Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare dra fram tlf også sier du, ta og legg til deg selv på face også snakkes vi der. Så kanskje vi kan finne på noe? :)

Da gir du hun muligheten til og godta deg å ikke motsatt. Så hvis hun da godtar så er det 100% at hun har ihvertfall lyst til å prøve og bli kjent med deg.

Virkelig?

Folk legger jo hverandre til i hytt å pine uten å ha noe hensikt om å sende dem meldinger.

Lenke til kommentar

Sånn generelt sett så føler jeg det er mange som er hyggelig som ren høflighet. Derfor vil jeg påstå at om en jente godtar din Facebook forespørsel er ikke det verdt en dritt, man må også gjøre noe mer. Og etter kort tid, er du glemt, så viktig å ta iniativ fort igjen.

Jeg er litt dårlig på å spørre om nummer, men skal begynne å bli bedre på det. Et triks som Tyler/Julien forteller om, er å spørre 10 - 15 jenter om nummere, og si til dem at dere skal henge sammen senere. Så ringer man nummerne når man er "ferdig", og siden man har 10-15 nummer å gå ut fra er sjansen ganske grei.

Men som sagt, jeg er dårlig til å ta nummer, men skal virkelig bli bedre på det, og gjerne bli litt mer fysisk med jentene.

Mitt verbale "game" er blitt rimelig bra nå :) . Jeg elsker det :D .

Lenke til kommentar

Wow, for en utrolig dårlig metode. For meg er det virkelig kvalitet over kvantitet når det kommer til jenter, og da bruker jeg gjerne en liten kveld på å finne ut om jeg liker den jenta. Først når jeg finner ut om jenta er bra spør jeg etter nummeret.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Sånn generelt sett så føler jeg det er mange som er hyggelig som ren høflighet. Derfor vil jeg påstå at om en jente godtar din Facebook forespørsel er ikke det verdt en dritt, man må også gjøre noe mer. Og etter kort tid, er du glemt, så viktig å ta iniativ fort igjen.

Jeg er litt dårlig på å spørre om nummer, men skal begynne å bli bedre på det. Et triks som Tyler/Julien forteller om, er å spørre 10 - 15 jenter om nummere, og si til dem at dere skal henge sammen senere. Så ringer man nummerne når man er "ferdig", og siden man har 10-15 nummer å gå ut fra er sjansen ganske grei.

Men som sagt, jeg er dårlig til å ta nummer, men skal virkelig bli bedre på det, og gjerne bli litt mer fysisk med jentene.

Mitt verbale "game" er blitt rimelig bra nå :) . Jeg elsker det :D .

Jeg vil nå tørre å påstå at om noen godtar venneforespørsel ikke betyr en dritt generelt.

Lenke til kommentar

Har hun egentlig fått en diagnose på det? For jeg synes det høres litt rart ut at hun bruker et diagnosebegrep som er utdatert. Jeg vet at de fleste som er bipolare bruker nettopp det begrepet: bipolar (lidelse). For hvis hun driver med selvdiagnostisering så hadde jeg styrt skipet en annen vei (dyrker hun "sykdommen" liksom?)

Hvor utdatert er dette begrepet da? Nei, hun hadde vært hos legen pga søvnproblemer, og etter mange turer frem og tilbake, samt timer hos psykolog så ble det Manisk depressiv som diagnose.

At det i det heletatt var det samme som bipolar skremmer meg litt. Men så er dog bipolar kun noe jeg har sett i serier. Og da er det vel en smule overdrevet? Samt at det finnes varierende grader av dette som alt annet :)

Om hun bedriver selvdiagnose har jeg jo ingen garanti for. Men vil nå gjerne prøve å treffe henne noen ganger, for å se hvordan ståa er. Kjenner jo litt på det selv om jeg synes ting blir litt for utagerende, så får håpe at det da evt er en mild form av denne lidelsen.

En ting dog, som irriterer meg, er at hun aldri svarer på ting som feks "Snakkes i morgen da?" "Det må vi gjøre en gang" Og liknende. Får aldri noe feedback på det. Så aner jo ikke hva hun tenker om akkuratt det. Men men, vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...