Slettet--- Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Angående tinder, i det siste. Ihvertfall Oslo område og 160km omkrets så har det faen meg ikke tatt slutt å finne jenter. Før var det kanskje 2-3 nye om dagen. Men nå har jeg sikkert bladd igjennom 200-300 stk minst! Forøvrig helt latterlig hvor attraktive noen av dem er! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Føler jeg snart må gjenåpne facebookprofilen min for å få tilgang til paradis Men, nei. Nekter. Btw. Er det veldig kleint å sende "you missed a spot" til vaskedama på jobben og hvis hu svarer "where", så sende bilde fra under beltestedet (påkledd, ikke nakenbilde)? Føler ikke det er helt meg, men jeg tenkte kanskje å fokusere på sex med en gang. Eventuelt noen som har mildere eksempler? Andre kjerringa som er oppom jobben som jeg har fått nummeret til Bare at med hu her så tenker jeg ikke long term akkurat. Endret 5. desember 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
fervent Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg hadde ikke gjort det Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Nei, jeg trur det bare blir med tanken. Dumt å tenke med feil hode Lenke til kommentar
fervent Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hadde det vært en random så hadde du kunnet prøve, bare for å eksperimentere med tanken. Men hun her kan lage trøbbel og ubehageligheter for deg, så dropp det. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Føler jeg snart må gjenåpne facebookprofilen min for å få tilgang til paradis Men, nei. Nekter. Btw. Er det veldig kleint å sende "you missed a spot" til vaskedama på jobben og hvis hu svarer "where", så sende bilde fra under beltestedet (påkledd, ikke nakenbilde)? Føler ikke det er helt meg, men jeg tenkte kanskje å fokusere på sex med en gang. Eventuelt noen som har mildere eksempler? Andre kjerringa som er oppom jobben som jeg har fått nummeret til Bare at med hu her så tenker jeg ikke long term akkurat. Jeg hadde tenkt, herregud så tragisk. Men om dere er på den tonen så kan det faktisk være litt lættis og seksuelt. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Vi er jo på den tonen, men jeg gidder ikke å ta sjansen på det. Sånt kan fort bli feil, spesielt på melding. Ting skulle bare vært så enkelt som mange gutter tenker Endret 5. desember 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det kommer veldig an på hvordan du har fremstått for henne tidligere også. Hvis du allerede har gitt inntrykk av å være en morsom, småfrekk og ganske seksuell fyr, kunne det ha fungert. Men hvis dere kun har snakket sammen på en litt mer høflig måte, uten seksuell undertone og mye spøking ville det nok ikke ha gått så bra. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Snublet over denne http://www.kk.no/925403/slik-faar-du-draget-paa-byen nok en god artikkel av nettavisen, kremt kremt... Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Trenger virkelig jenter hjelp? Kan ikke huske sist jeg var på byen og så en jente som ikke måtte dytte menn ut av ansiktet. Latterlig Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Snublet over denne http://www.kk.no/925403/slik-faar-du-draget-paa-byen nok en god artikkel av nettavisen, kremt kremt...Vel, forklarte ikke sånn veldig mye akkurat. Bare i forhold til jenter som blir snakket til på byen. Trenger virkelig jenter hjelp? Kan ikke huske sist jeg var på byen og så en jente som ikke måtte dytte menn ut av ansiktet. LatterligJeg tror enkelte jenter trenger litt hjelp ja . Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Slik jeg forstår det så er det mange som får tilbud fra menn de ikke finner interessante. Da hjelper det vel ikke å ha mye tilgang på noe man ikke vil ha? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Trenger virkelig jenter hjelp? Kan ikke huske sist jeg var på byen og så en jente som ikke måtte dytte menn ut av ansiktet. Latterlig Trenger vel egentlig ikke hjelp. Men for min del liker jeg å holde meg oppdatert ang. sjekking for eks for å skille ut de useriøse fra de seriøse, eller vice versa. Eller bare så enkelt som å kunne ta fra fyren kontrollen, og være den som sjekker opp han istedet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Trenger virkelig jenter hjelp? Kan ikke huske sist jeg var på byen og så en jente som ikke måtte dytte menn ut av ansiktet. Latterlig Riktig at de fleste må fekte unna en god del innpåslitne fylliker iløpet av kvelden, men tro det eller ei så sliter mange kvinner med å ta initiativet selv. For de, som for oss, går det jo nesten alltid greit når man er den som blir sjekket opp, men motsatt vei er det nok like ille for store deler av begge skjønn. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive lengre. Ny forsåvidt artig kveld på byen, men.... Fy faen noen jenter er crazy i hodet. Var en jente som prøvde å få meg i bakken, så hardt at hun nesten datt i bakken selv, også kom det som kan ha vært typen hennes og skulle banke meg eller noe . Var en annen dame som først var jævlig uresponsiv. Hun var med venninna, og de holdt hender, så jeg joinet inn på den. Først på dansegulvet dyttet hun meg bare vekk, men senere når hun sto i baren, gikk jeg opp til henne. Og hun startet å dytte meg og greier . Men fortsatt drev hun og teaset meg som faen. Dyttet meg inn i en pilar, også begynte hun å grinde på meg. Først hadde jeg ikke boner, så hun ble vel litt skuffet. Men greide å få noe som lignet en boner til den andre gangen hun gjorde det . Men jeg vet ikke helt hva som skjedde. Tror min største problem atm er at jeg ikke biter meg litt mer på de jentene jeg har kjemi med. Jeg går fort videre, og tenker hele tiden at jeg kommer til å møte dem igjen, men det skjer jo ofte ikke. Og tror du faen ikke det var en jente som tok meg med på dansegulvet mot slutten av kvelden, og det var ganske hot stemning, før brannalarmen(!) gikk. Verste jeg har vært med på. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Og tror du faen ikke det var en jente som tok meg med på dansegulvet mot slutten av kvelden, og det var ganske hot stemning, før brannalarmen(!) gikk. Verste jeg har vært med på. Du var på Club Diamond du? Hohooo!! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hva er egentlig Tinder?Etter å ha hørt hva Johan Golden sa om det på P4 tørr jeg ikke laste ned å se hva det er en gang?! Han sa at plutselig lå all infoen hans fra facebook oppe på nettet og masse damer fra nabolaget så at han var der. Er ikke det litt kleint da? Man får ikke sett hva det er en gang før ALT ligger ute?Er det bare folk som vil ligge med hverandre på tinder eller er det en app hvor man faktisk kan få venner og bygge kontaktnett også? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Du var på Club Diamond du? Hohooo!! Nei? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Nei? Haha ok Brannalarmen gikk der i natt og alle måtte evakuere ut sjø Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) feil tråd Endret 8. desember 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå