Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller luremus enn utpult

 

Enig! :p

 

 

Ja, fy faen ass, Tenk å bli edru nok til å forstå at det er en dårlig ide på vei hjem. Gutten burde kanskje ha sørget for å gjøre jobben bedre...

 

 

Og jah, han fyren kunne gjort en bedre jobb, det er helt sikkert. Å kalle meg noe annet enn det jeg faktisk heter er ukult. Ikke at det var da jeg bestemte meg for at han der får ikke så mye som et kyss, men likevel... Etter mye skravling og lite respons på berøring, kyss osv (fra min side), tok han endelig hintet og dro hjem. Det flaue var å møte på han nå og da i ettertid..

Endret av Lykke-lita
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei man kan oppføre seg normalt også. Det velger hver jente selv.

Normal eksisterer ikke i den virkelige verden.

 

EDIT: Du minner meg om denne videoen:

 

"Society Must Stay Orderly! -- What The Mainstream Isn't Supposed To Know About Sex And Success" av "Tyler (Owen Cook)".

 

http://www.youtube.com/watch?v=pqX3u12wTqw

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Er det egentlig et problem å være "utpult", det er jo ikke akkurat sånn at man blir "slitt" av det :p . Men ja, skjønner at mange stempler jenter som har seg med mange partnere som løs eller hore. Ikke lett å være jente, enten er man luremus eller så er man en hore.

Nei, det er strengt tatt ikke det, men hadde jeg ligget med alle gutter som kom i min vei så hadde "tallet" mitt vært betraktelig høyere (hvilket ikke skal bety noe hvis alle liggene var bra, men dessverre kan ikke flertall referere til tallet sitt og si seg fornøyd med hver og en de har ligget med) og jeg synes det er OK at en fremtidig kjæreste får inntrykk av at jeg har hatt det moro, men ikke er åpen for alle :p
Lenke til kommentar

Nei, det er strengt tatt ikke det, men hadde jeg ligget med alle gutter som kom i min vei så hadde "tallet" mitt vært betraktelig høyere (hvilket ikke skal bety noe hvis alle liggene var bra, men dessverre kan ikke flertall referere til tallet sitt og si seg fornøyd med hver og en de har ligget med) og jeg synes det er OK at en fremtidig kjæreste får inntrykk av at jeg har hatt det moro, men ikke er åpen for alle :p

Ja, ikke vits å gjøre noe man ikke finner deilig ;) . Og det med menn som er sjalu, kan det også bli et problem ja. Det verste er vel, at om mennene hadde hatt valget (jeg tror forsåvidt de har valget, om de manner opp), hadde de hatt mange flere partnere.

Lenke til kommentar

Ja, ikke vits å gjøre noe man ikke finner deilig ;) . Og det med menn som er sjalu, kan det også bli et problem ja. Det verste er vel, at om mennene hadde hatt valget (jeg tror forsåvidt de har valget, om de manner opp), hadde de hatt mange flere partnere.

Ja, flere gutter jeg kjenner som har vært i forhold konstant og har et par måneders glipp mellom to av forholdene rekker å ligge med drøyt mange (dessverre flest fæle) jenter på den tiden.

 

Litt synd at man fremdeles klassifiserer jenter som horer når de har vært med mange, men jeg tror vel helst at jenter er de verste til å dømme hverandre når det kommer til det faktisk.

 

Personlig kjenner jeg at jeg fikk litt avsmak etter helgen, så nå er det deres tur til å slå til med historier etter helgene :p

Endret av Krisha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...