Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ingenting med poeng å gjøre i mine øyne (men så er ikke jeg en PUA). Hvis man sjekker opp en dame, blir med henne hjem og hun ligger klar i sengen, så er det altså ikke en fclose? Ikke alle gutter er sklier, vet dere.

Om 10 år angrer på at du ikke gjorde det. Uansett, vil du ikke f-close, så ikke bli med henne hjem... Lurekuker er ikke noe bedre enn luremus ;)

Lenke til kommentar

Årets idé:

Hva med at alle dere som skal preike moral og slikt lager seg en fin tråd under "samfunn"-kategorien, så kan denne brukes til tips; field-reports og slikt. Slik det er nå, må man bla flere sider før man finner noe relevant, som ikke er offtopic.

 

Synes faktisk at det å diskutere hvor vidt dette er manipulering eller uetisk, er offtopic - siden dette er en guide til PU, hvor man følgelig skal diskutere PUA's artikkel og generelt om emnet PU. Blir som å lage en tråd om en ny type glidekrem for homser, hvor all diskusjonen går på hvor unaturlig det er å være homo. Ehhh .... :roll:

Lenke til kommentar
Årets idé:

Hva med at alle dere som skal preike moral og slikt lager seg en fin tråd under "samfunn"-kategorien, så kan denne brukes til tips; field-reports og slikt. Slik det er nå, må man bla flere sider før man finner noe relevant, som ikke er offtopic.

 

Synes faktisk at det å diskutere hvor vidt dette er manipulering eller uetisk, er offtopic - siden dette er en guide til PU, hvor man følgelig skal diskutere PUA's artikkel og generelt om emnet PU. Blir som å lage en tråd om en ny type glidekrem for homser, hvor all diskusjonen går på hvor unaturlig det er å være homo. Ehhh .... :roll:

Mhm. Jeg foreslår at trådstarter redigerer inn en regel i første innlegg om at diskusjon rundt etikken ved PUA tas i tråden dedikert til dette. Så kan moderatorene fjerne de innleggene som blir off-topic. (Dette forutsetter selvfølgelig at moderatorene selv klarer å slutte å spamme ned med off-topic.)

Endret av Kalinken
Lenke til kommentar

Eurait.

 

Var ute i går med 7 andre PUAs for å game litt.

 

Torsdag i Oslo pleier normalt å være min favorittdag. Jeg slutter litt tidligere, det er PUA møte, det er vors, det er mye folk på byen, og det er nach... Dagen etterpå har jeg en grunn til å skippe et par timer på jobben.

 

Så gårsdagen hadde jeg sett fram til ganske lenge nå på bakgrunn av et mission jeg går igjennom om dagen.

 

Hooker opp med gutta og tar turen ut... Staten er helt vill. Jeg var edru, og gjorde ting selv fulle folk ville rynket på nesen av.. All in the name of state :)

 

Og foran meg ser jeg mitt tempel, my place of zen and peace. Min sargevenue.

 

Jeg går inn og merker at "nå blir det sinnsykt".

 

Og hva ser jeg?

 

Jess:

 

ca 20 menn over 40... Nada chickas!

 

"Jeg drømmer" tenker jeg... Så jeg går ut og prøver neste sted. faen.samme resultat.

Var innom ca 7-8 steder i går. Eneste target jeg fant var ei frisk liten blondine på møllers.

Da jeg fulgte etter hun ut for å åpne hun, fant jeg hun ståendes å røyke tjall. Lite interresant for meg...

 

Alt i alt:

 

Ferie+By:Larm=En sulten ulv...

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Var Cosmo alle var på igår, no artic challenge fest så jævlig mye bra damer og god stemning, evnt er jo samfunnet også en bra sarge plass på torsdager om man er inne i studiner ;)

 

Jeg fikk en liten freaky ide nå...

 

Driver og lager hjemmeside om dagen, og skal ha med en del nytt til communityet som ikke har eksistert før.

Hadde vært fett å laget en funksjon der man kan finne ut hvor det er liv på normale "off" dager slik som feks mandager osv.

Slik som i går:

En helt latterlig dårlig dag ute. jeg brukte mer tid på å gå fra venue til venue, enn å sarge.

Fikk faktisk ikke kjørt et eneste set i går.

 

Hadde jeg visst det var liv på cos, hadde jeg stukket dit istedet... hmm...

 

Tror jeg skal sjekke ut dette litt mer..

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Var Cosmo alle var på igår, no artic challenge fest så jævlig mye bra damer og god stemning, evnt er jo samfunnet også en bra sarge plass på torsdager om man er inne i studiner ;)

 

Jeg fikk en liten freaky ide nå...

 

Driver og lager hjemmeside om dagen, og skal ha med en del nytt til communityet som ikke har eksistert før.

Hadde vært fett å laget en funksjon der man kan finne ut hvor det er liv på normale "off" dager slik som feks mandager osv.

Slik som i går:

En helt latterlig dårlig dag ute. jeg brukte mer tid på å gå fra venue til venue, enn å sarge.

Fikk faktisk ikke kjørt et eneste set i går.

 

Hadde jeg visst det var liv på cos, hadde jeg stukket dit istedet... hmm...

 

Tror jeg skal sjekke ut dette litt mer..

 

Du kan kanskje lage en oppslagstavle på communityet (på nettsiden) som folk kan sende sms til, og så kan en sende sms dersom en er på en plass med bra liv :) Vet ikke om det finnes slike funksjoner, men det må jo være mulighet for å få lagd noe sånt :) Men da blir det jo om det er bra liv akkurat den dagen du sender sms. Ellers kan du jo kanskje lage ett oppslagsverk, med plasser det vanligvis er bra liv på onsdager, f.eks :)

Endret av jig9
Lenke til kommentar

"Men hva er det som gjør en person attraktiv eller ikke? Forskning har vist at det er en del universelle standarder for skjønnhet, som store øyne, symmetriske ansiktstrekk og spesifikke liv - og hoftemål."

 

Attraktivitet og skjønnhet er ikke det samme, selv om de er nært knyttet opp mot hverandre. Men heldigvis er jeg hunky, så jeg kan berettiget sikte i toppsjiktet da :D

 

 

Jeg liker å få opp staten før jeg drar ut ved å høre på artig musikk.. Noen som har noe å tilføye her på lista?

Tech N9ne - Im a Playa

Turkish & Dj Dave - Sargin'

Lenke til kommentar

Om du er så heldig å ha "det perfekte utseende", så medfører det selvsagt at du er pre-selected. Dine gener i seg selv gjør deg det. Har du ikke dette, så kan man oppnå det samme ved å "bruke" ei pen og SOSIAL jente som pivot for dermed å oppnå å være pre-selected.. Søk på akkurat dette så finner du mange omveier om du ikke har vært heldig med genene.. Å være pre-selected betyr nada om du mangler de andre delene som skal til for å få attraction..

Lenke til kommentar

dreiv og prøvde meg på en kjerring idag, alt funka helt fint helt til hun fant en kjekkere gutt og mista intressen for meg helt, hvor gikk jeg galt? Jeg vet hvor hun jobber (ikke stalker :p ) er det noe jeg kan gjøre der? Jeg gjorde alt som det skulle gjøres, men det gikk galt for det.. noe som gikk galt et eller annet sted.. noen som kan hjelpe meg å finne ut hva som gikk galt? IOI's var der, men plutselig gikk det galt. =/

Lenke til kommentar
dreiv og prøvde meg på en kjerring idag, alt funka helt fint helt til hun fant en kjekkere gutt og mista intressen for meg helt, hvor gikk jeg galt? Jeg vet hvor hun jobber (ikke stalker :p ) er det noe jeg kan gjøre der? Jeg gjorde alt som det skulle gjøres, men det gikk galt for det.. noe som gikk galt et eller annet sted.. noen som kan hjelpe meg å finne ut hva som gikk galt? IOI's var der, men plutselig gikk det galt. =/

Det er umulig å si noe om når du ikke forteller hva som ble sagt eller gjord før dama ditcha deg.

Lenke til kommentar
altså, alt gikk helt fint til denne "lars" dukka opp, jeg kødder ikke. Han må ha vært den ultimate kjekkasen, selv om jeg syns han så ut som den ultimate homo fyren :p

 

Jeg tror nedturen begynte da du sa chiwawaen hennes så ut som en forvokts trønder med bart. Så når denne "lars" dukket opp og dere to flørtet hemningsløst med hverandre, var det jo ganske logisk at hun ville kapre en av dere, bare for å være sikker på at hun fikk pølse i tacoen sin denne kvelden også.

Nå vet jeg ikke om frekvensen på spåkulen min er riktig innstilt, så kankje du kan forklare hva som egentlig skjedde?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...