Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det skal faktisk ikke så mye til, et eneste bilde som viser ansiktet ditt er alt som skal til for å fange jentenes oppmerksomhet. Du må huske at det ikke hjelper å være en super gutt "som fortjener bedre" hvis du ikke klarer å reklamere for deg selv, så kynisk er faktisk Tinder, og det er en del av greia. Det er selvfølgelig viktig å respektere andres følelser, men å prate med flere gutter på Tinder ser ikke jeg på som noe problem. Det jeg har lært etter et år på datingsider er at utseende faktik har alt å si, dermed havner jeg ned på lista, ikke helt nederst men midt på treet vist du skjønner, også så tror damene at menn bare er ute etter sex som gjør det enda vanskeligere å sjekke dem opp, skulle ønske de kåte påfuglene kunne stikke av og la oss seriøste menn være igjen istedenfor å ødelegge for oss... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Helt utrolig hva folk gidder å hisse seg opp over på byen. En dame insisterte på å spandere en øl på meg på lørdag og mens jeg står bak henne og venter i barkøen så legger jeg etter hvert merke til at en fyr som står ved siden av henne plutselig begynner å diskutere ganske hissig med hun. Jeg spør rolig hva som er problemet og det han sier er at han hadde stått "kjempelenge" i kø for å kjøpe drikke til han og dama hans og at hun som skulle kjøpe øl til meg hadde sneket. Vi hadde allerede fått drikken vår og skulle gå så det var ledig helt foran, jeg praiet til og med en bartender, pekte på han og sa at nå kan du bestille. Men istedenfor å bestille så fortsetter han å krange og nærmest står å skriker om hvor frekk jeg er og han lurer på om ikke vi to skal ta en tur på utsiden. Sier at det er helt uaktuelt da jeg hverken stod i kø eller hadde noen interesse for å gå noe som helst sted med han. Da blir han bare enda sintere og begynner å hytte med nevene og begynner virkelig å bli indignert. I prosessen klarer han å dulte til en neger som stod bak han slik at han sølte på kompisen sin så nå har han plutselig fått tre illsinte negre på nakken så han mister fokus på oss og starter å krangle med disse istedet. Så går det ca. to sekunder fra han åpner kjeften mot de til han får to tette og ligger på gulvet og spreller Gud så morsomt det var å se på. Dette var altså en godt voksen mann, antar i 30-åra som ellers så noenlunde anstendig ut. Så enden på visa er at han nærmest blir bært ut av vaktene, mens dama/kona/whatever kommer gråtende etter han mens han fortsetter å sprelle. Dust. Jeg må også lære meg å ikke dra det så jævelig langt med kvinnfolk som jeg helt åpenbart ikke kommer til å close, eller i det hele tatt eskalere. Bortkastet tid. Hadde en annen litt absurd opplevelse også. Satt ute ved et bord aleine og tok meg en røyk. Så kommer det en kvinne bort og lurer på om hun kan bomme en sigg og lighter, sier ja også setter hun seg ned og hilser. Jeg sier hva jeg heter, hun sier hva hun heter og i neste øyeblikk knekker hun sammen i tårer Jeg tenker bare "wtf???" og spør hvorfor hun gråter. Hun var visst ute i sitt eget 30-års lag og gråt fordi hun mente at nå hadde livet løpt fra henne. Ingen mann og ingen barn og helt mislykket Haha. Endret 2. desember 2013 av Feh 3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Trur jeg må drikke mindre. Denne helgen er den første ut på byen etter jeg begynte å tenke på sjekking igjen, og det gikk egentlig deretter. Jeg stivner på byen, og vi fant ut at vi skulle gå inn på det eneste stedet som er laget kun for dansing omtrent. 3 gutter som aldri danser på byen går inn på et sånt sted. Jaja.. Så vi finner oss et sted å sitte ved noen milfs. Jeg drar noen strofer og de smiler, og sier at vi må passe på plassene deres når de skal ut og danse. Greit nok. Jeg setter meg desverre aldri strategisk til, så jeg havner på en side hvor det er helt tomt. Med høy musikk er det ikke lett å skrike over bordet. Når de kom tilbake sa jeg til kompisen min at han måtte si at de ikke kan sette seg der fordi vi passer på plassene for noen. Han skjønte at han skulle kødde med dem, men hu sa "det er jo oss". Så sa han "å ja". Jeg prøvde å skåle litt med de og kjøre i gang noe, men desverre har jeg noen kompiser som ikke er helt med på det, så jeg følte meg egentlig bare som en idiot der jeg satt. Hadde jeg ikke hatt han ene i mellom, og sitti ved siden av en av de så kunne jeg nok klart å få til noe bedre. Det satt seg en gjeng ved det bordet ved siden av meg og ei satt seg rett ved, og aner egentlig ikke hvorfor jeg ikke satset på å gjøre noe med det, men det tok to min så fant vi ut at vi skulle gå et annet sted. Så den situasjonen kunne vært gjort litt annerledes, men mangler erfaring på byen. Vi stakk og bestilte mat og da husker jeg egentlig ikke så mye, men hu vi bestilte av hadde spurt meg om vi skulle gifte oss. Ingen av oss husker hva jeg sa, men vi husker at hu sa det til meg. Jeg sa jo seff at jeg ikke vil gifte meg med en svenske og gikk. Dagen etter sitter jeg og tenker på alt som gikk galt, og tenkte egentlig bare at alkohol gjør at ting ender i en negativ spiral. Man tenker ikke klart nok på kvelden, og så er man bare deprimert dagen etterpå. Jeg er sjelden fyllesyk, men har begynt å bli mer og mer deprimert og analyserer alt jeg husker(hva folk sa til meg, og hva de mente med det de sa, og hvordan den og den personen pratet med andre, men ikke med meg). Jeg har tydelighvis fått tilbake et par problemer som jeg klarte å riste av meg en stund, sånn som å være avhengig av approval fra andre. Jeg trur det er det jeg sliter med. Og det ødelegger nok det meste. Og så begynner jeg å bli redd for at alkohol har blitt det jeg aldri trudde det kom til å bli for meg. Destruktivt. Jeg har alltid blitt glad av å innta alkohol, og ingen problemer dagen derpå, men jeg blir mer og mer zombie. Kan ha noe med at jeg har "eksperimentert" med medisiner en stund pga adhd.(gjør det lovlig altså) Men, jeg gir meg faen ikke! Har vært bedre enn dette. Og jeg skal langt over det nivået nå. Endret 2. desember 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 *snip* Vi stakk og bestilte mat og da husker jeg egentlig ikke så mye, men hu vi bestilte av hadde spurt meg om vi skulle gifte oss. Ingen av oss husker hva jeg sa, men vi husker at hu sa det til meg. Jeg sa jo seff at jeg ikke vil gifte meg med en svenske og gikk. Dagen etter sitter jeg og tenker på alt som gikk galt, og tenkte egentlig bare at alkohol gjør at ting ender i en negativ spiral. Man tenker ikke klart nok på kvelden, og så er man bare deprimert dagen etterpå. Jeg er sjelden fyllesyk, men har begynt å bli mer og mer deprimert og analyserer alt jeg husker(hva folk sa til meg, og hva de mente med det de sa, og hvordan den og den personen pratet med andre, men ikke med meg). Jeg har tydelighvis fått tilbake et par problemer som jeg klarte å riste av meg en stund, sånn som å være avhengig av approval fra andre. Jeg trur det er det jeg sliter med. Og det ødelegger nok det meste. Og så begynner jeg å bli redd for at alkohol har blitt det jeg aldri trudde det kom til å bli for meg. Destruktivt. Jeg har alltid blitt glad av å innta alkohol, og ingen problemer dagen derpå, men jeg blir mer og mer zombie. Kan ha noe med at jeg har "eksperimentert" med medisiner en stund pga adhd.(gjør det lovlig altså) Men, jeg gir meg faen ikke! Har vært bedre enn dette. Og jeg skal langt over det nivået nå. Haha! Det med hvor mye man drikker er alltid tricky. Det er så forskjellig på dagsformen også hvordan man blir. Forøvrig er det helt døfødt å dra ut med kompiser for å sjekke hvis ikke alle er 100% med på leken. Da blir det til at man ikke prøver hardt nok og at man safer tilbake til de hvis man føler seg litt utafor. Nå på lørdag var første gang jeg har vært ute helt aleine på tre år tror jeg. Skulle egentlig møte et par venninner, men så hadde hun ene blitt dårlig så de hadde dratt rett før jeg kom. Følte meg helt jævelig klein og stressa i starten mens jeg bevegde meg rundt på utestedet som et herreløst får, men fikk til slutt fattet mot og åpnet kjeften så gikk det greit en stund. Blei litt for full etter hvert så siste halvtimen var helt tragisk. Fikk for meg at jeg skulle prøve meg på en dame jeg såvidt pratet med tidlig på kvelden, men når jeg ikke en gang forstod mine egne ord så ble det hjem alene denne gangen også 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Alkohol dreper meg, så derfor drikker jeg ikke så mye. Nå på lørdag dro jeg ut på byen edru (røkt litt cannabis et par timer tidligere, så var sikkert litt påvirket av det), og kjøpte en pils ute. Hadde det jævlig artig, da det var en bra DJ som spilte . Fy faen jeg skulle prøvd meg på et set jeg hadde på fredag igjen. Helvete heller. Var to damer som sto litt utenfor dansegulvet, og åpnet de der. De syntes tydeligvis jeg var for ung, og hun ene sa hun skulle ta jomfrudommen min, hahhaha. Jeg vet egentlig ikke om jeg ble tullet med, men liker å tro det var litt seksuell stemning i hvert fall siden jeg fikk en boner. Meeen, så begynte de å snakke om å dra osv og jakker, eller noe slikt. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men irriterer meg at jeg ikke prøvde hardere. Det som i det hele tatt faktisk gjør meg litt trist, er å tenke på alle muligheter jeg har screwed. Typisk når jeg faktisk kommer overens med en av de hotte, og jeg tror ikke hun faktisk kan like meg . Eller noe, men jajjajaja. Får meg jo sånn sett til å skjønne at jeg ikke får så mange muligheter, da jeg uansett ikke tar dem. Jeg må seriøst skjerpe meg litt tror jeg. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men irriterer meg at jeg ikke prøvde hardere. Det er ikke alltid det hjelper å prøve hardere, spesielt innen sjekking. Ofte er det motsatt - å gi inntrykk av å prøve mindre - som gir mer suksess. Det som i det hele tatt faktisk gjør meg litt trist, er å tenke på alle muligheter jeg har screwed. Typisk når jeg faktisk kommer overens med en av de hotte, og jeg tror ikke hun faktisk kan like meg . Eller noe, men jajjajaja. Får meg jo sånn sett til å skjønne at jeg ikke får så mange muligheter, da jeg uansett ikke tar dem. Jeg må seriøst skjerpe meg litt tror jeg. Hvorfor må du alltid greie å utnytte alle muligheter, da? Å feile er ikke noe galt, det er jo helt vanlig. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Det er ikke alltid det hjelper å prøve hardere, spesielt innen sjekking. Ofte er det motsatt - å gi inntrykk av å prøve mindre - som gir mer suksess.Kanskje. Det jeg gjorde på fredag (å egentlig forlate) er jo helt idiotisk. Hvorfor må du alltid greie å utnytte alle muligheter, da? Å feile er ikke noe galt, det er jo helt vanlig.Jeg feilet jo ikke engang . Jeg feilet i det at jeg verken hadde noen særlig suksess eller feilet noe særlig stort. De damene var så hot, fy faen. Kommer nesten ikke over det. Endret 2. desember 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
fervent Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det jeg har lært etter et år på datingsider er at utseende faktik har alt å si, dermed havner jeg ned på lista, ikke helt nederst men midt på treet vist du skjønner, også så tror damene at menn bare er ute etter sex som gjør det enda vanskeligere å sjekke dem opp, skulle ønske de kåte påfuglene kunne stikke av og la oss seriøste menn være igjen istedenfor å ødelegge for oss... Du har rett i at utseende betyr veldig mye, MEN Jenter setter veldig pris på gutter som er -velstelte -pen på håret -symmetrisk/ryddig skjegg om man har -kler seg i klær i god passform/matcher -aktive/har en aktiv hobby eller trener -smiler/god utstråling/glimt i øyet Dette er ting som man kan vise på datingprofiler. En god og matchende personlighet/humor er jo selvfølgelig vinneren, men det finner man ut når man prater sammen. Har du flere av disse punktene, så slår det godt utseende med et tomt skall any day. Og alle disse punktene er oppnåelige for de fleste. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Problemet med Tinder og nettdating generelt er jo at man ikke får vist frem attraktive egenskaper som ikke går på utseende. Personlig er jeg ingen fan av nettdating. Jeg tror ikke jeg ville fått mye ut av at jenter baserer et møte med meg utifra et par bilder. Jeg føler også at de som virkelig vet hva de driver med ikke trenger nettdating for å få resultatene de ønsker. Med tanke på at flere og flere begynner å bruke nettet som eneste arena, så blir det en ennå større "bragd" å gjøre det på gamlemåten. For de som ønsker å bli bedre i sjekking så tror jeg også nettdating kan være en blindvei. Det kan kanskje gi litt bedre selvtillit og selvbilde (om du faktisk får flere treff), men ellers føler jeg ikke at det er en veldig optimal måte å bli bedre på. Det kan strengt tatt ha en ganske negativ effekt på de som ser mindre bra ut. ikke kan ta bilder, og ikke har peiling på hvordan de skal forbedre utseendet (som nevnt over av Fervent). Da forsterker det bare deres egen oppfatning av at de ikke ser bra nok ut. Man kan jo tenke seg hvor mye denne fyren hadde fått ut av tinder: Så kan man sammenligne med statusen han har som kanskje verdens mest kjente playboy. Endret 2. desember 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Før trodde jeg at jeg ikke så bra ut. Så ga jeg faen, som i virkelig faen. Helt 100%, og så jo dermed helt forjævlig ut . Nå tror jeg jeg ser bra ut. Endret 2. desember 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
fervent Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 snip Veldig godt innlegg og er svært enig med deg. Alle mine punkter kan også overføres til det virkelige liv, jeg mente ikke at man skal spille et spill for galleriet. Det er jo også slik at man dømmer ut i fra utseende i virkeligheten. Men på en annen måte dog, på nett kan man bare ignorere eller klikke seg videre etter 3 sekunder, i virkeligheten har man bedre tid til å gjøre inntrykk. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 snip Dette har gått opp for meg veldig i det siste. Det at man er en mann som faktisk bruker litt tid på hvordan man ser ut, før man går ut av døra om kvelden har mye og si på damefronten. Kommer langt med en bra hårklipp, fint og gjennomtenkt klesvalg samt noen kule sko og ei fet klokke på armen. Her er det vanskelig for gutter, og jeg ser mye dårlig der ute. Jeg tar den lette veien ut. ca 2 ganger i året gir jeg storesøstra mi bankkortet mitt sammen med all min skam, og blir med hu på en endeløs dag med shopping. Hu går igjennom hva som passer sammen osv osv. Har du ikke søstre har du kanskje venniner, eller guttekompiser som vet og kle seg. Få gjerne flere vurderinger, ikke hør på dama i butikken. Få i samme slengen anbefalt en herre-parfyme av venninda di, og begynn og bruk denne(more is less gjelder absolutt her, damer skal ikke lukte parfymen din før du står helt tett med hu) Jeg går også fast til hudpleier, da jeg før slet mye med kviser. Vokser øyenbryn, peeler huden og blir med ett endel hakk freshere. Litt sol gjennom vinteren gjør at en ikke ser ut som en som har gamet wow de siste 10 årene av livet sitt. Fått anbefalt en hupleieserie med vask og rens samt fuktighetskrem for min hud. Trening er noe man burde ta opp som en interesse, både fordi kroppen og sinnet ditt har godt av det. Det tar 45 min 3 ggr i uka (hver uke!) for og få en kropp som ser bedre ut i speilet, og gir deg ett bedre liv. Finnes et megaton av lesestoff på internett om dette, begynn med noe enkelt RYP, starting strenght osv. Sammen med det og kutte ut drittmaten, begynne med gode rådvarer i middagen, bytt ut usunt godt med god middag og frukt. Bytt ut cola med melk og vann, og du er plutselig langt på vei igjen mtp kropp. En god måte og trene opp sosiale ferdigheter er og begynne og slå av en prat eller i det minste ett par linjer med folk du treffer på din vei gjennom dagen, dama bak kassa på rimi, han som står og venter på bussen din, milf mora til kompisen din osv osv, tilslutt lærer man at de fleste har ikke noe imot og snakke med deg, tvert imot. Og det og snakke med damer på fylla blir automatisk lettere. Mine 2 cent ish... 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Du har rett i at utseende betyr veldig mye, MEN Jenter setter veldig pris på gutter som er -velstelte -pen på håret -symmetrisk/ryddig skjegg om man har -kler seg i klær i god passform/matcher -aktive/har en aktiv hobby eller trener -smiler/god utstråling/glimt i øyet Dette er ting som man kan vise på datingprofiler. En god og matchende personlighet/humor er jo selvfølgelig vinneren, men det finner man ut når man prater sammen. Har du flere av disse punktene, så slår det godt utseende med et tomt skall any day. Og alle disse punktene er oppnåelige for de fleste. Høres veldig komplisert ut, sjansen for at jeg for reist til månen er større:) Lenke til kommentar
fervent Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er slett ikke så komplisert, er vel heller dørstokkmila som er seig. Og med den holdningen så ere godt mulig du ikke kommer deg til månen engang F.eks. punktet med pen på håret, det er ikke snakk om å ha perfekt sveis, men å ha en sveis som kler og ser frisk/nyklippa ut, fremfor fett hår, rotete, slitt. En naturlig skalla fyr ser jævlig bra ut med armykort i mine øyne, og det må være den enkleste sveisen som finnes. Jason Statham har den enkleste sveisen i verden og ser latterlig bra ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er slett ikke så komplisert, er vel heller dørstokkmila som er seig. Og med den holdningen så ere godt mulig du ikke kommer deg til månen engang F.eks. punktet med pen på håret, det er ikke snakk om å ha perfekt sveis, men å ha en sveis som kler og ser frisk/nyklippa ut, fremfor fett hår, rotete, slitt. En naturlig skalla fyr ser jævlig bra ut med armykort i mine øyne, og det må være den enkleste sveisen som finnes. Jason Statham har den enkleste sveisen i verden og ser latterlig bra ut. Men jason er jo over 40 år, jeg laster aldri opp nærbilde av meg selv på nettet fordi jeg tar meg ikke ut i nærbilder, jeg har heller ingen hobby eller trener. Er ikke ute etter en fitness guru eller:) Lenke til kommentar
fervent Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Nei, da kan du la være å klage på at du ikke får napp hvis du ikke vil gjøre en effort. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Fint å se at denne tråden har tatt seg opp igjen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Nei, da kan du la være å klage på at du ikke får napp hvis du ikke vil gjøre en effort. Man trenger ikke å trene eller ha en hobby for å få seg en Kjæreste, det er det indre som teller Lenke til kommentar
fervent Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det stemmer, men hvis du skriver at det er vanskelig å få seg dame, du får ikke napp på nett, så er det faktisk lov å komme med råd. Og jeg blir en smule oppgitt over holdningen din om at "ja, men det gjør jeg ikke såeh, da", når jeg kommer med råd som er helt innafor, selv for de "værste" tilfellene. Rådene som kommer fra meg er kun godt ment. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Skjønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå