Coffee Break Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ja, fy faen ass, Tenk å bli edru nok til å forstå at det er en dårlig ide på vei hjem. Gutten burde kanskje ha sørget for å gjøre jobben bedre... 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ja, fy faen ass, Tenk å bli edru nok til å forstå at det er en dårlig ide på vei hjem. Gutten burde kanskje ha sørget for å gjøre jobben bedre... Haha, ja Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jævla luremus bitch! Det der er uakseptabel oppførsel! Haha . Har selv nok blitt oppfattet som "lurekuk" et par ganger, da jeg har vært redd (som jeg selvfølgelig har rasjonalisert) for å gå hele veien. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Heller luremus enn utpult Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Heller luremus enn utpult du fremstår som et ferdig utpult felleshull som desperat prøver å motbevise dette faktum ved å leke luremus 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 du fremstår som et ferdig utpult felleshull som desperat prøver å motbevise dette faktum ved å leke luremus Og allikevel fremstår hun bedre enn deg... Anonymous poster hash: 51101...d6f 2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Heller luremus enn utpult Enig! Ja, fy faen ass, Tenk å bli edru nok til å forstå at det er en dårlig ide på vei hjem. Gutten burde kanskje ha sørget for å gjøre jobben bedre... Og jah, han fyren kunne gjort en bedre jobb, det er helt sikkert. Å kalle meg noe annet enn det jeg faktisk heter er ukult. Ikke at det var da jeg bestemte meg for at han der får ikke så mye som et kyss, men likevel... Etter mye skravling og lite respons på berøring, kyss osv (fra min side), tok han endelig hintet og dro hjem. Det flaue var å møte på han nå og da i ettertid.. Endret 16. september 2013 av Lykke-lita 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Og allikevel fremstår hun bedre enn deg... Anonymous poster hash: 51101...d6f føler du deg bedre nå lille ridder av det skitne bord? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) føler du deg bedre nå lille ridder av det skitne bord? Antakeligvis bedre enn det du gjorde når du postet ditt innlegg? Endret 16. september 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Heller luremus enn utpult Er det egentlig et problem å være "utpult", det er jo ikke akkurat sånn at man blir "slitt" av det . Men ja, skjønner at mange stempler jenter som har seg med mange partnere som løs eller hore. Ikke lett å være jente, enten er man luremus eller så er man en hore. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nei man kan oppføre seg normalt også. Det velger hver jente selv. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Nei man kan oppføre seg normalt også. Det velger hver jente selv. Normal eksisterer ikke i den virkelige verden. EDIT: Du minner meg om denne videoen: "Society Must Stay Orderly! -- What The Mainstream Isn't Supposed To Know About Sex And Success" av "Tyler (Owen Cook)". http://www.youtube.com/watch?v=pqX3u12wTqw Endret 16. september 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er det egentlig et problem å være "utpult", det er jo ikke akkurat sånn at man blir "slitt" av det . Men ja, skjønner at mange stempler jenter som har seg med mange partnere som løs eller hore. Ikke lett å være jente, enten er man luremus eller så er man en hore.Nei, det er strengt tatt ikke det, men hadde jeg ligget med alle gutter som kom i min vei så hadde "tallet" mitt vært betraktelig høyere (hvilket ikke skal bety noe hvis alle liggene var bra, men dessverre kan ikke flertall referere til tallet sitt og si seg fornøyd med hver og en de har ligget med) og jeg synes det er OK at en fremtidig kjæreste får inntrykk av at jeg har hatt det moro, men ikke er åpen for alle Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nei, det er strengt tatt ikke det, men hadde jeg ligget med alle gutter som kom i min vei så hadde "tallet" mitt vært betraktelig høyere (hvilket ikke skal bety noe hvis alle liggene var bra, men dessverre kan ikke flertall referere til tallet sitt og si seg fornøyd med hver og en de har ligget med) og jeg synes det er OK at en fremtidig kjæreste får inntrykk av at jeg har hatt det moro, men ikke er åpen for alle Ja, ikke vits å gjøre noe man ikke finner deilig . Og det med menn som er sjalu, kan det også bli et problem ja. Det verste er vel, at om mennene hadde hatt valget (jeg tror forsåvidt de har valget, om de manner opp), hadde de hatt mange flere partnere. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Ja, ikke vits å gjøre noe man ikke finner deilig . Og det med menn som er sjalu, kan det også bli et problem ja. Det verste er vel, at om mennene hadde hatt valget (jeg tror forsåvidt de har valget, om de manner opp), hadde de hatt mange flere partnere.Ja, flere gutter jeg kjenner som har vært i forhold konstant og har et par måneders glipp mellom to av forholdene rekker å ligge med drøyt mange (dessverre flest fæle) jenter på den tiden. Litt synd at man fremdeles klassifiserer jenter som horer når de har vært med mange, men jeg tror vel helst at jenter er de verste til å dømme hverandre når det kommer til det faktisk. Personlig kjenner jeg at jeg fikk litt avsmak etter helgen, så nå er det deres tur til å slå til med historier etter helgene Endret 16. september 2013 av Krisha Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Men nå vet ingen på forhånd om det blir deilig første gang. Slik kan man ikke tenke 10kr . Sett deg rolig ned før jeg lager vekslepenger av deg Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Men nå vet ingen på forhånd om det blir deilig første gang. Slik kan man ikke tenke 10kr . Sett deg rolig ned før jeg lager vekslepenger av deg Ingen kjemi fører nok til at det kommer til å ende dårlig. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jævla luremus bitch! Det der er uakseptabel oppførsel! Er du tett eller? Det får da være hennes valg om hun vil eller ikke. Better safe than sorry! Jeg har sett deg før på forumet og enten skriver du useriøst eller noe som er tatt ut av det blå. Det der er uakseptabel oppførsel! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er du tett eller? Det får da være hennes valg om hun vil eller ikke. Better safe than sorry! Jeg har sett deg før på forumet og enten skriver du useriøst eller noe som er tatt ut av det blå. Det der er uakseptabel oppførsel! Pass deg, ellers slår han deg ned med balltreet sitt. 4 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Pass deg, ellers slår han deg ned med balltreet sitt. Han kommer ikke så langt.. For da skyter jeg han med P99'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå