Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du ikke poste noe annet enn surr?

Hahahaha. Ja du har nok et poeng ;) . Tror jeg skal holde meg unna tråden, til etter neste gang jeg har vært ute.

 

Synes det forsåvidt er lite diskusjoner i tråden. Hadde vært nice om folk hadde bidratt litt med egne tanker og erfaringer rundt sjekking, eller linket til artikler og videoer man selv finner interessant.

 

EDIT:

 

For å faktisk skrive noe som faktisk kan være litt vettig, i motsetning til all spammen jeg har spammet (må si jeg fikk en vekker av siste episode (17) av South Park; shitter hahahahah).

 

Alt det jeg har drevet å skrevet har nok kommet litt fra at jeg er blitt en jævla "shitter" :p . Og fordi jeg er ganske narissisisk av meg for øyeblikket. Fordi, slik jeg har begynt å se på det, ikke noe annet jeg heller vil. Det er deilig å gå rundt som "gud" som jeg liker å tenke på det. Og alt som skjer, skjer for å hjelpe deg, fordi du vil vokse som person. Du er gud, du gjør kun gode handlinger. Du er gud, det skal ikke være meningen at andre ser at du er gud, da de også kan være gud, og vi alle noen gang gjør guds handlinger.

 

Note: Når jeg ser på det jeg skrev, høres det ikke helt bra ut. Har ikke de rette ordene enda ;) .

 

EDIT: Nå ser jeg på gud som "den magiske" kraften, utover det som er fysiske lover. Den vi alle har i oss for at livet i det hele tatt skulle gitt mening.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig ikke at sjekking er noe vanskelig. Det blir derimot litt vanskeligere hvis man er gira på "noe mer" enn sex.

 

Dette pleier å funke fett på byen:

 

1. Dress deg opp så du føler deg vel og helst litt uovervinnelig. Drikk akkurat nok til at du er sjarmerende, selvsikker og utadvendt (noen trenger mer enn andre). Det er veldig fint å gå ut med et par tre stykker av samme kjønn som man liker å henge med fordi man gjerne sprudler og ler i lag, og dermed fanger positiv oppmerksomhet.

 

2. Se deg ut en gutt/jente du har lyst til å prate med (hvis det er en vennegjeng, styr unna der gjengen er en miks av jenter og gutter) og spør om det er ok at du setter deg ved bordet (vennegjeng) eller bare begynn å prate med gutten/jenta (dersom h*n er alene). De fleste pleier å synes det er veldig hyggelig med selskap, og blir det jævlig kleint så er det ikke verre enn å stikke videre.

 

3. Når kan man merke om det er interesse fra den andre parten, og hvordan gjør man det? Begge holder i gang samtalen! Er den derimot enveiskjørt fra din side så kan man takke for samtalen og gå videre.

 

Man bør på forhånd ha avklart for seg selv hva man er ute etter: Er man ute etter sex? Ok, det burde ikke bli noe problem. Er man ute etter en selvtillitsboost? Vær flyktig, takk for samtalen før du vanligvis ville og gå videre (så samtalepartneren din ikke tror at h*n får seg noe). Er man ute etter kjæreste? Vel, da er stort sett ikke byen rett sted.

 

Kroppspråk og tankesett:

 

Vær bevisst på å ikke ha armene i kors eller at du lukker deg med armene på en måte som gjør at du virker utrygg.

 

Hvis du ikke helt vet hvor du skal plassere armene, så legg dem opp på stol/sofaryggen eller sånn du føler det er naturlig å ha dem (f.eks rett ned) og hvis du synes det blir litt "slapt", så kan du jo bare klappe/berøre motparten lett på kneet/låret/armen (uten at det blir for intimt) når du ler eller bare gestikuler når du prater, da skal jo armene være i lufta uansett. Ikke stopp opp og ta deg til fjeset eller støtt hodet med hånda (KUN hvis du skal virke interessert i noe den andre personen sier, bare pass på å ikke dekke munnen). Det ligger selvfølgelig i kortene at du vender/vrir kroppen mot samtalepartneren.

 

Vær blid og lattermild, alle liker blide mennesker.

 

Øv på å ha et åpent kroppsspråk: bare observer hvordan folk bruker kroppsspråket sitt (u)bevisst og du lærer kjapt hva som funker. Det du observerer og liker kan du kopiere og forsøke på byen. I starten er det litt ekkelt og rart å ha et bevisst forhold til kroppspråket sitt,

MEN

 

Når du ser mennesker med armene i kors, hva tenker du da? Føler de seg trygge? Virker de vennlige? Får DU lyst til å være den personen? Hvis de dekker til munnen når de prater, tror du de er sikre på budskapet sitt?

 

Når du ser mennesker som gestikulerer med hele seg, smiler, snakker tydelig, og legger armene så du "føler åpenhet", hva tenker du da?

 

Hvem vil DU være på byen?

 

Når man har blitt mer bevisst på kroppsspråket, så vil man føle at man blir gradvis mer selvsikker. TENK at du er selvsikker. Du ER selvsikker. Kroppsspråket ditt viser jo ikke annet? ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fin post, setter pris på iniativ ;) .

 

3. Når kan man merke om det er interesse fra den andre parten, og hvordan gjør man det? Begge holder i gang samtalen! Er den derimot enveiskjørt fra din side så kan man takke for samtalen og gå videre.

Denne er jeg litt uenig i. Etter min erfaring, kan man langt fra regne med at jenta sier like mye som meg (selv om det kan være motsatt også), og dette kommer nok delvis fordi hun er nervøs, og delvis på grunn av at hun ikke vet hvem jeg er og derfor må "oppleve" meg litt mer før hun kaster sin dom om hun skal "investere" i meg. Det er så utrolig mange jenter jeg har flipper rundt etter at de først ga meg et dårlig førsteinntrykk. Kan nesten tenke på det slik; hun må vite at du ikke er en weirdo (en som skaper weird stemning), selv om det sikkert kan fungere å oppføre seg weird. Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Må bare legge til at synes ONS ikke er noe for meg.

 

Var ute, så en jente som hadde stirret på meg lenge mens jeg danset jeg "inviterer" hun og veninna bort med kroppspråket mitt. Vi danser hun begynner å kline med meg nesten med engang, jeg spør om hun skal være med på nach. Hun blir med hjem, puler. (Syns faktisk det er bedre å runke for meg selv foran pc'en) Holder sikkert ut i 30-45min, ble nesten kjedelig. Legger meg til og sove, hun greier ikke holde kjeft. Står opp neste dag, sender hun med bussen. Hun adder meg på face litt seinere, jeg blokkerer hun. Hun føler seg sikkert jævlig brukt, idgaf. For en tøs.

 

Uansett er ikke så lett å skaper diskusjoner her når kun 3-4 gidder og poste her regelmessig. Og mange ganger folk prøver og skape en diskusjon, men folk bare leser innlegget så stikker dem på youtube o.l istede.

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Uansett er ikke så lett å skaper diskusjoner her når kun 3-4 gidder og poste her regelmessig. Og mange ganger folk prøver og skape en diskusjon, men folk bare leser innlegget så stikker dem på youtube o.l istede.

Alle må ta et ansvar om å bidra litt ;) . Og da blir det en artig effekt, i at når tråden først begynner å få mer aktivitet, så generer det mer aktivitet. Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Evig med spam fører til at folk ikke leser tråden i det hele tatt. Det er ingen vits å poste for å poste. Har alle vært hjemme så er det ikke så mye fornuftig å skrive her

Jeg synes godt det kunne å ha vært flere diskusjoner utover det når man har vært ute. Jeg føler det jeg gjør hver dag, og følelsen jeg har hver dag, det jeg lærer hver dag, det som gir livet mitt mening hver dag, på mange måter er det som hjelper meg til å sjekke opp jenter. Om jeg ikke føler meg bra, vil jeg på ingen måte kunne få noen andre til å føle seg bra.
Lenke til kommentar

Du er den værste spammeren på lenge, du må gå litt ut døra

Hva faen? Er det ikke lov å bringe noe til en død tråd? Jeg føler hele forumet er dødt, er så sykt få diskusjoner egentlig, eller diskusjoner jeg finner interessant.

 

Jeg har gått over til at det jeg skriver er det artige, og har faktisk satt meg ned for å skrive en bok (4 sider så langt, skal være 150 om 30 dager).

Endret av Because I need change!
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Liten tankegang rundt det å sjekke opp damer:

 

Jeg føler ikke at jeg er "god nok" når det kommer til damer, jeg føler ikke at jeg fortjener de beste jentene, fordi jeg ikke er blant de beste selv. Jeg må kunne tilfredstille hennes behov, om hun skal kunne tilfredstille mine. Det hele handler om noe begge tjener på, og per i dag er jeg ikke helt der hvor jeg faktisk tror jeg er den beste for jenta, selv om det skjer til tider.

 

TityBoi: Har fått tilsnakk fra moderatorer angående mulipostingen min, og er enig med dem å bruke redigerings knappen i stedet. Om du fortsatt ikke skulle like mine poster, så er det bare å ignorere meg ;) . Og de fleste av mine poster vil aldri bli sett av deg, og det er som om jeg har sluttet å poste.

Endret av Because I need change!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

This!

This: Slik ignorer du meg: "Kontrollpanel" -> "Ignorerte medlemmer"

 

Du lager problemer som ikke eksisterer, fordi du har lyst på problemer, da du har lyst til å ha noe å skylde på for at du ikke er den personen du vil være.

 

EDIT: Jeg vil faktisk at folk skal hate meg, hvor enn trist det faktisk høres ut, så det beste, om du faktisk hater meg, er å ignorere meg, og til slutt driver jeg å skriver kun for meg selv :) .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Hvor barnslig er du egentlig?

Kommer helt ann på hvem man spør. Enkelte vil nok si jeg er jævlig barnslig, mens andre vil si jeg ikke er barnslig nok. Selv vet jeg ikke, og kan ikke si barnslig nødvendigvis er noe jeg prøver å være, selv om jeg nok tror det kan være bra i blant.

 

Du kan aldri vinne en diskusjon mot meg, fordi jeg ikke er interessert i å vinne noen diskusjon.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Du er bare interressert i å spamme masse dritt og begrunner det med at de som ikke liker det kan blokke deg? Alle skjønner at du ikke har noe RL erfaring når du bruker hele dagen på å lime inn dritt på ett forum. Du bidrar ikke, du ødelegger. Oppgulp slik du kommer med er ikke poenget med tråden. Klart vi skal diskutere, men de borderline psykopat monologene dine inviterer ikke akkurat til diskusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...