Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man trenger ikke å trene eller ha en hobby for å få seg en Kjæreste, det er det indre som teller

 

NEI! Beklager, dette er så totalt bullshit at det er helt på viddene. Jo selvfølgelig er det sant, men det er ikke det som teller ved første øyekast, det tar under 3 sekund for ei dame og fastslå om hun hadde ligget med en person eller ikke. Det er vel noe sånnt som 20% av guttene på kjøttmarkedet har sex med 80% av damene, da kan man etterstrebe og bli en av desse. Eller lene seg tilbake, godta seg selv for den man er og komme med utsagn som at jeg vil at dama skal få interesse for meg som den jeg er.

 

Ja, dette er ganske så satt på spissen. Men du blir ikke verdensmester av og bare møte opp til OL.

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Edit: denne diskusjonen har gått latterlig langt, jeg ville bare anbefale tinder og det gjør jeg fortsatt:) har fått flere matcher og chattet med folk der

 

Er du ikke villig til å trene, stelle deg eller forandre noe, tror jeg egentlig ikke sjekking er noe for deg.

dette er sjekketråden, ikke kjærlighetstråden.

Ikke kom å fortell meg hva som er noe, jeg er slik jeg er

 

NEI! Beklager, dette er så totalt bullshit at det er helt på viddene. Jo selvfølgelig er det sant, men det er ikke det som teller ved første øyekast, det tar under 3 sekund for ei dame og fastslå om hun hadde ligget med en person eller ikke. Det er vel noe sånnt som 20% av guttene på kjøttmarkedet har sex med 80% av damene, da kan man etterstrebe og bli en av desse. Eller lene seg tilbake, godta seg selv for den man er og komme med utsagn som at jeg vil at dama skal få interesse for meg som den jeg er.

Ja, dette er ganske så satt på spissen. Men du blir ikke verdensmester av og bare møte opp til OL.

Nei det du sa er totalt bullshit

 

 

Det indre teller ikke i det hele tatt før man har et ytre som gjør at folk tar seg bryet med å bli kjent med deg i utgangspunktet.

Det indre teller, kjærlighet kommer ikke basert på utseende men hvordan man er på innsiden, jeg ville ikke blitt sammen med ei deilig dame som var en skikkelig bitch på innsiden

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Nå synes jeg jo jeg ser bra ut, men har ikke alltids synes det.

Når det kommer til cold approach tror jeg i hvert fall ikke utseende har så mye å si. Hadde en periode hvor jeg ga helt faen i hvordan jeg så ut, og det gikk greit det. Nå liker jeg å se litt bra ut, men når jeg først har dratt hjemmefra gir jeg meg 100% faen.

Lenke til kommentar

Treningssenter trening er noe av det mest destruktive jeg har gjort mot meg selv i hele år. Det var så ubeskrivelig kjedelig at jeg måtte bare melde meg ut etter et par måneder tross god fremgang og greie resultater. Aldri igjen. Da løper jeg heller ute i kulda og tar hang ups i et tre.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er ingen som sier at man MÅ på treningssenter. Så lenge man holder seg i form på en måte man liker så fungerer det absolutt best. Jeg synes ikke løping og hang ups i trær er så halvgærent.

Vil du jeg skal poste et bilde av meg? slik du får se hva slags bilde da damer swiper til høyre eller venstre for? så kan du si om jeg ser bra eller dårlig?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Bare hvis du føler det er hensiktmessig, jeg tror i så fall at det er bedre å poste det i pm, du vet ikke hva som kan brukes mot deg senere. Hvis du stoler på min bedømmelse, såklart :)

Er du dame eller mann?

Lenke til kommentar

Haha, hver sin smak. Nå er jeg verken på Tinder, eller singel, men treningsbilder er totalt turn-off for meg. Det impliserer at fyren er en overfladisk kroppsfiksert tulling for min del.

Da tror jeg du går glipp at mange bra gutter. Kanskje du derimot ikke føler deg god nok for gutter som trener og har en bra kropp?

 

Trening hjelper jo faktisk på det indre da. Man sover bedre, er bedre harmoni, sterkere sinn, bedre selvtillit osv

Helt riktig. Det gir en mestringsfølelse få andre ting gir.

 

Treningssenter trening er noe av det mest destruktive jeg har gjort mot meg selv i hele år. Det var så ubeskrivelig kjedelig at jeg måtte bare melde meg ut etter et par måneder tross god fremgang og greie resultater. Aldri igjen. Da løper jeg heller ute i kulda og tar hang ups i et tre.

Jeg var der før, men ga det et forsøk til, og ble hekta pga. resultater. Men, alle kan selvfølgelig ikke like trening på treningssenter.

Lenke til kommentar

Godt å se at det har blitt mer aktivitet i denne tråden, for nå trenger jeg alle dere guruers hjelp!

 

Situasjonen er som følger: de siste 2-3 månedene har jeg havnet i seng med en 4-5 forskjellige jenter jeg har tatt med hjem fra byen. Er som regel lite problem å møte damene og få dem med hjem.

 

Dog med en gang jeg får de i sengen blir det vanskelig - det blir ikke sex! Blir som regel klining, mye klåing, av og til fingring. Men med en gang trusa skal av er det bom stopp, og det begynner å bli ganske frustrerende! Så langt opererer jeg med to forskjellige teorier for hvorfor dette skjer:

 

1. Jeg har rett og slett hatt uflaks og truffet over snittet pripne damer/damer som vil teste meg/damer som holder igjen fordi de er keen på noe mer seriøst.

 

2. Jeg suger på å eskalere forbi et visst punkt

 

3. Jeg gir opp for lett

 

Anser en kombinasjon av 2 og 3 som mest sannsynlig. Ett eller annet sted mellom roting --> sex skjærer det seg gang på gang. Selvfølgelig er det hyggelig å bare kose også, men ikke alltid!

 

Noen som kjenner seg igjen / har noen ideer som kan hjelpe meg videre? Alle innspill mottas med takk :)



Anonymous poster hash: cd571...c4e
Lenke til kommentar

Da tror jeg du går glipp at mange bra gutter. Kanskje du derimot ikke føler deg god nok for gutter som trener og har en bra kropp?

 

Helt riktig. Det gir en mestringsfølelse få andre ting gir.

 

Jeg var der før, men ga det et forsøk til, og ble hekta pga. resultater. Men, alle kan selvfølgelig ikke like trening på treningssenter.

Mulig jeg formulerte meg litt utydelig. Jeg har ikke noe i mot menn som trener. Jeg synes bare det er latterlig å legge ut bilde av seg selv på et treningsenter mens man løfter vekter. Eller av seg selv mens man flekser muskler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Godt å se at det har blitt mer aktivitet i denne tråden, for nå trenger jeg alle dere guruers hjelp!

 

Situasjonen er som følger: de siste 2-3 månedene har jeg havnet i seng med en 4-5 forskjellige jenter jeg har tatt med hjem fra byen. Er som regel lite problem å møte damene og få dem med hjem.

 

Dog med en gang jeg får de i sengen blir det vanskelig - det blir ikke sex! Blir som regel klining, mye klåing, av og til fingring. Men med en gang trusa skal av er det bom stopp, og det begynner å bli ganske frustrerende! Så langt opererer jeg med to forskjellige teorier for hvorfor dette skjer:

 

1. Jeg har rett og slett hatt uflaks og truffet over snittet pripne damer/damer som vil teste meg/damer som holder igjen fordi de er keen på noe mer seriøst.

 

2. Jeg suger på å eskalere forbi et visst punkt

 

3. Jeg gir opp for lett

 

Anser en kombinasjon av 2 og 3 som mest sannsynlig. Ett eller annet sted mellom roting --> sex skjærer det seg gang på gang. Selvfølgelig er det hyggelig å bare kose også, men ikke alltid!

 

Noen som kjenner seg igjen / har noen ideer som kan hjelpe meg videre? Alle innspill mottas med takk :)

 

 

Anonymous poster hash: cd571...c4e

Pull/push. Altså, eksaler og ro den så ned, eskaler og ro ned osv osv.

 

Ikke gi opp så fort heller ;) .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Kan være mange grunner til at de ikke ville. Hvorfor spurte du ikke?

 

Enig med Because i need change! Kanskje du har gått litt fort frem? Noen trenger god tid på å bli komfortable.

 

Hvis de var ute etter noe mer tror jeg de ville sagt noe.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...