Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler jeg snart må gjenåpne facebookprofilen min for å få tilgang til paradis :love:

Men, nei. Nekter.

Btw. Er det veldig kleint å sende "you missed a spot" til vaskedama på jobben og hvis hu svarer "where", så sende bilde fra under beltestedet (påkledd, ikke nakenbilde)?

Føler ikke det er helt meg, men jeg tenkte kanskje å fokusere på sex med en gang.

Eventuelt noen som har mildere eksempler? :p

Andre kjerringa som er oppom jobben som jeg har fått nummeret til :p Bare at med hu her så tenker jeg ikke long term akkurat.

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Føler jeg snart må gjenåpne facebookprofilen min for å få tilgang til paradis :love:

Men, nei. Nekter.

Btw. Er det veldig kleint å sende "you missed a spot" til vaskedama på jobben og hvis hu svarer "where", så sende bilde fra under beltestedet (påkledd, ikke nakenbilde)?

Føler ikke det er helt meg, men jeg tenkte kanskje å fokusere på sex med en gang.

Eventuelt noen som har mildere eksempler? :p

Andre kjerringa som er oppom jobben som jeg har fått nummeret til :p Bare at med hu her så tenker jeg ikke long term akkurat.

Jeg hadde tenkt, herregud så tragisk. Men om dere er på den tonen så kan det faktisk være litt lættis og seksuelt.

Lenke til kommentar

Det kommer veldig an på hvordan du har fremstått for henne tidligere også. Hvis du allerede har gitt inntrykk av å være en morsom, småfrekk og ganske seksuell fyr, kunne det ha fungert. Men hvis dere kun har snakket sammen på en litt mer høflig måte, uten seksuell undertone og mye spøking ville det nok ikke ha gått så bra.

Lenke til kommentar

Snublet over denne http://www.kk.no/925403/slik-faar-du-draget-paa-byen nok en god artikkel av nettavisen, kremt kremt...

Vel, forklarte ikke sånn veldig mye akkurat. Bare i forhold til jenter som blir snakket til på byen.

Trenger virkelig jenter hjelp? Kan ikke huske sist jeg var på byen og så en jente som ikke måtte dytte menn ut av ansiktet. Latterlig

Jeg tror enkelte jenter trenger litt hjelp ja ;) .
Lenke til kommentar

Trenger virkelig jenter hjelp? Kan ikke huske sist jeg var på byen og så en jente som ikke måtte dytte menn ut av ansiktet. Latterlig

Trenger vel egentlig ikke hjelp. Men for min del liker jeg å holde meg oppdatert ang. sjekking for eks for å skille ut de useriøse fra de seriøse, eller vice versa. Eller bare så enkelt som å kunne ta fra fyren kontrollen, og være den som sjekker opp han istedet.

Lenke til kommentar

Riktig at de fleste må fekte unna en god del innpåslitne fylliker iløpet av kvelden, men tro det eller ei så sliter mange kvinner med å ta initiativet selv. For de, som for oss, går det jo nesten alltid greit når man er den som blir sjekket opp, men motsatt vei er det nok like ille for store deler av begge skjønn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive lengre.

Ny forsåvidt artig kveld på byen, men....

Fy faen noen jenter er crazy i hodet. Var en jente som prøvde å få meg i bakken, så hardt at hun nesten datt i bakken selv, også kom det som kan ha vært typen hennes og skulle banke meg eller noe :p .

Var en annen dame som først var jævlig uresponsiv. Hun var med venninna, og de holdt hender, så jeg joinet inn på den. Først på dansegulvet dyttet hun meg bare vekk, men senere når hun sto i baren, gikk jeg opp til henne. Og hun startet å dytte meg og greier :p . Men fortsatt drev hun og teaset meg som faen. Dyttet meg inn i en pilar, også begynte hun å grinde på meg. Først hadde jeg ikke boner, så hun ble vel litt skuffet. Men greide å få noe som lignet en boner til den andre gangen hun gjorde det :) . Men jeg vet ikke helt hva som skjedde.

Tror min største problem atm er at jeg ikke biter meg litt mer på de jentene jeg har kjemi med. Jeg går fort videre, og tenker hele tiden at jeg kommer til å møte dem igjen, men det skjer jo ofte ikke.

Og tror du faen ikke det var en jente som tok meg med på dansegulvet mot slutten av kvelden, og det var ganske hot stemning, før brannalarmen(!) gikk. Verste jeg har vært med på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er egentlig Tinder?
Etter å ha hørt hva Johan Golden sa om det på P4 tørr jeg ikke laste ned å se hva det er en gang?! Han sa at plutselig lå all infoen hans fra facebook oppe på nettet og masse damer fra nabolaget så at han var der. Er ikke det litt kleint da? Man får ikke sett hva det er en gang før ALT ligger ute?
Er det bare folk som vil ligge med hverandre på tinder eller er det en app hvor man faktisk kan få venner og bygge kontaktnett også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...