Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Anonym: Det er mulig du har en litt feil fremgangsmåte når duo prøver å ha sex.

Første steg er å ikke fokusere så mye på fitta, men heller de fleste andre kroppsdeler enn det. Ta på magen, ryggen, nakken, kyss etc. Målet er gjøre henne kåt nok til å ha sex med deg, uten at du pusher for mye.

Ta på deg selv og legg hånden hennes på din harde ting. Om hun reagerer bra på det, så kan du evnt. ta den ut av buksa.

Noen ganger vil hun bare ikke ha sex, og da er det ikke så mye å gjøre med det. Prøv igjen om morgenen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe er ihvertfall feil når det samme skjer flere ganger med forskjellige kvinnfolk.

Husker ikke hva metoden het, men etter man har blitt avvist kan man begynne å gjøre noe helt annet en liten stund for å så prøve igjen. F.eks ligger man i senga og blir avvist, så kan man sette seg opp og snakke om noe helt annet og bygge litt mer tension en stund for å prøve igjen litt etterpå.

Noen som har noe tips til snapchat bilder?

Av en eller annen grunn så spør jeg alltid om snapchaten til folk på fylla, men jeg vet jo at jeg aldri gidder å sende bilder til dem. Er et par jenter jeg kjenner litt fra før som jeg la til på snapchat som sender meg bilder en gang i blandt, men klarer/gidder aldri å svare.

Føler snapchat er en dårlig arena for sjekking med mindre man er sykt kreativ.

Lenke til kommentar

Noe er ihvertfall feil når det samme skjer flere ganger med forskjellige kvinnfolk.

Husker ikke hva metoden het, men etter man har blitt avvist kan man begynne å gjøre noe helt annet en liten stund for å så prøve igjen. F.eks ligger man i senga og blir avvist, så kan man sette seg opp og snakke om noe helt annet og bygge litt mer tension en stund for å prøve igjen litt etterpå.

Metoden heter gi faen med empati.
Lenke til kommentar

snip

Gamet i senga er vel igrunn ganske basic, eskaler kyssing og kroppskontakt, få av klær, tease som faen, vis at du er mannen i senga og har lyst og ha sex, og vam opp dama før du beveger deg mellom beina hennes. protip er kyssing på nakken, biting og hvisking på øret. Nakken pleier og være damers akillieshel.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Takker til alle som har svart så langt! Når dere har fått dama i seng, pleier dere gå rett på eskaleringen eller ligger dere først og prater, etc? Tror jeg er litt for lite aggressiv i begynnelsen, og at det derfor blir en slags "downer" som slukker lysten til dama litt.

Skal ta deres input til etteretning, spesielt det med å få henne til å ta på meg! Aldri tenkt på den, men i retrospekt kan jeg se at det ofte blir litt "enveiskjøring" i så måte.

Flere tips mottas med takk! Kult om folk har noen "signature moves" de vil dele ;)

Anonymous poster hash: cd571...c4e
Lenke til kommentar

Når dere har fått dama i seng, pleier dere gå rett på eskaleringen

Hvis jeg i det hele tatt kommer så langt før det skjer: Ja.

eller ligger dere først og prater, etc?

Som i å konversere? Nei. Er lov å flirte litt, men ikke skravling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Føler jeg blir litt lurt jeg, er seriøst SÅ mange gutter som ser kjekke ut, men som er alt annet enn kjekke når jeg sjekker facebooken deres. Jeg ser jo at de velger ut de fineste bildene av seg selv, som gir et feilaktig inntrykk av deres utseende. Alt jeg ber om er en normal og en helt greit kjekk fyr!

Er det så ulikt av hva jenter gjør? :tease:

Når det er snakk om "dating" så vil jo alle representere seg selv på best mulig måte :)

Lenke til kommentar

Nå er vel vår oppfatning av et annet menneske basert på mye mer enn bare utseendet, enten det er det vi fokuserer på eller ei. Sjarm, karisma og utstråling kan veie opp for mye. På samme måte kan mangel på det forringe opplevelsen av en ellers tiltrekkende person.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå er vel vår oppfatning av et annet menneske basert på mye mer enn bare utseendet, enten det er det vi fokuserer på eller ei. Sjarm, karisma og utstråling kan veie opp for mye. På samme måte kan mangel på det forringe opplevelsen av en ellers tiltrekkende person.

Ser det var litt uheldig klipping av et innlegg som var for et par sider siden, beklager det :)

Det var i forbindelse med valg av bilder på Tinder, der er det vanskelig å få en grei oppfatning av sjarm, karisma og utstråling.

Lenke til kommentar

Ser det var litt uheldig klipping av et innlegg som var for et par sider siden, beklager det :)

Det var i forbindelse med valg av bilder på Tinder, der er det vanskelig å få en grei oppfatning av sjarm, karisma og utstråling.

Jeg skjønte konteksten du mente og det var ment som en oppfølging. Sjanesn vil jo alltid være der ved nettdating at skallet og kjøttet ikke er det samme. Det blir jo egentlig som å handle på nettet. Du vet jo liksom aldri helt hva du får før du sitter med det i hendene.

Lenke til kommentar

Er det så ulikt av hva jenter gjør? :tease:

Når det er snakk om "dating" så vil jo alle representere seg selv på best mulig måte :)

Nei, absolutt ikke! Det er jo som Feh skriver at det til syvende og sist er totalpakken som betyr noe. Jeg fant en fyr som jeg aldri ville "liket" hvis det ikke var for at jeg gjorde det ved en tilfeldighet, og han viser seg å ha mer å tilby til nå enn noen annen fyr jeg har møtt til nå :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nei, absolutt ikke! Det er jo som Feh skriver at det til syvende og sist er totalpakken som betyr noe. Jeg fant en fyr som jeg aldri ville "liket" hvis det ikke var for at jeg gjorde det ved en tilfeldighet, og han viser seg å ha mer å tilby til nå enn noen annen fyr jeg har møtt til nå :)

Jeg er av typen så tror / vett at det finnes nok av fisk i havet, så enn kan like greit legge lista høyt på utseende, ikke satse på noen som umiddelbart virker mindre attraktive i håp om at de har en flott side ved seg ellers.

Lenke til kommentar

Jeg er av typen så tror / vett at det finnes nok av fisk i havet, så enn kan like greit legge lista høyt på utseende, ikke satse på noen som umiddelbart virker mindre attraktive i håp om at de har en flott side ved seg ellers.

Selvfølgelig trykker man på de man finner mest attraktive på f.eks Tinder, men det er ikke alle man sjekker like godt, og det var egentlig bare flaks for min del (enn så lenge). Den du finner deg blir automatisk flottere når du involverer deg litt mer i henne, så man trenger strengt tatt ikke sette listen så høyt, men jeg har forståelse for at det er viktig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...