Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet at RSD har regelmessige bootcamps i Oslo, ikke sant? Eller er det bare sjefen som er god nok? :p

Resonnerer så bra med Tyler, at det er helt latterlig. Det er nok delvis på grunn av at jeg var på Hot Seat 2 med "infield footage" av Tyler og Julien (to dager). Og fordi jeg har fulgt en del av tipsene hans, slik som å spise sunt, bøker han anbefaler, meditering, og ikke minst innenfor sjekking og filosofi rundt livet. Digger han veldig mye, men er fortsatt litt uenig på noe av det han sier, men sånn er det med alle.

 

Forsåvidt en god kveld i kveld :) .

Lenke til kommentar

Det er egentlig nesten litt dumt å spørre seg om hva som fungerer, man bør spørre seg hva som er mulig. Dermed har man et bredt spekter å spille på.

 

Derfor er det viktigste at det du gjør, gjør det glad. Dernest at det gjør folk rundt deg glad, utenom "haters" som det alltids vil være så det er ikke noe å bry seg om, da du ikke vil ha de i ditt liv.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

"Cold approach" er så latterlig ærlig feedback, og jeg tror det derfor er litt skummelt. Man får virkelig vite hva andre personer tror om deg, veldig fort. Om man snakker med bekjente eller bekjente av venner, så er de nesten "forpliktet" til å oppføre seg hyggelig tilbake, så derfor er det nok også mange som oppfører seg hyggelig uten å mene det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"With great power, comes great responsibility."

 

Denne er så sykt true! Om majoriteten av kvinnfolk er interessert i deg, inkluderer dette dama, søstra og moren til kompisen din.

 

Viktig å gjøre gode handlinger, da man aldri kan vite om man "vet" rett i forhold til kriteriene for å gjøre en dårlig handling.

Lenke til kommentar

Hvordan ikke få noen som ikke liker deg, til å like deg: Bli butthurt.

 

Hvordan man muligens får noen som ikke liker deg, til å like deg: Ikke bry seg, og være glad.

 

EDIT: Så er på mange måter, det at man ikke bryr seg om folk liker deg, som får folk til å like deg. Paradokset :) .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Dro ikke ut i går, og må si jeg angrer. Unnskyldningen min var at kompisen min jeg skulle dra med, ikke dro ut likavel, og at jeg var "trøtt". Så sykt bullshit :p .

 

Tror grunnen er at jeg gjorde det så bra på fredag, at jeg ikke vil ødelegge selvbildet mitt, noe som er så sykt latterlig. Jeg fortjener ikke å tro at jeg har draget.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg tolke det når en jente er redd for å bli oppdaget at jeg kliner med henne ute og unngår for en hver del at bekjente/venner ser dette?

Jeg liker heller ikke å råkline forran alle mine venner og bekjente. Nå er jeg riktignok gutt, men jeg synes det ser vannvittig teit ut. Liker å ta det litt mer low-key. Jeg vil tro mange jenter ikke liker dette pga. det er lett å bli stemplet, og at andre kan få fordommer mot henne.

 

Bare si "Okei, det er ikke noe stress", vent litt før du fører henne bort til en annen del av utestedet/hjem.

 

En annen ting angående klining er at det kan være en skikkelig spenningsdreper. Om du bruker hele kvelden på å kline og vie all din oppmerksomhet mot henne, kan dette virke helt mot sin hensikt da mye av spenningen blir borte.

 

Dro ikke ut i går, og må si jeg angrer. Unnskyldningen min var at kompisen min jeg skulle dra med, ikke dro ut likavel, og at jeg var "trøtt". Så sykt bullshit :p .

 

Tror grunnen er at jeg gjorde det så bra på fredag, at jeg ikke vil ødelegge selvbildet mitt, noe som er så sykt latterlig.

Hvis du er så opptatt av emnet som det ser ut som i denne tråden, så burde du dra mer ut i stedet for å sitte å keyboardjokke. Alt er bedre enn å sitte hjemme UANSETT utfall av kvelden. Du er ikke trøtt, det er bare noe du tror. Ta en times powernap om nøden skulle være for stor.

Endret av El Matador
Lenke til kommentar

Hvis du er så opptatt av emnet som det ser ut som i denne tråden, så burde du dra mer ut i stedet for å sitte å keyboardjokke. Alt er bedre enn å sitte hjemme UANSETT utfall av kvelden. Du er ikke trøtt, det er bare noe du tror. Ta en times powernap om nøden skulle være for stor.

True shit.

 

Har hatt en del gode kvelder opp igjennom, når jeg bare har dratt ut å alene, så jeg driter meg ut.

 

Fuck life!

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg tolke det når en jente er redd for å bli oppdaget at jeg kliner med henne ute og unngår for en hver del at bekjente/venner ser dette?

Jeg synes det er flaut å vise følelser/være fysisk i all offentlighet hvis gutten er ny/forholdet er ferskt. Ville ikke lagt så mye i det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...