Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring, om man faktisk kun er ute etter å spre glede (ingen agenda), er at man kan komme unna med så sykt mye. Men så får man jo paradokset; spre glede for å føle seg bedre, ergo en agenda bak det å spre glede.

Var visst bare å tenke win-win.

 

 

 

En ting jeg virkelig lærte i går, hilsing er fuckings bullshit.

Lenke til kommentar

Ja, jeg elsket den jeg også. Nå skal jeg prøve holde meg i tøylene her, men jeg mener ærlig talt at det er det absolutt siste man trenger å lese. Hvis noen husker noe fra den, så snakker han litt om "the pain period", altså den perioden der ting kan bli ubehagelig fordi det er første gang man tør å være åpen om usikkerhetene, bekymringene etc. Jeg har hatt den i det siste, men merket i går at jeg var i ferd med å komme over det, og fy faen så godt det er. Aldri har jeg knyttet bånd med folk så fort, og aldri har jeg hatt mer lyst på dem heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var visst bare å tenke win-win.

 

 

 

En ting jeg virkelig lærte i går, hilsing er fuckings bullshit.

"Men så får man jo paradokset; spre glede for å føle seg bedre, ergo en agenda bak det å spre glede."

 

Ikke hvis du er "Self-Amused", da gjør du det kun for å glede andre. F.eks når jeg var ute igår, ganske stor fest i oslo var vel sikkert ett sted mellom 800-1000 på Chateu Neuf. Og jeg gikk bare rundt til masse random folk og ga dem en klem.

 

Hadde absolutt ingen negative reaksjoner fra de som fikk klemmen, de fleste bare å så hyggelig/kos etc. Også bare gikk jeg videre :) . Det var en taper som trodde jeg skulle stjele "dama" hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Men så får man jo paradokset; spre glede for å føle seg bedre, ergo en agenda bak det å spre glede."

 

Ikke hvis du er "Self-Amused", da gjør du det kun for å glede andre. F.eks når jeg var ute igår, ganske stor fest i oslo var vel sikkert ett sted mellom 800-1000 på Chateu Neuf. Og jeg gikk bare rundt til masse random folk og ga dem en klem.

 

Hadde absolutt ingen negative reaksjoner fra de som fikk klemmen, de fleste bare å så hyggelig/kos etc. Også bare gikk jeg videre :) . Det var en taper som trodde jeg skulle stjele "dama" hans.

Ja, kjenner til følelsen. Hadde det jævlig artig i går, og sa ganske mye drøye ting til folk, da jeg ikke filtrerte hva jeg drev og sa. Dummet med litt ut på slutten av kvelden når jeg i en taxi, på vei til et nasch med en jente, greide å si at en annen jente var finere enn henne. Hun tok det ikke akkurat så veldig bra, hahahaha :p .

 

Men som sagt, win-win situasjoner er the shit.

 

Angående å hilse på folk man nettopp har møtt, ser jeg virkelig ikke pointet lenger, fører til kjedsomhet.

Lenke til kommentar

Møtte en helt herlig jente i går på fadderfest. Pen og med god humor. Etter et par timer klinte vi, og vi hadde god connection gjennom hele kvelden. Merkelig nok var hun en av de siste jeg snakket med rundt bordet vi satt, selv om hun satt rett ved siden av meg.

 

En ting jeg har lagt merke til er at jo mer vanlig jeg kler meg, jo bedre funker det med jenter. Godt mulig det er fordi jeg føler meg mer komfortabel i jeans og tskjorte enn i dress.

 

Uansett, vi sendte meldinger i dag, og skal på date til uken. Har aldri hatt problemer med jenter, men det er like digg hver gang man finner en kvalitetsjente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Møtte en helt herlig jente i går på fadderfest. Pen og med god humor. Etter et par timer klinte vi, og vi hadde god connection gjennom hele kvelden. Merkelig nok var hun en av de siste jeg snakket med rundt bordet vi satt, selv om hun satt rett ved siden av meg.

 

En ting jeg har lagt merke til er at jo mer vanlig jeg kler meg, jo bedre funker det med jenter. Godt mulig det er fordi jeg føler meg mer komfortabel i jeans og tskjorte enn i dress.

 

Uansett, vi sendte meldinger i dag, og skal på date til uken. Har aldri hatt problemer med jenter, men det er like digg hver gang man finner en kvalitetsjente.

Er litt forskjellig fra deg på det området. Jeg har fått langt bedre suksess over det siste halve året ettersom garderoben min har endret seg fortere. Samtidig skyldes det mange andre ting enn bare garderoben såklart.

Lenke til kommentar

Var på Chateau Neuf i går sjæl faktisk, var sykt bra. Massevis av søte jenter!

Chateau Neuf var insane bra. Digget han karen fra sverige som spilte nede i kjelleren etter 00.30. Men fyfaen så klamt det var der og så mange folk. Det var jævlig, utrolig masse nice jenter der. Og alle var mye mer møtekommende enn andre steder jeg har vært på.

 

Veit du om de arrangerer slike fester ofte eller?

Lenke til kommentar

Møtte en fyr nylig som forelsket seg i meg, men fight-or-flight-instinktet mitt tok overhånd og jeg måtte bare si takk og farvel. Nå har jeg endelig funnet en fyr som er helt perfekt (som friend with benefits) og det er så deilig, for da kan jeg flørte, ha det moro med andre gutter og alltid ha fwb i bakhånd til jeg blir lei av den ordningen :closedeyes:

Lenke til kommentar

Møtte en fyr nylig som forelsket seg i meg, men fight-or-flight-instinktet mitt tok overhånd og jeg måtte bare si takk og farvel. Nå har jeg endelig funnet en fyr som er helt perfekt (som friend with benefits) og det er så deilig, for da kan jeg flørte, ha det moro med andre gutter og alltid ha fwb i bakhånd til jeg blir lei av den ordningen :closedeyes:

Hva gjorde at du ditcha fyren som forelsket seg i deg?

Lenke til kommentar

Vel... Jeg har bare ikke lyst til å bli med noen hjem. :huh:

Hvorfor bli med en fyr man kun er tiltrukket fysisk av hjem, for så å ha (høyst trolig) ræva fyllesex med dette mennesket som ikke aner hva du liker eller vet noe som helst om deg, for så å bli vinket ut døra neste dag?

Jeg har bare ikke lyst til det.

Og jeg synes ikke menn (eller kvinner) som gjør sånt er tiltrekkende i det hele tatt. Ærlig sak. :closedeyes:

jeg lover å ikke vinke deg ut døra :)
Lenke til kommentar

Chateau Neuf var insane bra. Digget han karen fra sverige som spilte nede i kjelleren etter 00.30. Men fyfaen så klamt det var der og så mange folk. Det var jævlig, utrolig masse nice jenter der. Og alle var mye mer møtekommende enn andre steder jeg har vært på.

 

Veit du om de arrangerer slike fester ofte eller?

Jeg hadde mer eller mindre samme opplevelse, men jeg likte at det var så mange folk. Er fra lillestrøm området selv, så så bra fester på utesteder har jeg aldri opplevd. Det eneste som er noe lignende må ha vært russetiden.

 

Jeg tror jeg også jeg vet hvorfor folk var så imøtekommende; det var siste dag av fadderuka for mange studenter, og det var vel HiOA som hadde arrangementet tror jeg. Altså veldig mange som bare kjenner noen få, og alle er vandt til å møte og hilse på nye kule folk etter 2 uker med festing. Det kan for så vidt også ha noe å gjøre med at folk er eldre og mer modne også. Jeg vet egentlig ikke, men jeg tror dessverre ikke det. Det var HiOA som hadde arrangert det, det var bare åpent for alle sammen. Jeg vet at Chateau Neuf har mange arrangementer, men mye av det er privat. Den ene russebussen fra området mitt hadde slippet sitt der vet jeg.

 

Jeg hadde sannsynligvis den beste kvelden ute på byen i mitt liv der i går. Jeg og kompisene våres bestemte oss for å si at vi var keege og studerte administrasjon og ledelse på BI, samt at jeg var en italiensk utvekslingsstudent. Dessuten hadde eksen min sendt meg et bilde av en gutt som kysset henne på kinnet, så kompisa mine bestemte at jeg skulle ta igjen, og det gjorde jeg. Og det var veldig gøy, for det var en veldig lett måte å kline med jenter, samt en god ice-breaker. Jeg håper jeg får muligheten til å gjøre det samme igjen!

 

Edit:

https://studentersamfundet.no/program/

Her er en liste over alt som skjer på Chateau Neuf fremover. Det er tydeligvis studentene som eier stedet. Håper det blir flere fester med dansemusikk og 18 årsgrense fremover, for da kommer jeg lett!

Endret av Coglione
Lenke til kommentar

Kjøpte min på Standard i Oslo :) Beste investeringen jeg har gjort.

 

En annen ting: Denne, og forrige uke (fadderuker, fylla hver dag), har jeg hatt virkelig god suksess med å oppføre med helt motsatt av "hvordan man skal gjøre det". Har klødd meg litt i hodet over hvor bra det har gått. For det første har jeg vært skikkelig beta. Gått 100% inn i rollen som underdanig kvinnen. De tar beslutningene, jeg følger etter, svarer altfor fort på meldinger, med altfor mye smileys, spanderer øl, skryter av inntekten min, syter/maser om å få kyss, har drukket meg usjarmerende full hver eneste dag, osv. Sånn type helt stikk motsatt på alle punkter i forhold til hvordan det "egentlig" skal gjøres.

 

Det rare oppi dette her er at jeg aldri i hele mitt liv har vært så mye heldig, på så kort tid. Vi snakker ni damer (rotings, eller f-close) på syv fylladager. På å bare gjøre helt teite ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...