Begynte å dra å rive i meg. (Jeg hadde jo høye hæler så det var jo ikke så kult å bli røsket rundt i) kalte meg hore osv og sa at han ikke ville pult meg uansett. Det syke var at han var kjempekoselig tidligere på kvelden! Har ikke fortalt noen i vennegjengen om dette heller fordi det er en fyr vi har en del felles venner med og risikerer og støte på i ny og ne. Ubehagelig var det ihvertfall. Og jeg bailer fremdeles ett år senere hver gang jeg er ute og ser vedkommede.

Lenke til kommentar

Det er noe vi ofte sier for å være hyggelige, for at dere ikke skal få dårlig selvtillitt eller føle dere misslykket:)

Men for all del. Kan godt være at du er en racer i senga selv om du ikke aner hva dama liker og har alkohol innabords.

Mulig jeg var uheldig ja.

Angra i ettertid men trøster meg med at det er sånne ting "alle" gjør i ny og ne. Er ikke den første.

Det som plager meg mest er hvis noen blir "sinte" eller frustrerte når jeg ikke blir med dem hjem fordi de trodde jeg var bankers. Med det samme jeg ble singel var jeg på byen med noen kolleger. Siden jeg nylig var blitt singel gadd jeg ikke kaste meg på trøsteknulling osv fordi det bare kom til å rote til enda mere oppi hodet mitt.

Da var det faktisk en fyr som ble skikkelig sint på meg fordi jeg ikke ville bli med hjem. Vi gikk sammen til en bensinstasjon i nærheten for å kjøpe oss mat og når jeg sa hade å ville gå hjem ble han sint. Begynte å dra å rive i meg. (Jeg hadde jo høye hæler så det var jo ikke så kult å bli røsket rundt i) kalte meg hore osv og sa at han ikke ville pult meg uansett. Det syke var at han var kjempekoselig tidligere på kvelden! Har ikke fortalt noen i vennegjengen om dette heller fordi det er en fyr vi har en del felles venner med og risikerer og støte på i ny og ne. Ubehagelig var det ihvertfall. Og jeg bailer fremdeles ett år senere hver gang jeg er ute og ser vedkommede.

Shit, høres ikke akkurat ut som en bra opplevelse. Selv er jeg nesten litt for lite aggresiv tror jeg :p . Men å "ødelegge" deg på den måten, fordi han ikke får det som han vil, er jo helt på trynet. Selv bruker jeg bare å bli deprimert, og gråte til en trist film mens jeg røyker meg så skæck at jeg glemmer hvem jeg er.
Lenke til kommentar

.

Haha, så snilt sagt! Men nei, det ligger nok noe i det. Hørt det endel ganger av alt fra ons til venniner og kjærester. Men for all del, mange kan jo være snille. Jo, vet som oftest hva dama liker, det er bare og spørre, eller lese responsen man får når man gjør forskjellige ting.

Forøvrig tror jeg damer generelt sett får mye mindre ut av ons, grunnet at de er mye mer føleses baserte vesen, menn tenner fysisk damer psykisk. Jeg har aldri dårlig samvittighet, har jeg hatt ons med ei som egentlig er waay under min standard fordi jeg var sørpe og ikke så forskjell på hu og vennina, er det mer en god historie enn noe og ha skyldfølelse for. Yolo lzm!

Ang inpåslitne menn så skjønner jeg jo hva du føler, problemet er bare at det er damene som har makten over det og ha sex eller ikke. Noen menn takler selvfølgelig nederlag dårlig. Jeg haddr aldri klikket på det at jeg ikke har fått sex av ei dame jeg treffer på byen. Blir jeg rejecta ved første treff gir jeg nok heller en klem og sier at det var koselig og bli kjent med deg og håper på og treffe deg igjen.

Lenke til kommentar

Da tror jeg du kommer deg videre raskere enn det jeg gjør! :)

Skulle virkelig ønske jeg hadde den evnen.

Aldri følt meg så tom og ensom som det jeg har gjort dette året. Blir jo aldri bra heller! :nei:

Jeg vet ikke hvor god jeg er på å komme meg over mine "depresjoner", men jeg har jo ikke akkurat noen valg :p . Å være deprimert suger maks.

Angående tomhet, så føler jeg med deg, jeg har samme greia ofte. Er så jævlig ensom her jeg bor nå, suger maks! Nå har jeg heldigvis bare 4 måneder igjen før jeg er ferdig med lærlingtiden :) . Så det er nice!

Har jo sånn sett lært mye av ensomheten, og tror det har vært bra for meg meg.

"The beauty of the struggle when it comes to a past."

Vært ganske aktiv på Facebook i det siste, og jeg begynner å like det. Langt fra like artig som å dra på byen, men har jo ikke akkurat så mange muligheter her jeg bor.

Jeg greide jo selvfølgelig å få smarttelefonen min stjålet samme dag som jeg kjøpte den, så har ikke blitt noe Tinder på meg enda. Jeg er redd det er "old" når jeg endelig har kommet meg dit.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Haha, så snilt sagt! Men nei, det ligger nok noe i det. Hørt det endel ganger av alt fra ons til venniner og kjærester. Men for all del, mange kan jo være snille. Jo, vet som oftest hva dama liker, det er bare og spørre, eller lese responsen man får når man gjør forskjellige ting.

Forøvrig tror jeg damer generelt sett får mye mindre ut av ons, grunnet at de er mye mer føleses baserte vesen, menn tenner fysisk damer psykisk. Jeg har aldri dårlig samvittighet, har jeg hatt ons med ei som egentlig er waay under min standard fordi jeg var sørpe og ikke så forskjell på hu og vennina, er det mer en god historie enn noe og ha skyldfølelse for. Yolo lzm!

Ang inpåslitne menn så skjønner jeg jo hva du føler, problemet er bare at det er damene som har makten over det og ha sex eller ikke. Noen menn takler selvfølgelig nederlag dårlig. Jeg haddr aldri klikket på det at jeg ikke har fått sex av ei dame jeg treffer på byen. Blir jeg rejecta ved første treff gir jeg nok heller en klem og sier at det var koselig og bli kjent med deg og håper på og treffe deg igjen.

Dette er jo selve essensen av "sjekkementalitet". Du skal ikke la damen ha makten over det å sex eller ei. Ditt behov for å ha sex burde aldri være større enn hennes. Det burde ihvertfall ikke framstå som det. Å bli irritert når man ikke får sex, er selvsagt fullstendig idiotisk. Det samme er også tanken på å "få" sex. Du skal ikke få sex, du skal dele sex.

Ciklide: Det er heller ikke meningen at gutter skal buse inn med innøvde sjekkereplikker og overdreven arroganse. Som med det aller meste, så finnes det en gylden middelvei, noe som kan være veldig vanskelig å mestre.

Du sier du har lyst på venner, og ikke være et hakk i en sengestolpe. Hvorfor tror du at disse to må være separate?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at ute på byen så har dama det over meg, men jeg sier det til Ciklide at det er slik. Jeg har åpna med "du er så deilig at og få lov og pule deg burde være en menneskerett" og fått suksess på det, handler ikke en dritt om hvordan man sier ting, men heller måten man sier det på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at ute på byen så har dama det over meg, men jeg sier det til Ciklide at det er slik. Jeg har åpna med "du er så deilig at og få lov og pule deg burde være en menneskerett" og fått suksess på det, handler ikke en dritt om hvordan man sier ting, men heller måten man sier det på.

True shit.

Har virkelig begynt å få troen på ordene ikke har noe å si. Veldig deilig, for da slipper man å bekymre seg for å ikke ha noe å si :) .

Lenke til kommentar

Du sier du har lyst på venner, og ikke være et hakk i en sengestolpe. Hvorfor tror du at disse to må være separate?

Sex kompliserer vennskap. Man kan ikke være fuckfriends for alltid. Å så er det kjipt hvis en part utvikler følelser og den andre ikke .

Vennene som varer er de man ikke har sex med . (Foruten kjærester så klart )

Lenke til kommentar

Selvsagt, og det var heller ikke rettet mot deg. Det var ment som en generell regel. Jeg er enig med deg om du mente å skrive at det ikke handler om hva du sier.

Lenke til kommentar

Sex kompliserer vennskap. Man kan ikke være fuckfriends for alltid. Å så er det kjipt hvis en part utvikler følelser og den andre ikke .

Vennene som varer er de man ikke har sex med . (Foruten kjærester så klart )

Jeg vil påstå at vennskap generelt sett ikke varer evig. Selv om det nok er noen få som gjør det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...