TheNarsissist Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hva tror dere om å bruke dress på byen når mang sarger? Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hva tror dere om å bruke dress på byen når mang sarger? Kommer seg an på hva slags sted du har tenkt å dra til. Hvis det er av det mer snobbete slaget så funker det, men hvis du drar på en plass med 90% metalfans så ser det bare ut som du prøver jævlig hardt. Det kommer seg også an på hvor komfortabel du føler deg i dress, da jeg har sett en del folk som ikke er det og de skiller seg ut. En regel jeg plukket opp var å se an plassen og kle seg hakket bedre enn gjennomsnittet, samtidig som man passer på å følge profilen der. Så casual for "hvermannsen"-plasser, litt metal for rockeplasser, fint for mer snobbete steder etc. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Merkelig hvordan noen kvelder passerer... Var ute i går med en kompis. Var på et sted hele kvelden og bare røra egentlig uten å gjøre noen seriøse forsøk før vi til slutt dro et annet sted i Oslo en drøy halvtime før det skulle stenge. Etter lysene kom på, musikken stoppet og folk begynte å gå huker han tak i to damer. Jeg aner ikke hva han sa siden de satt seg ned med oss, men jeg tror ikke jeg sa så mye mer enn hei og navnet mitt før hun ene begynte å rote med meg. Det skjer innimellom at overstadig berusde kvinner prøver seg på det, men hun her var for en gangs skyld ved sine fulle fem. Videre fra det brukte jeg vel ikke en eneste kalori en gang på å få henne til sengs. Særdeles givende når kvinnene også tar litt initiativ i sjekkingen. Kanskje en 6.5/10 utseende, 5/10 i senga, men + for god innlevelse. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Fake eller ikke, han var jo ganske kjekk og alfa-type. Skulle likt å se dem prøve det samme med en gjennomsnittlig fyr og evt. litt mindre attraktivt. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Jeg lurer i grunn på om jeg er for stivpyntet i klesstilen til vanlig og har en følelse av at jenter og folk generelt ser på meg som stiv, overlegen og lite fargerik person(de som ikke kjenner meg). Hvordan kan jeg endre på dette intrykket uten å endre på på min identitet? Får ofte komplimenter om at stilen min er bra og at jeg ser bra ut. Men opplever ofte, for å komme med et utrolig dårlig eksempel, at når jeg legger ut bilder på facebook hvor jeg er "stivpyntet" er det omtrent bare gutter som liker, mens når jeg legger ut bilder hvor jeg er litt mer avslappet med en stripet t-skjorte og caps er det mange jenter som liker. Føler da at mange av jentene som ikke liker bilder tenker "Don`t flatter yourself". Ja, jeg overanalyserer mye. Endret 6. mai 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Du skal vel treffe på de riktige jentene for at de skal like "classy" over "fashion". Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Merkelig hvordan noen kvelder passerer... Mhm! Er faktisk mange ganger kvinner er ute for akkurat dette, men siden de er blitt "kondisjonert" til å tro at det er uanstendig oppførsel tør de ikke "ta tak" i det før kvelden er omme og det er færre "vitner": Er fler kvelder der jeg drar hjemmefra klokken 02:30 kun for å gripe tak i slike sjanser 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg lurer i grunn på om jeg er for stivpyntet i klesstilen til vanlig og har en følelse av at jenter og folk generelt ser på meg som stiv, overlegen og lite fargerik person(de som ikke kjenner meg). Hvordan kan jeg endre på dette intrykket uten å endre på på min identitet? Får ofte komplimenter om at stilen min er bra og at jeg ser bra ut. Men opplever ofte, for å komme med et utrolig dårlig eksempel, at når jeg legger ut bilder på facebook hvor jeg er "stivpyntet" er det omtrent bare gutter som liker, mens når jeg legger ut bilder hvor jeg er litt mer avslappet med en stripet t-skjorte og caps er det mange jenter som liker. Føler da at mange av jentene som ikke liker bilder tenker "Don`t flatter yourself". Ja, jeg overanalyserer mye. Det som skinner gjennom uansett hva du kler deg i er om det er "deg". Hvis det er strøket skjorte og v-hals som er deg, gå i det. Hvis det er camotanktop og dongerijakke, gå i det. Jenter merker om man er "ekte" eller bare prøver å ikle seg en identitet. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Den videoen er fake btw Vil gjerne se beviset på at den er fake Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg fikk tidenes spark i ræva i går kveld. Har hatt oneitis fra helvette i en god stund nå, og enda verre har det blitt av at hun det gjelder bor på andre siden av landet. I går fikk jeg "endelig" og "heldigvis" revet alle forestillinger jeg må ha hatt for meg om at det skulle bli noe mer, da det kom for en dag at hun har funnet seg type. Det stikker skikkelig, for det her er en jente jeg klikket skikkelig med på alle hold og virkelig likte, samt at vi hadde ekstremt god kontakt en periode. Men nå er det altså slutt på det, men på en måte er jeg happy. I går var jeg ikke like happy, men nå som jeg har fått noen timer på det, føles det, sært nok, ganske deilig å kunne lukke boken og være mentalt fri. Andre som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg fikk tidenes spark i ræva i går kveld. Har hatt oneitis fra helvette i en god stund nå, og enda verre har det blitt av at hun det gjelder bor på andre siden av landet. I går fikk jeg "endelig" og "heldigvis" revet alle forestillinger jeg må ha hatt for meg om at det skulle bli noe mer, da det kom for en dag at hun har funnet seg type. Det stikker skikkelig, for det her er en jente jeg klikket skikkelig med på alle hold og virkelig likte, samt at vi hadde ekstremt god kontakt en periode. Men nå er det altså slutt på det, men på en måte er jeg happy. I går var jeg ikke like happy, men nå som jeg har fått noen timer på det, føles det, sært nok, ganske deilig å kunne lukke boken og være mentalt fri. Andre som har opplevd noe lignende? Jeg er jente da, men har opplevd noe lignende. Han bodde "bare" rundt to timer unna da. Må si det gjorde utrolig vondt med en gang, men etter hvert som tiden gikk klarte jeg faktisk å være glad på han sine vegne. Fortsatt (3-4 mnd. senere) er det likevel irriterende og tungt å tenke på at han valgte hun fremfor meg.Men men. Nå er jeg endelig tilbake på sjekker'n Og skal selvfølgelig finne meg en som er ti ganger bedre enn han var!! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Føler den..Jeg har vel egentlig konkludert med at "feilen" lå på min side. Har gått rundt og håpet på at hun skulle forbli singel til jeg kanskje flyttet og kanskje la litt mer i det(hva enn det var) vi hadde enn det hun tydeligvis gjorde. Men det er hell i uhell, nå kan jeg hvertfall leke rundt med andre jenter uten å føle at jeg ditcher noen, for det følte jeg faktisk, irrasjonelt nok, at jeg gjorde før.. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Hehe, var slik med meg også. La vel litt mer i det enn hva han gjorde samtidig som jeg håpet det skulle ordne seg når jeg skulle flytte til samme by som han . Følte faktisk det samme jeg, så holdt nok litt igjen mot andre gutter, både bevisst og ubevisst. Må si det faktisk er en deilig å "kunne gjøre hva jeg vil". Konklusjonen min var også at det var min feil. Hadde jeg virkelig hørt på han ville jeg aldri blitt såret, men det er alltid lett å være etterpåklok. Tror vi berget vennskapet da, og det er jeg veldig glad for. Da gjenstår det vel bare å komme seg videre helt på ordnetlig, altså finne seg en ny kjekkas Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ok, nytt kjapt spørsmål: Dersom jeg flørter med en jente og føler at det oppstår en gnist, kan jeg regne med at jenten føler det på samme måte? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det kommer jo an på hvor optimistisk du er, men i utgangspunktet ja. 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Okay, har to scenarioer her som har likheter og kontraster. Fellesspørsmålet er: Hvordan får jeg styrt en facebooksamtale (eller sms, skype chat, whatever) mot det mer seksuelle? 1 . Møtte en jente i nederland for omtrent et år siden. Vi kom godt overens men hun sa hun hadde type for å virke mer interessant (ja hun er litt dum, men helt latterlig digg), så ble ikke så mye mer. Hun la meg til på facebook senere og vi har hatt svært sporadisk kontakt i løpet avdet siste året (i hovedsak hun som ha sendt meg meldinger). Jenten har gitt uttrykk for at hun ikke skjønner hvorfor hun sa det om skybert-kjæreste og hun er tydelig keen og blah blah. Greia er at jeg kommer til å være i nederland i hele juni, så hvorfor ikke prøve å ta opp tråden det vi slapp og få seg litt på kroken. Føler det er verdt det mtp at hun er sexy som juling 2. Jente som bor en del timer unna. Møtte henne i februar og vi hadde det helt fantastisk. Definitivt kjærestemateriale hvis hun hadde bodd i Oslo. Har mye fri i sommer og kunne godt tenke meg å møte henne igjen, uavhengig av alt det fysiske fordi vi har det awesome sammen. Meen, mer en kyssing hadde jo ikke vært å forakte. Problemet her er at familien hennes er relativt strengt kristne. Hun kunne ikke stoppe å kysse og klemme på meg i februar, men mer enn det var ikke sømmelg, i alle fall ikke for første treff. Hun har heller ikke referert til noe av seksuell natur når vi har prata på face, annet enn "du er så kjekk", "kommer ikke over øynene dine"', "jeg vil så gjerne se deg igjen" o.l. Så, hvordan går jeg frem uten at hverken av jentene får inntrykk av at jeg player dem? I scenario 1 er alt lov (hun prøver å Manipulere stadig vekk, men hun er litt enkel så det er lett å se gjennom, men da får jeg sannelig lov til å være sneaky tilbake). I scenario 2 er ærlighet det viktigste. Beste jenta jeg har møtt på årevis, og selv om det ikke nødvendigvis blir noenfast fortjener hun respekt Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Så lite aktivitet her at jeg får komme med min første FR. Første gang jeg skriver noe slikt. Skriver ned et par av de mest vellykkede interaksjonene jeg hadde i går kveld og litt generelt. Var på er utested med et fullt dansegulv. Apet rundt, så ei søt brunette og kjørte standard dancefloor-game. Det består egentlig bare av å strekke ut hånda mot jenta, vente på at hun tar den, snurre henne rundt en gang for så å trekke henne inntil og legge armen hennes rundt nakken min. Danser litt før jeg stopper opp og ser på henne og kommer med noe push/pull, type «Du er kanskje søt, men du kan ikke danse». Jenta skal selvfølgelig vise at det kan hun, så står og tar bare imot. Drar henne så inntil og spør om hun skal være med ut for litt luft. Tar hånda hennes og tar henne med til et roligere område og kjører på med en helt normal interaksjon, «Hvem er du? Hva driver du med?» osv. Gikk bra så dro henne med videre ut. Leste signalene ganske klart og så at hun var klar, så gikk for kysset Trengte knapt å eskalere. Sendte henne avgårde og lovte at jeg skulle hente henne senere på kvelden. Sliter ofte med å holde det gående etter at jeg har closet, så tar den letteste utveien ved å bevege meg videre og heller møte jenta senere. Glemte selvfølgelig å ta nummeret og så henne heller ikke senere, så interaksjonen endte ikke opp i noe. Må huske å close bedre. To jenter i baren. Får øyekontakt med en søt blondine så går rett opp og åpner med «Hei! Hvem er du?». Venninna står bare å ser på og jenta gir såpass gode signaler at jeg bestemmer meg for å speede opp interaksjonen. Jeg bøyer meg ned, løfter henne bort fra venninna og inntil veggen. Igjen en helt enkel interaksjon, «Hvem er du? Hva drikker du?» og annet situasjonsbasert. Eskalerte helt enkelt ved å dytte henne bort, dra henne tilbake, «hooke» henne og snakke henne lavt i øret. Ga en litt for 3dgy kommentar på et av svarene hennes og samtalen stopper plutselig opp. Burn it to the ground osv. Løfter henne opp, snurrer rundt, setter henne ned, kødder litt med henne og går for kysset. Hun trekker seg litt tilbake, så da gjør jeg det også. Lener meg inn igjen og BAM, roting. Drar henne med ut for luft. Begge bor et stykke fra sentrum og ting passer litt dårlig så går for nummeret og sier meg fornøyd. Var heldig med venninna, har ofte problemer med å håndtere venninner som skal ha oppmerksomhet eller blander seg inn. Kjører ofte bare varianter av de to foregående settene når jeg er ute, samtalen etter åpneren er rimelig enkel og ofte situasjonsbasert. Går ikke interaksjonen noe vei eller signalene er off, så ber jeg henne ha en fin kveld og går. Skjer litt for ofte, men bedrer seg. 4 Lenke til kommentar
Øst Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Hey folkens, jeg følger ikke med på den tråden her eller noe sånt, men jeg håper det er greit jeg bruker den til dette: Jeg leiter etter noen som blir med å daygame i Oslo på helgedager i de kommende månedene. Jeg er 19 år og er relativt fersk til daygaming. Jeg har begynt med dette i det siste fordi jeg hadde ganske stor suksess første jeg prøvde ordentlig. Er veldig keen på å møte noen som er like intresserte som meg (i mitt nåværende sosiale miljø så er det ingen som er keene på dette). Hvis du ikke ser ut som en dass og er ca 18 - 25 år så ta kontakt! Og forresten, jeg vil kontakte deg på facebook før vi drar ut. Hadde vært kult med noen som er litt erfaren i dette, men det trengs ikke Endret 18. mai 2013 av Øst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå