Krisha Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hvor utdatert er dette begrepet da? Nei, hun hadde vært hos legen pga søvnproblemer, og etter mange turer frem og tilbake, samt timer hos psykolog så ble det Manisk depressiv som diagnose. At det i det heletatt var det samme som bipolar skremmer meg litt. Men så er dog bipolar kun noe jeg har sett i serier. Og da er det vel en smule overdrevet? Samt at det finnes varierende grader av dette som alt annet Om hun bedriver selvdiagnose har jeg jo ingen garanti for. Men vil nå gjerne prøve å treffe henne noen ganger, for å se hvordan ståa er. Kjenner jo litt på det selv om jeg synes ting blir litt for utagerende, så får håpe at det da evt er en mild form av denne lidelsen. En ting dog, som irriterer meg, er at hun aldri svarer på ting som feks "Snakkes i morgen da?" "Det må vi gjøre en gang" Og liknende. Får aldri noe feedback på det. Så aner jo ikke hva hun tenker om akkuratt det. Men men, vi får se. Begrepet ble brukt for inntil ti år siden, så det kan jo hende at hun har hatt diagnosen så lenge... Du kommer nok ikke til å oppleve henne som syk før du blir en av hennes signifikante andre, med mindre hun er veldig åpen på det. Men jeg synes du skal gi det en sjanse jeg! Det hun gjør kan jeg også finne på, fordi det kan virke som en "avsluttende" setning Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Litt motivasjon, for de av dere som har vansker å dra seg opp av sofaen og 'take action'. Endret 24. oktober 2013 av Atmosphere 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Er så sykt rusten om dagen. Er ei jeg har hatt et øye til lenge. Hu er ofte oppom jobben, og jeg har kødda med hu en del. Vi ser på hverandre, smiler og ler og sånt fjas I går bestemte jeg meg bare for å kjøre på og gi hu en lapp med nummeret på. Når jeg fikk melding senere på kvelden, så sa hu at hu aldri har vært så glad i sitt liv etter å ha fått nummeret mitt. (etter et par meldinger før det) Etter et par meldinger til, så spør jeg om hun skal ut i helgen men hun skulle på ferie en uke. Selv om hun hadde veldig lyst til å møte meg! Så kommer wussen i meg.... "er det to uker til jeg ser deg igjen?" (Hva faen tenkte jeg?) Fikk tilbake "Sånn er livet. God natt Thomas see you..." Har jeg gjort tidenes raskeste fail, eller er det bare jeg som tolker signalene feil? Snakk om å drite på et gullfat som blir lagt fram for meg... Jeg tenkte kanskje å sende en melding i morgen og ønske hu god ferie ellerno(noe jeg ikke gjorde i går...) Eller skal jeg bare vente til hu er tilbake igjen og kødde med hu som jeg pleier? Har vel lært opp igjennom årene at det er flere fisker i havet Men, you know. Det er jo denne ene dama som er herlig da. lol.. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Er så sykt rusten om dagen. Er ei jeg har hatt et øye til lenge. Hu er ofte oppom jobben, og jeg har kødda med hu en del. Vi ser på hverandre, smiler og ler og sånt fjas I går bestemte jeg meg bare for å kjøre på og gi hu en lapp med nummeret på. Når jeg fikk melding senere på kvelden, så sa hu at hu aldri har vært så glad i sitt liv etter å ha fått nummeret mitt. (etter et par meldinger før det) Etter et par meldinger til, så spør jeg om hun skal ut i helgen men hun skulle på ferie en uke. Selv om hun hadde veldig lyst til å møte meg! Så kommer wussen i meg.... "er det to uker til jeg ser deg igjen?" (Hva faen tenkte jeg?) Fikk tilbake "Sånn er livet. God natt Thomas see you..." Har jeg gjort tidenes raskeste fail, eller er det bare jeg som tolker signalene feil? Snakk om å drite på et gullfat som blir lagt fram for meg... Jeg tenkte kanskje å sende en melding i morgen og ønske hu god ferie ellerno(noe jeg ikke gjorde i går...) Eller skal jeg bare vente til hu er tilbake igjen og kødde med hu som jeg pleier? Har vel lært opp igjennom årene at det er flere fisker i havet Men, you know. Det er jo denne ene dama som er herlig da. lol.. Hahahah, lo så godt! Kjenner den situasjoen, du har liksom prestert noe jævlig bra. Også tenker du at du kan greie å ta litt til også fucker du det opp. Ihvertfall sånn det føles, men tror hun syntes det var litt morsomt og søtt. Så ingen bekymringer EDIT: ikke send en ny melding så fort. Ihvertfall ikke: god ferie, da du ikke sendte den forrige. Jeg synes det da virker som en unnskyldning for å snakke mer med hun. Endret 25. oktober 2013 av R3pulsive Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Er så sykt rusten om dagen. Er ei jeg har hatt et øye til lenge. Hu er ofte oppom jobben, og jeg har kødda med hu en del. Vi ser på hverandre, smiler og ler og sånt fjas I går bestemte jeg meg bare for å kjøre på og gi hu en lapp med nummeret på. Når jeg fikk melding senere på kvelden, så sa hu at hu aldri har vært så glad i sitt liv etter å ha fått nummeret mitt. (etter et par meldinger før det) Etter et par meldinger til, så spør jeg om hun skal ut i helgen men hun skulle på ferie en uke. Selv om hun hadde veldig lyst til å møte meg! Så kommer wussen i meg.... "er det to uker til jeg ser deg igjen?" (Hva faen tenkte jeg?) Fikk tilbake "Sånn er livet. God natt Thomas see you..." Har jeg gjort tidenes raskeste fail, eller er det bare jeg som tolker signalene feil? Snakk om å drite på et gullfat som blir lagt fram for meg... Jeg tenkte kanskje å sende en melding i morgen og ønske hu god ferie ellerno(noe jeg ikke gjorde i går...) Eller skal jeg bare vente til hu er tilbake igjen og kødde med hu som jeg pleier? Har vel lært opp igjennom årene at det er flere fisker i havet Men, you know. Det er jo denne ene dama som er herlig da. lol.. Gratulerer . Nå har du lært hva du ikke skal gjøre . Selv har jeg gode erfaringer fra å faile hardt. Jeg kjørte nettopp "alle" mine kvinnelige vennskaper til helvete gjennom litt eksperimentering . Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Nei, du har ikke fucket det opp. Hun har lyst til å møte deg hun også Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Nei, du har ikke fucket det opp. Hun har lyst til å møte deg hun også True. Trikset når man driter seg ut, er å nesten "glemme" hva man gjorde. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Takk. Dette høres jo bra ut. Jeg venter til jeg ser hun igjen og avventer for å se hva slags reaksjoner hun har når hun er tilbake. Og hvordan "forholdet" mellom oss svarer. Tenkte kanskje å si hei uten å snu meg og si det i en tone som om hun skulle vært hvem som helst som kom oppom.(gjør det ofte) Og så tar jeg det rolig derfra igjen. Trur nok jeg må balansere litt mer enn vanlig nå. Forhåpentligvis så har jeg ikke ødelagt for mye siden hun var ganske klar på at hu likte meg fra før av. Men det hadde bare vært typisk min flaks å fucke alt Endret 26. oktober 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvis hun er interessert hadde jeg vel egentlig forventa en melding når hun kom hjem igjen. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvorfor skal du si hei og snu deg bort og late som om hun er hvem som helst?Hard to get pisset er bare tull. Ender med at hun tror du ikke er interessert likevel og skiter oppi deg. 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvis hun er interessert hadde jeg vel egentlig forventa en melding når hun kom hjem igjen. Ja det kan jo hende. Gidder ikke å ha for store forventninger heller Hvorfor skal du si hei og snu deg bort og late som om hun er hvem som helst? Hard to get pisset er bare tull. Ender med at hun tror du ikke er interessert likevel og skiter oppi deg. Nei, er ikke snakk om å snu seg bort. Jeg sitter med ryggen til de som kommer inn, og til vanlig har jeg bare sagt hei uten å snu meg når hu sier hei. Jeg gidder ikke nå, bare fordi jeg har sendt noen meldinger, å snu meg, reise meg opp og være sånn kjempeinteressert med en gang hu kommer inn. Men, enig at det hard to get greiene er bare rør. Det finnes jo en mellomting mellom hard to get og needy. Så for min del tenker jeg å mest sannsynlig fortsette som før med hu, sånn at hu mest sannsynlig ser at jeg fortsatt er den hun falt for. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvorfor skal du si hei og snu deg bort og late som om hun er hvem som helst? Hard to get pisset er bare tull. Ender med at hun tror du ikke er interessert likevel og skiter oppi deg. Greia er vel mer å late som ingenting. Det flaue/kjipe som skjedde, er noe som har skjedd. Det trenger ikke nødvendigvis ta over hva som skjer nå. Lenke til kommentar
fervent Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ikke overtenk hfthomas, hun virker å være interessert i deg. Så chill, vær deg selv og fortsett i samme spor som du sier. Ikke stress med hvordan du skal si hei osv, blir fort surrete og for detaljert. 2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ikke overtenk hfthomas, hun virker å være interessert i deg. Så chill, vær deg selv og fortsett i samme spor som du sier. Ikke stress med hvordan du skal si hei osv, blir fort surrete og for detaljert. This shit! Ikke ta ting så jævlig serriøst, ingen som vet hva livet er uansett. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det der med at jenter lover\sier at vi skal gjøre noe sammen lørdagskveld, så du dropper å rekke ølsalget, for å finne ut halv 8 at det ikke blir noe fordi dem ikke "orker" Damn bitches. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det der med at jenter lover\sier at vi skal gjøre noe sammen lørdagskveld, så du dropper å rekke ølsalget, for å finne ut halv 8 at det ikke blir noe fordi dem ikke "orker" Damn bitches. Løsning: Ha drikkevarer hjemme til en hver tid. 2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Hvorfor?Fordi jeg vil. Drikker forsåvidt jeg også, men sjeldent jeg drikker noe særlig over 2 pils. Om man ikke drikker i det hele tatt, så kan man kjøre til og fra byen . Endret 26. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Etter et par meldinger til, så spør jeg om hun skal ut i helgen men hun skulle på ferie en uke. Selv om hun hadde veldig lyst til å møte meg! Så kommer wussen i meg.... "er det to uker til jeg ser deg igjen?" (Hva faen tenkte jeg?) Fikk tilbake "Sånn er livet. God natt Thomas see you..." Har jeg gjort tidenes raskeste fail, eller er det bare jeg som tolker signalene feil? Snakk om å drite på et gullfat som blir lagt fram for meg... Du går ikke fra "Når jeg fikk melding senere på kvelden, så sa hu at hu aldri har vært så glad i sitt liv etter å ha fått nummeret mitt" til ditt livs største fail, på noe som faktisk var positivt ment. Du framstod som litt pusete ja, men du er ikke nødvendigvis stemplet slik. Men hey, kanskje du er det, men sånn er livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå