Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Joda, er bodøgutt ^^

 

Lol, heng mye på Rock og 2.etage da eller? Var der eg pleide å gå ut medan eg var i Bodø. Ok plassar, men damene var litt fiendtleg innstilte til oss soldat-pjokkar :thumbdown:

Vel siden jeg er 18 går det mye i Rock, Cinema og Sinus, men kommer meg jo til stadigheter inn andre steder ;)

 

Men disse tre stedene holder plenty for meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig! Nå er det vinterferie og i morgen er det skolearrangementer!

 

Skal ut sammen med to kamerater (begge er AFC'er) og senere møte en annen kompis og dama hans. Har ikke møtt henne før, så er jeg "snill og grei", håper jeg at hun kan åpne noen sett for meg.

 

Skal først vorse hos han ene, og så ta bussen ned til byen. Begge blir litt småfrekke i fylla, så jeg håper at de ikke AMOGer for mye.

 

Det blir både trangt og mørkt, så det gjør ikke mye om jeg driter meg ut. Mest sannsynlig vil ingen kjenne meg igjen i dagslys uansett. Ser frem til dette! Blir god trening, og en fin grunn til å ta en kveld fri fra lekser.

Lenke til kommentar
og kanskje PUA og PUM vil slakte alt, eventuelt komme med tips :)

 

Syntes du har kommet godt i gang, om det du skriver virkelig er sant, eller bare sakset fra Transformations. Kjente igjen mye Tim i det du skrev! ;) Men hvis du bevisst bruker mindsetene du forklarer her har du allerede kommet deg et godt stykke på vei.

 

Peise på!

 

Joda, er bodøgutt ^^

 

Lol, heng mye på Rock og 2.etage da eller? Var der eg pleide å gå ut medan eg var i Bodø. Ok plassar, men damene var litt fiendtleg innstilte til oss soldat-pjokkar :thumbdown:

 

 

Gudene burde vite hvor høyt jeg hatet Bodø...

Men en helt genial plass for å øve på AMOGING og CB handling. Har aldri opplevd slike intense CB'er og AMOGER som jeg gjorde når jeg tjenestegjorde der oppe.

Bra for å trene seg opp, men som Nikken sier, så blir man veldig fort gjenkjent.

 

Har ei jente sånn halvveis på kroken, men er litt i tvil: Hvis hun begynner å vise mindre interesse, skal jeg intensivere eller trekke meg litt unna? Hvilken taktikk skal jeg bruke for å beholde interessen hennes?

 

 

Hvis hun trekker seg unna, har du i utgangspunktet gjort en dårlig jobb.

Det vil ikke, under noen omstendigheter, bli bedre av at du "følger" henne. Trekk deg heller unna, og prøv videre på andre damer. Det hender at de kommer krypende tilbake etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
k-close = kline

 

f-close = kuk i fitte

 

vanskeligere er det ikke.

 

Hun sugde = BJ

 

Kan ikke en fclose også være at man har hatt sjansen på å få seg noe, men høflig avslått?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har ingenting med poeng å gjøre i mine øyne (men så er ikke jeg en PUA). Hvis man sjekker opp en dame, blir med henne hjem og hun ligger klar i sengen, så er det altså ikke en fclose? Ikke alle gutter er sklier, vet dere.

Lenke til kommentar

Poenget med "closes" (Og her er jeg langt ute på landet med å tippe) er vel å pakke inn jentas tanker om kvelden ved å avslutte den på en minneverdig måte?

 

PUA, når du har brukt såpass mye tid og krefter på å fortelle at dette ikke handler om manipulasjon vil jeg si det er lite taktisk å snakke om poeng for å ligge med flest mulig.

Lenke til kommentar
Da hadde det fort blitt mange falske poeng. "Jeg hadde garrantert fått pult, men jeg gadd ikke!"

 

Ja, det ville jo vært forferdelig om folk pådro seg ufortjent mange poeng...

 

AtW

 

 

hahahaha, et av de bedre innleggene her, sammen med psilo-et eller annet sine!

når det er sagt vet du hvor jeg står i diskusjonen pua :) men gidder ikke å bruke tid på å overbevise andre her

Lenke til kommentar

Finnes faktisk levels ja :)

Trodde dere var klar over dette. Dette har noe med selvtillit og erfaring til vedkommende. Man har sikker hørt ordtaket at man er stor fisk i en liten dam, men en liten fisk i det store havet (elns)....

 

Med noen "seiere" innabords øker selvtilliten og kunnskapen så man kan begi seg ut på mer vansklige targets...

 

Som sagt: man puler ikke Jessica Alba sånn helt uten videre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...