Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo artig å drikke :p

Njae, ganske unødvendig rus egentlig. Selv foretrekker jeg andre ruser mer. Nå prøver jeg generelt sett å ta minst mulig rusmidler (inkludert koffein og sukker), men røyker (canna) i perioder, og drikker kanskje 10 pils i måneden. Skjer også at jeg både spiser sukker, og tar en kopp kaffe ;) .
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe MDMA altså?

Prøvd 4 ganger. Et år siden sist. Skal holde meg unna, da det ikke er helt bra å ta MDMA, selv om jeg har hatt en fantastisk opplevelse med det.

Sånn ellers: Kokain; ikke bra, prøvd 2 ganger, et år siden sist. Amfetamin; prøvd rundt 7 ganger, 2 år siden sist, skal aldri mer touches. LSD/psykadelisk; prøvd sopp en gang og det var fantastisk, ellers ikke noe jeg planlegger å ta, selv om jeg sikkert blir å gjøre det.

Nå tror jeg forsåvidt ikke cannabis er bra det heller, og jeg har definetivt brukt det for mye i perioder.

Og sånn ellers: Om rusmidler er bra, er ikke noe man objektivt sett kan svare på, men jeg tror ingenting er bra i for store mengder.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Hmm, jeg ser ikke helt det store problemet...

Ikke? Har en tidligere kompis som har kjørt seg i grøfta med det stoffet, så noe jeg absolutt holder meg unna.

Forsåvidt så har jeg noen ganger hatt "amfetamin følelsen" i etterkant, men dette tror jeg kommer av naturlige årsaker, da amfetamin in the end bare utløser noen kjemikalier i hjernen din. Men amfetamin er jævlig skadelig med langtidsbruk.

MDMA er dårlig for det "bruker opp" stoffet seretonin, som er det stoffet som gjør deg glad. Cannabis litt det samme, bare at stoffet her er snakk om GABA, som er det som roer deg ned. Kokain er relatert til dopamin (som er det som gir deg motivasjon), og tror amfetamin er litt samme greia. Koffein er også et stoff som øker dopamin nivåene, mens sukker er et som øker seretonin nivåene. Bivirkninger ved å ta slike stoffer er at kroppen blir dårligere til å produsere dem, og man får utrolig ujevnheter i hvor mye man har av stoffene.

Lenke til kommentar

Det der med at jenter lover\sier at vi skal gjøre noe sammen lørdagskveld, så du dropper å rekke ølsalget, for å finne ut halv 8 at det ikke blir noe fordi dem ikke "orker" Damn bitches.

Samme til gutter, hater dem :p

Ok da, jeg elsker dere også, og jeg kan nok ikke klare å leve uten dere. Men den "playinga"... Slutt med det!! Er skikkelig dårlig gjort..

Endret av Lykke-lita
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke? Har en tidligere kompis som har kjørt seg i grøfta med det stoffet, så noe jeg absolutt holder meg unna.

Forsåvidt så har jeg noen ganger hatt "amfetamin følelsen" i etterkant, men dette tror jeg kommer av naturlige årsaker, da amfetamin in the end bare utløser noen kjemikalier i hjernen din. Men amfetamin er jævlig skadelig med langtidsbruk.

MDMA er dårlig for det "bruker opp" stoffet seretonin, som er det stoffet som gjør deg glad. Cannabis litt det samme, bare at stoffet her er snakk om GABA, som er det som roer deg ned. Kokain er relatert til dopamin (som er det som gir deg motivasjon), og tror amfetamin er litt samme greia. Koffein er også et stoff som øker dopamin nivåene, mens sukker er et som øker seretonin nivåene. Bivirkninger ved å ta slike stoffer er at kroppen blir dårligere til å produsere dem, og man får utrolig ujevnheter i hvor mye man har av stoffene.

Mye av det du sier er riktig ja. Du bygger toleranse om du bruker rusmidler i store doser over lang tid. Det hele kommer jo an på hvor mye du bruker, og hvor ofte. Amfetaminer kan fint brukes over tid i moderasjon. Det blir blant annet brukt som medisin for personer med narkolepsi, ADHD, og ADD. Det skal vel også hjelpe mot depresjoner, og lignende tilstander.

Amfetaminer gjør at hjernen for tilgang til større mengder dopamin, som er viktig for motivasjon, konsentrasjon og belønningssystemet i hjernen.

Av ren nysgjerrighet, hvordan havnet kompisen din i grøfta?

Lenke til kommentar

møtte ei jente på byen forrige helg, men bor for tiden ikke i byen. men skal flytte dit snart.

men vet ikke hvor fort det går... hun virket veldig interessert. snakket med hun på face i ettertid da.

kan hun miste interessen hvis det går ei stund ? eller er hun fortsatt interessert hvis det går 1-2 måneder før jeg er kommet meg til by'n ? :p

burde jeg snakke jevnlig med ho på face ? eller blir jeg plutselig friendzoned da ?

eller burde jeg kutte litt kontakt også spørre om hun vil komme å se på nyleiligheten når jeg er flyttet? ;)

Lenke til kommentar

Jeg elsker gutter, men jeg har så vanvittig høye krav til humor, intelligens og kropp. Kropp især ved korttidsflørter fordi jeg ikke tenner på noen jeg knapt kjenner hvis de åpenbart aldri har tatt i en hantel. Jeg tar heller en som er bamse enn tynn.

Hvordan stiller det seg for dere når dere skal ha med noen hjem/har en useriøs flørt?

Lenke til kommentar

møtte ei jente på byen forrige helg, men bor for tiden ikke i byen. men skal flytte dit snart.

men vet ikke hvor fort det går... hun virket veldig interessert. snakket med hun på face i ettertid da.

kan hun miste interessen hvis det går ei stund ? eller er hun fortsatt interessert hvis det går 1-2 måneder før jeg er kommet meg til by'n ? :p

burde jeg snakke jevnlig med ho på face ? eller blir jeg plutselig friendzoned da ?

eller burde jeg kutte litt kontakt også spørre om hun vil komme å se på nyleiligheten når jeg er flyttet? ;)

Vel hun har sikkert 10 andre som skriver det samme pisset. Så du må skille deg ut, sette bilder i ubevistheten hennes. Få hun til å tenke på hvordan det kan være og være sammen med deg!

Til og med en liten krangel eller diskusjon kan få hun til og huske deg mye bedre enn din "average joe"

Lenke til kommentar

Jeg synes dere bør skifte trådens tittel til: "Jabbetråden - For oss som liker å prate skit og gutter som lurer på hva de skal gjøre når de har fått nummeret til ei jente".

Come on, liksom! Server oss noen ordentlige historier om bragder og horeri i stedet for bare mannskit hele veien.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg synes dere bør skifte trådens tittel til: "Jabbetråden - For oss som liker å prate skit og gutter som lurer på hva de skal gjøre når de har fått nummeret til ei jente".

Come on, liksom! Server oss noen ordentlige historier om bragder og horeri i stedet for bare mannskit hele veien.

må jo være plass til oss nybegynnere også.. det var du også engang!

Lenke til kommentar

må jo være plass til oss nybegynnere også.. det var du også engang!

Haha, hvem sier jeg har så mye erfaring? Jeg mener bare at mye av det som blir skrevet har vi kunne vært foruten.

Endret av Ytid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...