Cheshire Cat Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Joda, er bodøgutt ^^ Lol, heng mye på Rock og 2.etage da eller? Var der eg pleide å gå ut medan eg var i Bodø. Ok plassar, men damene var litt fiendtleg innstilte til oss soldat-pjokkar Vel siden jeg er 18 går det mye i Rock, Cinema og Sinus, men kommer meg jo til stadigheter inn andre steder Men disse tre stedene holder plenty for meg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva kvalifiserer som en fclose? Hvor går grensen?Hvis det er noen tvil så går det vel an å si "hun sugde meg på dassen", "jeg slikka henne, men det ble ikke noe sex" e.l. Jeg regner hvertfall f-close som vanlig sex (ikke kun oral). Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 k-close = kline f-close = kuk i fitte vanskeligere er det ikke. Hun sugde = BJ Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Herlig! Nå er det vinterferie og i morgen er det skolearrangementer! Skal ut sammen med to kamerater (begge er AFC'er) og senere møte en annen kompis og dama hans. Har ikke møtt henne før, så er jeg "snill og grei", håper jeg at hun kan åpne noen sett for meg. Skal først vorse hos han ene, og så ta bussen ned til byen. Begge blir litt småfrekke i fylla, så jeg håper at de ikke AMOGer for mye. Det blir både trangt og mørkt, så det gjør ikke mye om jeg driter meg ut. Mest sannsynlig vil ingen kjenne meg igjen i dagslys uansett. Ser frem til dette! Blir god trening, og en fin grunn til å ta en kveld fri fra lekser. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har ei jente sånn halvveis på kroken, men er litt i tvil: Hvis hun begynner å vise mindre interesse, skal jeg intensivere eller trekke meg litt unna? Hvilken taktikk skal jeg bruke for å beholde interessen hennes? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 og kanskje PUA og PUM vil slakte alt, eventuelt komme med tips Syntes du har kommet godt i gang, om det du skriver virkelig er sant, eller bare sakset fra Transformations. Kjente igjen mye Tim i det du skrev! Men hvis du bevisst bruker mindsetene du forklarer her har du allerede kommet deg et godt stykke på vei. Peise på! Joda, er bodøgutt ^^ Lol, heng mye på Rock og 2.etage da eller? Var der eg pleide å gå ut medan eg var i Bodø. Ok plassar, men damene var litt fiendtleg innstilte til oss soldat-pjokkar Gudene burde vite hvor høyt jeg hatet Bodø... Men en helt genial plass for å øve på AMOGING og CB handling. Har aldri opplevd slike intense CB'er og AMOGER som jeg gjorde når jeg tjenestegjorde der oppe. Bra for å trene seg opp, men som Nikken sier, så blir man veldig fort gjenkjent. Har ei jente sånn halvveis på kroken, men er litt i tvil: Hvis hun begynner å vise mindre interesse, skal jeg intensivere eller trekke meg litt unna? Hvilken taktikk skal jeg bruke for å beholde interessen hennes? Hvis hun trekker seg unna, har du i utgangspunktet gjort en dårlig jobb. Det vil ikke, under noen omstendigheter, bli bedre av at du "følger" henne. Trekk deg heller unna, og prøv videre på andre damer. Det hender at de kommer krypende tilbake etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 k-close = kline f-close = kuk i fitte vanskeligere er det ikke. Hun sugde = BJ Kan ikke en fclose også være at man har hatt sjansen på å få seg noe, men høflig avslått? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kan ikke en fclose også være at man har hatt sjansen på å få seg noe, men høflig avslått?Neh. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Nei. F-close er F-close.. Man får ikke poeng for å "nesten ha pult" Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da hadde det fort blitt mange falske poeng. "Jeg hadde garrantert fått pult, men jeg gadd ikke!" Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da hadde det fort blitt mange falske poeng. "Jeg hadde garrantert fått pult, men jeg gadd ikke!" Ja, det ville jo vært forferdelig om folk pådro seg ufortjent mange poeng... AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har ingenting med poeng å gjøre i mine øyne (men så er ikke jeg en PUA). Hvis man sjekker opp en dame, blir med henne hjem og hun ligger klar i sengen, så er det altså ikke en fclose? Ikke alle gutter er sklier, vet dere. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvorfor skal du da absolutt kalle det f-close? Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Poenget med "closes" (Og her er jeg langt ute på landet med å tippe) er vel å pakke inn jentas tanker om kvelden ved å avslutte den på en minneverdig måte? PUA, når du har brukt såpass mye tid og krefter på å fortelle at dette ikke handler om manipulasjon vil jeg si det er lite taktisk å snakke om poeng for å ligge med flest mulig. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du må ha en viss score for å avansere til next level Du puler ikke Jessica Alba sånn helt uten videre Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da hadde det fort blitt mange falske poeng. "Jeg hadde garrantert fått pult, men jeg gadd ikke!" Ja, det ville jo vært forferdelig om folk pådro seg ufortjent mange poeng... AtW hahahaha, et av de bedre innleggene her, sammen med psilo-et eller annet sine! når det er sagt vet du hvor jeg står i diskusjonen pua men gidder ikke å bruke tid på å overbevise andre her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Finnes det faktisk levels også? Basert på antall f/#/k/@-closes osv da eller? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Finnes faktisk levels ja Trodde dere var klar over dette. Dette har noe med selvtillit og erfaring til vedkommende. Man har sikker hørt ordtaket at man er stor fisk i en liten dam, men en liten fisk i det store havet (elns).... Med noen "seiere" innabords øker selvtilliten og kunnskapen så man kan begi seg ut på mer vansklige targets... Som sagt: man puler ikke Jessica Alba sånn helt uten videre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Men er poengene for sin egen del, med tanke på bl.a. selvtillit, eller er det en universell skala som PUAs opererer ut i fra? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvorfor skal du da absolutt kalle det f-close?Samme sier jeg.. Poenget er ikke å kunne krysse av i ei bok at du fikk enda en f-close, poenget er jo å ha det gøy og bra.. Btw, kjipt for jenta hvis hun håpet på f-close selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå