Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jævlig rart at noen gutter drar fler jenter enn andre da.

Det er alltids noen som er mer likt av flertallet ;) . Og ja, man bør absolutt være en slik person også.

 

Man kan se på en "biologisk alfa", men greia er at vi som mennesker også har evolusjonert oss litt fra steinalderen.

 

EDIT: Der ikke bra å ha en fantasi om at alle jenter skal like deg, det er helt umulig. Og du vil ikke at alle jenter skal like deg, fordi du ikke liker alle jenter heller.

 

_____________________________________

 

Da har jeg bestilt 5 dagers bootcamp med Tyler og Julien i Florida :D . Reiser i slutten av februar :) .

 

Liker denne fra bootcamp siden:

 

"Be warned that you may come back from this experience appearing to be mentally retarded to your friends and co-workers, as this type of romping often causes you to lose all social inhibitions and essentially “operate on primitive instinct” for weeks afterwards. It’s actually pretty cool and gets you tons of girls, but it’s also pretty extreme. "

 

Den beskrivelsen passer helt perfekt med et par uker av mitt liv sommeren 2012. Da hadde jeg først innsett at jeg var tidenes taper, også innsett at verden er nice.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alltids noen som er mer likt av flertallet ;) . Og ja, man bør absolutt være en slik person også.

 

Man kan se på en "biologisk alfa", men greia er at vi som mennesker også har evolusjonert oss litt fra steinalderen.

 

EDIT: Der ikke bra å ha en fantasi om at alle jenter skal like deg, det er helt umulig. Og du vil ikke at alle jenter skal like deg, fordi du ikke liker alle jenter heller.

 

_____________________________________

 

Da har jeg bestilt 5 dagers bootcamp med Tyler og Julien i Florida :D . Reiser i slutten av februar :) .

 

Liker denne fra bootcamp siden:

 

"Be warned that you may come back from this experience appearing to be mentally retarded to your friends and co-workers, as this type of romping often causes you to lose all social inhibitions and essentially “operate on primitive instinct” for weeks afterwards. It’s actually pretty cool and gets you tons of girls, but it’s also pretty extreme. "

 

Den beskrivelsen passer helt perfekt med et par uker av mitt liv sommeren 2012. Da hadde jeg først innsett at jeg var tidenes taper, også innsett at verden er nice.

Nei, vil ikke at alle jenter skal like meg. Men hvis jeg er alpha så kommer jenter som matcher meg til og ha større sjangse for å komme inn på min vei.

 

Misunnelig på bootcamp selvom jeg tror aldri jeg hadde gjort det.

 

Hadde selv en mindblower i sommeren 2013 hvor jeg innså festing, jenter osv

Lenke til kommentar

Nei, vil ikke at alle jenter skal like meg. Men hvis jeg er alpha så kommer jenter som matcher meg til og ha større sjangse for å komme inn på min vei.

Da er vi enig i at begge har lyst til å være "alfa", men hva vil det si? Hva gjør en alfa som skiller han fra resten?

 

Misunnelig på bootcamp selvom jeg tror aldri jeg hadde gjort det.

Hahaha :p . Litt selvmotsigende. Nei, personlig fant jeg bare ut at jeg bare må kjøre på nå, når jeg har muligheten. Tyler har selv sagt at han ikke kommer til å drive å ha bootcamper så mye lengre, da han har andre prosjekter (selvhjelp).

 

Grunnen til at jeg tar en bootcamp er vel at jeg trenger litt guiding. Og ikke minst vil jeg nok jobbe litt ekstra hardt siden jeg har investert en del penger i å lære det.

 

Det verste som kan skje; jeg finner ut at "pick up" er en jævla scam, og jeg slipper å bruke mer tid på det.

 

Hadde selv en mindblower i sommeren 2013 hvor jeg innså festing, jenter osv

Hadde vært artig om du hadde utdypet dette litt ;) . Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Da er vi enig i at begge har lyst til å være "alfa", men hva vil det si? Hva gjør en alfa som skiller han fra resten?

 

 

Hadde vært artig om du hadde utdypet dette litt ;) .

En alfa er en som kan være i ett rom med 1000 mennesker og ikke trenger å si ett eneste ord, men alle husker han selvom. Alfa er noe alle ser opp til, respekterer, lar snakke, hører på hans meninger. Alfa er en leder, tar ikke dritt fra andre mennesker, står opp for seg selv. Rett og slett dominant, bare se på flokkdyr som løver, ulver etc. De har alle en alfa hann som alle hører på, vi mennesker er fortsatt dyr. Den dagen vi mister vårt gamle instinkt er den dagen menneske kommer til og ødelegge seg selv.

 

Vel har vært 3 store mellom mars - august i år. Den første var da jeg startet og trene, man blir en bedre person, sterkere både psykisk og fysisk, man utvikler seg selv, får mer selvrespekt og disiplin. Vær gang du når ett nytt mål så blir du enn "bedre deg". Dette kan også være noe annet en trening f.eks, men det var det som jeg "valgte".

 

Den andre var når jeg var ute å festet, var med endel eldre gutter (innebandylag) og mange av dem drar damer i hytt å pine. Mens her kommer jeg, den nooben jeg var, så lite jeg visste om det å snakke med jenter bortsett fra venner osv. Har alltid tenkt dårligere om meg selv så lenge jeg kan huske, alltids synes jeg var mindre ditt og datt sammenlignet med andre. Så der er vi, danser med masse jenter og drikker. Jeg var jævlig awkward og danset med sånn 4-5 blondiner men det føltes bare så rart så jeg ga opp. Så i min fortvilelse bestemmer jeg meg for at jeg SKAL hooke med en jente. Scouter dansegulvet, finner en brunette, går bort og begynner å danse. Endte opp med at jeg klinte med hun i ca 45min før vi skulle dra og jeg brydde meg ikke noe mer enn det.

 

Den tredje var den mest innflytelsesrike og beste jeg har hatt, desidert den "smarteste" også. Dette var etter jeg hadde møtt min oneitis, hun var bare alt der og da. Alltid visst om hun siden hun er mad babe, men aldri møtt hun før. Også bare BAM, var hun på den ene festen etter den andre. Faen heller, nå måtte jeg bare bruke all kunnskapen jeg hadde lært hittill. Hun er jenta som alle synes er pen, deilig etc. 500+ ventende forespørsler på face++ mer. Hun kunne bare smile til gutter på klubben og de kastet tusenlapper på hun.

 

Hun var også den største teasen du kunne få tak i, ofte gikk hun på de som var mest utenfor for å gjøre alle andre sjalu. Uansett, jeg visste at på sånne jenter så er utrykket "less is more" gull verdt. Jeg pleier ofte å hilse på alle nye når jeg er på fest, men denne gangen skulle jeg prøve og ikke være for "på" da dette er noe hun har nok av. Jeg skapte masse god stemning og fant på masse lættis med alle gutta. Alle jentene løp etter oss og cravet oppmerksomheten vår. Jackpot med andre ord, etterhvert som kvelden passerte fikk jeg snapchatten hennes og snakket litt med hun. Tror hun fikk inntrykket av at jeg var veldig selvsikker og smart. Hun søkte desidert min oppmerksomhet mer enn jeg gjorde hennes.

 

Neste helg ser jeg hun igjen på en annen fest, jeg valgte og ignorer hun da også. Hun gjorde også det samme men vi kastet noen blikk på hverandre. Da ting hadde roet seg og folk gikk over i "kose" modus ser jeg hun står ute å røyker. Da snappet det for meg, værste jeg veit er folk som røyker og alle mine håp og drømmer ble knust. Fml, hvorfor måtte hun røyke? Så jeg setter meg ned i sofaen sliten etter en lang kveld, snakker litt med de andre og tar noen glass vann. Nå var det tid for å legge seg tenker jeg, og der lå hun i senga og snakket med en random. Endelig, nå hadde jeg sjangsen til og få snakket med hun alene. Tar meg ett glass vann til og ser at hun er ferdig å snakke.

 

Jeg spør om jeg kan legge meg ned ved hun, hun sier ja. Jeg tar dyna og legger meg under den, spør om hun vil dele siden det var den eneste. Jaja, det ville hun. Etter det forteller hun at hun husker jeg var på den forrige festen men at hun ikke fikk navnet mitt. Vi introduserer oss for hverandre for første gang ish. Samtalen flyter så utrolig bra, iløpet av 10min var hun klar til og fortelle alt jeg spurte om. Og ikke nok med det hun forteller masse andre ting som jeg fikk inntrykk av at hun ville vise at hun var "god nok" for meg. Hun forteller ting hun aldri forteller til noen andre som f.eks oppvekst. Vi ligger og koser litt og veninna kommer å cock blocker hun drar hjem ferdig.

 

Snakker litt med hun på face, og fucker opp alt så sykt fordi jeg er mongo. Jeg greier ikke og få hun ut av hodet. Trener 2 ganger om dagen da det er den eneste tiden jeg greier å gi slipp på alt. Søvnløse netter etc. Ene natten bestemmer jeg meg for å ta en sykkeltur, jeg sykler langt oppi skogen. Helt alene og øde, det er skummelt, nifst og kaldt. Tåken ligger over vannet, jeg holder rett å slett på å pisse i buksa. Tenker på alle mulige fæle ting, grudge, blair witch etc. Så dytter jeg borti en stein med pedalen. Jeg skvetter til som faen, pulsen gikk sikkert opp til 200 i de få sekundene.

 

Så tenker jeg, faen heller gutt. Tenk hvor redd du var nå? Er det virkelig så fælt og miste en jente? Nei, bare tenk hvor redd du var nå igjen? Ga hun deg den samme følesen? Nei, bare tenk hvor heldig du er som har alle vennen dine osv? Ja, faen jeg er heldig. Jenter er ikke verdt en dritt, hva skal jeg med jenter? Eneste de gjør er å knuse hjerter, få deg til og ta dumme valg og ditche kompiser. Tenk hvor fint du har klart deg uten dem hittil? Ja, det har jeg. Jeg har det ganske bra faktisk, jenter er bare en bonus i livet. De skal ikke settes på en trone og bli kronet til dronning fordi dem er jenter. Nei, de skal behandles akkuratt som ett menneske. Slik som alle andre, fortjener de noe mer? Nei, bare tenk på bestekompisen din. Han kommer alltid til og være der for deg uansett. Kommer en jente til og være det? Nei.

 

Dette ble jævlig langt, sikkert tungt og fordøye. Jeg fremstår sikkert som en kvinnehater etc. Men kvinnehatere er det "alfa" kvinner og "beta" menn, kvalifiserer "alfa" menn som. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Rett og slett fordi de føler seg truet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Skal svar deg R3pulsive, skal bare først skrive hvordan det gikk i kveld.

 

På en måte, er jeg ganske awesome. Men, jeg er ikke 100% inne. Det er helt latterlig, det er som om jeg mangler den siste 1%. Ble mot slutten av kvelden ganske knust av en jente :) . Og jeg liker det. Var så nedenfor at jeg drylte telefonen min i bakken, men føles bra.

 

Danset jævlig hot med to helt latterlig nice jenter, var litt artig da de begge var et hode høyere enn meg :p .

 

Jenter liker også bonere. It's nice.

 

_____________________________________________________________

 

En alfa er en som kan være i ett rom med 1000 mennesker og ikke trenger å si ett eneste ord, men alle husker han selvom. Alfa er noe alle ser opp til, respekterer, lar snakke, hører på hans meninger. Alfa er en leder, tar ikke dritt fra andre mennesker, står opp for seg selv. Rett og slett dominant, bare se på flokkdyr som løver, ulver etc. De har alle en alfa hann som alle hører på, vi mennesker er fortsatt dyr. Den dagen vi mister vårt gamle instinkt er den dagen menneske kommer til og ødelegge seg selv.

Greia er at man kan ikke bry seg om slikt om man faktisk er alfa. Det er ikke en "big deal" at alle jenter liker deg, og at folk er super snill mot deg. Selv vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre når slikt skjer, så jeg kan ikke drive å fokusere på at det skjer. Det bare fucker opp hodet mitt, og det er ikke det det handler om. Det handler om å ha det artig.

 

Vel har vært 3 store mellom mars - august i år. Den første var da jeg startet og trene, man blir en bedre person, sterkere både psykisk og fysisk, man utvikler seg selv, får mer selvrespekt og disiplin. Vær gang du når ett nytt mål så blir du enn "bedre deg". Dette kan også være noe annet en trening f.eks, men det var det som jeg "valgte".

Jeg synes også mål er super viktig. Da oppdager man virkelig hvilke svake sider man må forbedre.

 

Den tredje var den mest innflytelsesrike og beste jeg har hatt, desidert den "smarteste" også. Dette var etter jeg hadde møtt min oneitis, hun var bare alt der og da. Alltid visst om hun siden hun er mad babe, men aldri møtt hun før. Også bare BAM, var hun på den ene festen etter den andre. Faen heller, nå måtte jeg bare bruke all kunnskapen jeg hadde lært hittill. Hun er jenta som alle synes er pen, deilig etc. 500+ ventende forespørsler på face++ mer. Hun kunne bare smile til gutter på klubben og de kastet tusenlapper på hun.

 

Hun var også den største teasen du kunne få tak i, ofte gikk hun på de som var mest utenfor for å gjøre alle andre sjalu. Uansett, jeg visste at på sånne jenter så er utrykket "less is more" gull verdt. Jeg pleier ofte å hilse på alle nye når jeg er på fest, men denne gangen skulle jeg prøve og ikke være for "på" da dette er noe hun har nok av. Jeg skapte masse god stemning og fant på masse lættis med alle gutta. Alle jentene løp etter oss og cravet oppmerksomheten vår. Jackpot med andre ord, etterhvert som kvelden passerte fikk jeg snapchatten hennes og snakket litt med hun. Tror hun fikk inntrykket av at jeg var veldig selvsikker og smart. Hun søkte desidert min oppmerksomhet mer enn jeg gjorde hennes.

 

Neste helg ser jeg hun igjen på en annen fest, jeg valgte og ignorer hun da også. Hun gjorde også det samme men vi kastet noen blikk på hverandre. Da ting hadde roet seg og folk gikk over i "kose" modus ser jeg hun står ute å røyker. Da snappet det for meg, værste jeg veit er folk som røyker og alle mine håp og drømmer ble knust. Fml, hvorfor måtte hun røyke? Så jeg setter meg ned i sofaen sliten etter en lang kveld, snakker litt med de andre og tar noen glass vann. Nå var det tid for å legge seg tenker jeg, og der lå hun i senga og snakket med en random. Endelig, nå hadde jeg sjangsen til og få snakket med hun alene. Tar meg ett glass vann til og ser at hun er ferdig å snakke.

 

Jeg spør om jeg kan legge meg ned ved hun, hun sier ja. Jeg tar dyna og legger meg under den, spør om hun vil dele siden det var den eneste. Jaja, det ville hun. Etter det forteller hun at hun husker jeg var på den forrige festen men at hun ikke fikk navnet mitt. Vi introduserer oss for hverandre for første gang ish. Samtalen flyter så utrolig bra, iløpet av 10min var hun klar til og fortelle alt jeg spurte om. Og ikke nok med det hun forteller masse andre ting som jeg fikk inntrykk av at hun ville vise at hun var "god nok" for meg. Hun forteller ting hun aldri forteller til noen andre som f.eks oppvekst. Vi ligger og koser litt og veninna kommer å cock blocker hun drar hjem ferdig.

 

Snakker litt med hun på face, og fucker opp alt så sykt fordi jeg er mongo. Jeg greier ikke og få hun ut av hodet. Trener 2 ganger om dagen da det er den eneste tiden jeg greier å gi slipp på alt. Søvnløse netter etc. Ene natten bestemmer jeg meg for å ta en sykkeltur, jeg sykler langt oppi skogen. Helt alene og øde, det er skummelt, nifst og kaldt. Tåken ligger over vannet, jeg holder rett å slett på å pisse i buksa. Tenker på alle mulige fæle ting, grudge, blair witch etc. Så dytter jeg borti en stein med pedalen. Jeg skvetter til som faen, pulsen gikk sikkert opp til 200 i de få sekundene.

 

Så tenker jeg, faen heller gutt. Tenk hvor redd du var nå? Er det virkelig så fælt og miste en jente? Nei, bare tenk hvor redd du var nå igjen? Ga hun deg den samme følesen? Nei, bare tenk hvor heldig du er som har alle vennen dine osv? Ja, faen jeg er heldig. Jenter er ikke verdt en dritt, hva skal jeg med jenter? Eneste de gjør er å knuse hjerter, få deg til og ta dumme valg og ditche kompiser. Tenk hvor fint du har klart deg uten dem hittil? Ja, det har jeg. Jeg har det ganske bra faktisk, jenter er bare en bonus i livet. De skal ikke settes på en trone og bli kronet til dronning fordi dem er jenter. Nei, de skal behandles akkuratt som ett menneske. Slik som alle andre, fortjener de noe mer? Nei, bare tenk på bestekompisen din. Han kommer alltid til og være der for deg uansett. Kommer en jente til og være det? Nei.

 

Dette ble jævlig langt, sikkert tungt og fordøye. Jeg fremstår sikkert som en kvinnehater etc. Men kvinnehatere er det "alfa" kvinner og "beta" menn, kvalifiserer "alfa" menn som. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Rett og slett fordi de føler seg truet.

Been there, og det er jævlig interessant det du skriver. Gir mening for mine opplevelser. Hadde helt latterlig onitis etter at jeg hadde sex med en venninne av meg. Fucket meg opp så helt inni granskauen, ble super deppet osv. Angst for de dummeste ting. Det er faktisk helt latterlig. Og jeg er glad jeg fikk det, fordi jeg ble en 1000 ganger bedre person i prosessen med å komme meg ut av gropen jeg hadde havnet i.

 

__________________________________________________________

 

Greide å bli en needy bitch i løpet av kvelden. Det er helt latterlig. Og jeg skjønner godt at kvinnfolk ikke gidder å oppføre seg så bra alltids, skaper bare mange menn som blir forelsket i dem.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

 

Det som også er litt morsomt med hun oneitis er at jeg tror egentlig hun ikke er "over" meg selvom det aldri skjedde noe fysisk bortsett fra at vi lå og koste. Hun får jo som sagt gutter på sølvfat og jeg tror ikke det er mange gutter da som tørr og stå opp mot hun. OG jeg har ved 2-3 annledninger møtt hun etter den samtalen hvor jeg sa mye fylleprat, men alikkevel sannhet om hva jeg syntes om hun. Også seinere sa jeg at det var fylleprat men jeg står for det jeg sier uansett og lykke til videre i livet etc.

 

Når jeg har møtt hun så har hun sånn intenst blikk på meg, akkuratt som når hun dro etter vi koste i senga. Og hun har heller ikke slettet meg fra snapchat f.eks. Og de som har snap ser jo sikkert på den 20-50 ganger daglig. Og hvis hun da ser navnet mitt flere ganger daglig uten å gjøre noe med det. For hun virket rimelig irritert når vi snakket den siste gangen og hadde det vært meg hadde jeg slettet alt for ikke å bli irritert over hun/han.

 

Hadde fest igår også som var skikkelig på sparket, var vel 5 timer før folk begynte å vorse så valgte jeg og ha det. Fant ut seinere på kvelden gjennom en felles venninne at hun faktisk hadde tenkt seg til meg.

 

Uansett jeg burde ikke tenke så mye over det, men lærte mye av situasjonen. Man lærer jo mer av å feile enn noe annet!

Lenke til kommentar

Det som også er litt morsomt med hun oneitis er at jeg tror egentlig hun ikke er "over" meg selvom det aldri skjedde noe fysisk bortsett fra at vi lå og koste. Hun får jo som sagt gutter på sølvfat og jeg tror ikke det er mange gutter da som tørr og stå opp mot hun. OG jeg har ved 2-3 annledninger møtt hun etter den samtalen hvor jeg sa mye fylleprat, men alikkevel sannhet om hva jeg syntes om hun. Også seinere sa jeg at det var fylleprat men jeg står for det jeg sier uansett og lykke til videre i livet etc.

 

Når jeg har møtt hun så har hun sånn intenst blikk på meg, akkuratt som når hun dro etter vi koste i senga. Og hun har heller ikke slettet meg fra snapchat f.eks. Og de som har snap ser jo sikkert på den 20-50 ganger daglig. Og hvis hun da ser navnet mitt flere ganger daglig uten å gjøre noe med det. For hun virket rimelig irritert når vi snakket den siste gangen og hadde det vært meg hadde jeg slettet alt for ikke å bli irritert over hun/han.

 

Hadde fest igår også som var skikkelig på sparket, var vel 5 timer før folk begynte å vorse så valgte jeg og ha det. Fant ut seinere på kvelden gjennom en felles venninne at hun faktisk hadde tenkt seg til meg.

Samme med venninna jeg hadde onitis på, hun har nå type (og forsåvidt da også :p ), men hver gang vi møtes er hun veldig "into" meg.

 

Uansett jeg burde ikke tenke så mye over det, men lærte mye av situasjonen. Man lærer jo mer av å feile enn noe annet!

Jepp, derfor jeg er glad jeg feilet hardt mot slutten av kvelden i går :) . Jeg fikk et mer korrekt bilde av realiteten ved å gjøre det.

 

_________________________________________________________

 

Folk liker å slå av en prat, uten at det blir weird stemning. Så det er bare å slå av en prat :) .

 

Weird stemning = skjult agenda.

 

Jeg tror det kan være noe slikt som "awesome weird", hvor man rett og slett bare gjør noe weird fordi man har lyst til det.

 

Tro meg, de fleste menn som prater til de hotteste jentene er super kjedelig. Å gjøre noe weird er 10 ganger bedre.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Folk liker å slå av en prat, uten at det blir weird stemning. Så det er bare å slå av en prat :) .

 

Weird stemning = skjult agenda.

 

Jeg tror det kan være noe slikt som "awesome weird", hvor man rett og slett bare gjør noe weird fordi man har lyst til det.

 

Tro meg, de fleste menn som prater til de hotteste jentene er super kjedelig. Å gjøre noe weird er 10 ganger bedre.

For at hun skal huske deg så må du gjøre noe "unormalt" ingen super deilige jenter husker han karen som bare introduserer seg til alle sammen.

 

Pokker jeg husker kanskje 1/10 om ikke mindre av jenter som introduserer seg til meg. Tar maks 1 minutt så er det glemt. Til og med når de setter seg ved siden av meg, men de som gjør inntrykk på meg husker jeg for alltid.

 

Det er inntrykket som teller og ikke hva du sier. Men hvordan man sier det og hva man gjør ut av det, såklart trenger man ikke å gå full retard men det burde man jo skjønne selv :p

Lenke til kommentar

For at hun skal huske deg så må du gjøre noe "unormalt" ingen super deilige jenter husker han karen som bare introduserer seg til alle sammen.

 

Pokker jeg husker kanskje 1/10 om ikke mindre av jenter som introduserer seg til meg. Tar maks 1 minutt så er det glemt. Til og med når de setter seg ved siden av meg, men de som gjør inntrykk på meg husker jeg for alltid.

 

Det er inntrykket som teller og ikke hva du sier. Men hvordan man sier det og hva man gjør ut av det, såklart trenger man ikke å gå full retard men det burde man jo skjønne selv :p

Full retard is awesome, om det blir sånn.

 

Jeg har en filosofi om å ikke tenke på ting å si før man "approacher", og noen gang sier jeg sykt "lame" ting slikt som "Hvordan går det?", men har da heldigvis muligheten til å komme meg inn igjen om jeg er rask å skifte gir. Det beste er såklart å åpne med hva som helst annet :p . Hahahaha, men jeg vil ikke føle et press for åpne på en awesome måte heller, fordi du kan ikke "force" awesomeness. Det skapes bare noen ganger. Magien kommer og går, og det er ikke noe man kan holde kontroll over, man kan kun holde kontroll over hva man gjør.

 

Hadde en del bra "opens" i dag. Den rareste var nok en jente jeg gikk bort å "tok i" (høres helt fucked ut), også lente jeg bare hodet inn mot henne, mens hun lenet hennes inn mot mitt, også bare tok hodene våre bort i hverandre :p . Hahahahaha

 

Må si jeg virkelig fikk kjørt meg litt på grensen av det jeg føler jeg er kapabel til i dag. Mye artig som skjedde, og greide faen meg å "stjele" en ring, i det at jeg tok en jente i hånden, også sklidde ringen av hennes hånd. Sto LOVE på den :p . Prøvde faktisk å gi tilbake ringen, men enten ville hun ikke ha den, eller så oppfattet hun ikke hva jeg prøvde å gjøre. Hva er btw med jenter (ikke at dette har skjedd meg ofte), og det med å gi ting til en fremmed kar. Skjedde med meg at jente plutselig ga Iphonen hennes til meg, også forsvant jeg litt ut av uteplassen og ble ringt opp fra venninnas telefon og de lurte på hvor faen jeg hadde stukket av, og at de ville ha tilbake telefonen :p .

 

Etter at uteplassen hadde stengt og jeg var på vei hjemover, så smettet jeg inn på en uteplass som hadde litt lengre show (til rundt halv 4), og hun ene jeg hadde "danset" litt med inne, møtte jeg på vei ut. Og hørte henne først si til venninna; "rømme", og jeg sa bare noe slikt som "la oss rømme til utlandet", "la oss ta et fly", også sa hun faktisk til meg, neste helg. Jeg sa tilbake "neste helg eksisterer ikke" (som den forsåvidt ikke gjør, siden jeg er utenbys), også kom faen meg det jeg tror var typen hennes bort :ohmy: .

 

_____________________________________________________

 

Faen folk er pussys, jeg må nesten bare si det. Personlig er jeg også en pussy, så jeg vet jeg må jobbe for å bli bedre. Det er faktisk så jeg går rundt nesten litt "redd", men det forsvinner når jeg får snakket med folk. The key er å være helt avslappet, ikke være redd for et stille øyeblikk.

 

Øyner sier så sykt mye.

 

__________________________________________________________

 

 

FYYYYYYYY FAEEEN jeg føler meg bra, ingen tanker nesten :D . Byen er faen meg THHEEE shit,.

 

__________________________________

 

For å være litt kritisk, mitt problem i dag, var at jeg ikke fikk en boner.

 

______________________________________

 

Verden er faktisk helt latterlig, tror ikke det finnes noe bedre.

 

_________________________________________

 

Når jeg tenker litt tilbake på i går, så føles det helt surrealistisk. Folk er faen meg ikke noe egentlig, det er hva vi gjør vi faktisk er.

 

Og jeg er så rolig, føler alt kommer til ordne seg. Og jeg ser læring i alt jeg gjør nå.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Analyser det her.

 

Random jente jeg aldri har møtt før, ser hun på face. 8 Felles venner. Adder hun, hun godtar. Etter 1 time snakker jeg til hun, starter med: Do you even squat? også blir det en lang samtale, ca 250-300meldinger på face iløpet av 3-5 dager. Får snappen hennes og tlf nummeret hennes. Finner ut jeg kanskje hooket med hun på fest engang. Følger hun på instagram, hun følger tilbake, liker ett bilde. Hun liker ett tilbake. En gang i uken sender hun sånn 2-3 på rappen så helt stille. Inviterte hun til fest, plutselig liker hun gamle bilder på instagram av meg.

 

Hva burde jeg gjøre, droppe hun eller prøve å få fyr i bålet igjen?

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Analyser det her.

 

Random jente jeg aldri har møtt før på face. 8 Felles venner. Adder hun, hun godtar. Etter 1 time snakker jeg til hun, starter med: Do you even squat? også blir det en lang samtale, ca 250-300meldinger på face iløpet av 3-5 dager. Får snappen hennes og tlf nummeret hennes. Finner ut jeg kanskje hooket med hun på fest engang. Følger hun på instagram, hun følger tilbake, liker ett bilde. Hun liker ett tilbake. En gang i uken sender hun sånn 2-3 på rappen så helt stille. Inviterte hun til fest, plutselig liker hun gamle bilder på instagram av meg.

 

Hva burde jeg gjøre, droppe hun eller prøve å få fyr i bålet igjen?

Fyr i bålet. :)

Lenke til kommentar

Analyser det her.

 

Random jente jeg aldri har møtt før på face. 8 Felles venner. Adder hun, hun godtar. Etter 1 time snakker jeg til hun, starter med: Do you even squat? også blir det en lang samtale, ca 250-300meldinger på face iløpet av 3-5 dager. Får snappen hennes og tlf nummeret hennes. Finner ut jeg kanskje hooket med hun på fest engang. Følger hun på instagram, hun følger tilbake, liker ett bilde. Hun liker ett tilbake. En gang i uken sender hun sånn 2-3 på rappen så helt stille. Inviterte hun til fest, plutselig liker hun gamle bilder på instagram av meg.

 

Hva burde jeg gjøre, droppe hun eller prøve å få fyr i bålet igjen?

Aiight, det var som var så sykt nice den første gangen var at jeg ga så faen fordi jeg aldri trodde jeg ville møte hun, eller at det ville fungere så jeg kunne ha IDGAF attituden.

Lenke til kommentar

Det er et spill, og jeg elsker spillet som er på byen. Det inneholder alt, og man blir nesten nervøs av å spille det.

 

Hver gang jeg er ute, så håper jeg det blir en jævla orgy, og hver gang blir jeg like skuffet :p . Fordi, jeg kan ikke forvente at folk skal være fet, jeg må gjøre det selv.

 

_________________________________________-

 

Jeg er blitt så sykt motivert. Jeg føler jeg bedre ser mitt eget potensiale.

 

___________________________________________

 

Har kommet frem til at hvordan jenta reagerer, egentlig sier lite om hva hun faktisk tenker om deg. Og derfor tror jeg ikke nødvendigvis en positiv reaksjon fra jentas del, trenger å bety at hun faktisk liker deg. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at om hun har en altfor god reaksjon ovenfor deg, tyder det på at hun mye mulig ikke er interessert i deg, eller at hun har type.

Endret av Because I need change!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er en konsekvens av at jeg hooker opp med den hotteste jenta?

 

Vel, for meg er det jo bare epic, men hun har venninner. Den hotteste jenta tar nok høyde for disse, så jeg må få de til å ha det bra.

 

Kan et par av jentene hooke opp med kiser åpenlyst uten at det blir drama? Jeg tror nok for det kan bli sjalusi og drama ut av det. Så det må bli en slik stemning at alle hooker opp med alle.

 

Hvordan kan jeg virkelig tenke at alle jeg snakker med vil ha det bedre ved å snakke med meg? Fordi jeg vil alles beste. Jeg vil at kisene skal komme i form, så de også kan være med orgyen. Jeg vil at jentene skal flørte med kisene, da det skaper god stemning.

 

Den hotteste jenta og jeg bør begge flørte med alle, og skape god, hot stemning.

 

 

 

 

 

Kinda bullshit, kinda det jeg ser for meg en jævlig god kveld på byen er. Alle koser seg, jævlig mange hooker opp for ha litt fun.

Lenke til kommentar

Gleder meg til fredag :) . Da har jeg endelig linser igjen (brukt briller i ca 1 mnd), og skal også klippe meg. Skal i det hele tatt bli spennende å se om det har noe å si. Tror forsåvidt det å ha litt skarpere syn vil ha en del å si (har litt dårlig briller).

 

Nå på lørdag hadde jeg på meg fivefingers (sko som simulerer det å gå barbeint), føltes ut som å gå rundt som gud. Skal kjøpe mine egne til helgen :D .

 

post-99953-0-29342500-1381894896_thumb.jpg

 

_________________________________________________

 

Det som er litt artig, er å vite at uansett hvordan kvelden går, så vil jeg lære av det. Om jeg har en dårlig kveld: "Suffering burns away your weaknesses" :) . Så jeg gleder meg til å bli knust noen ganger, så jeg virkelig kan bli en robust konstruksjon.

 

________________________________________________

 

Det er helheten som gjør livet, så derfor må man i blant være sur, være trist og gråte, for i det hele tatt kunne sette pris på det å være glad :) .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Det som er litt artig, er å vite at uansett hvordan kvelden går, så vil jeg lære av det. Om jeg har en dårlig kveld: "Suffering burns away your weaknesses" :) . Så jeg gleder meg til å bli knust noen ganger, så jeg virkelig kan bli en robust konstruksjon.

 

Suffering is just that; suffering.

 

Jeg håper iallfall at du ikke mener det altfor bokstavelig, men lidelse gjør ikke en dritt bortsett fra å forårsake unødvendig smerte.

 

Dessuten, å bli "knust", iallfall hvis man ikke kan takle det på riktig måte, kan fort gjøre vondt verre og i verste fall resultere i at du styrker overbevisninger som er direkte feil, Dette er ganske greit forklart her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Suffering is just that; suffering.

 

Jeg håper iallfall at du ikke mener det altfor bokstavelig, men lidelse gjør ikke en dritt bortsett fra å forårsake unødvendig smerte.

 

Dessuten, å bli "knust", iallfall hvis man ikke kan takle det på riktig måte, kan fort gjøre vondt verre og i verste fall resultere i at du styrker overbevisninger som er direkte feil, Dette er ganske greit forklart her.

Jeg mener ikke noe bokstavelig, da jeg tror på "paradokser".

 

Men, alle mine "tøffe periode og hendelser", har ført til at jeg er blitt en bedre og mer robust person, så derfor har jeg begynt å se fram til dem.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...