Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyler med ny video, tar for seg "dancefloor game" :) .

 

http://www.youtube.com/watch?v=kd3Rs9FxguA&feature=player_embedded

 

Synes selv det er jævlig artig å rave hardt, og likte noen av tipsene han kom med :) .

 

Ja, livet er ei einaste endelaus motgang som aldri tek slutt. :)

Life is awesome, and then you die.

 

Livet er på mange måter litt som man velger å se på det :) . Har hatt perioder hvor jeg har sett på verden som en jævlig plass, og ganger jeg har tenkt at dette kunne faktisk vært himmelen.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Tyler med ny video, tar for seg "dancefloor game" :) .

 

Synes selv det er jævlig artig å rave hardt, og likte noen av tipsene han kom med :) .

 

Det var vel egentlig ikke så mye til tipsene, men jeg tror det med å ikke stresse når du omsider har connecta med en på gulvet er ganske viktig. Det med energien er vel mere viktig for folk som i utgangspunktet kanskje ikke digger musikken, slik at de kan komme i en fun state of mind. Hvis jeg skal på et event av de typene han var på her (som jeg har dratt på i snart 10 år siden jeg elsker EDM) så har jeg egentlig bygget opp energien flere dager i forveien og som gammel traver på klubbevents har jeg ingen problemer med å slippe meg fri på gulvet. Det som er værre er når man er på steder hvor musikken er mer random, og DJen serverer låter man absolutt ikke liker. For min del da, så er det ingenting som kan redde energien min fra å bli borte hvis A: DJen suger (er teknisk dårlig) eller B: Setter på musikk jeg ikke liker.

 

Når jeg tenker over det, så kan egentlig det å plukke opp noen på et 125+ BPM dansegulv egentlig minne mye om DJing i seg selv. Som DJ må man konstant holde overblikk, lese publikum og justere musikktype, tempo etc. etc. etter hvilke signaler gulvet gir tilbake og det er en prosess som pågår helt fra du starter første skive og helt til den siste. Men, på en annen side så kan du, hvis du er en jævelig energisk fyr med mye utstråling faktisk slippe unna med å spille for hardt eller for sært hvis det er du selv som blir the center of attention. Folk på dansegulvet er en flokk med sauer og det skal egentlig veldig lite til for å få de i gang. Hvis du utstråler at du koser deg og digger musikken, vil som regel de også gjøre det, og de vil like deg som DJ. Det samme applikerer nok hvis du er en av publikum, at jenter vil legge merke til deg hvis du helt tydelig har en utstråling som sier at jeg har det jævelig gøy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Holder på å bli sammen med ei som bor et stykke unna foreløpig nå og blir da en del meldinger. Stusser litt på tekst og face messages.Jeg synes det er litt teit med mye hjerter og vås. Samme med kallenavn, er litt teit å kalle henne "baby" og sånt. Hun skriver en del sånne ting og tenker jeg kanskje burde begynne å svare litt sånn tilbake...hvor viktig er det med sånne kose meldinger? Eneste gangen jeg greier å skrive det er når jeg kødder rundt eller så er jeg veldig "formell" på meldingene..... Anonym poster: 5e241942b0e947b9c9410d9e63ad2b12

Lenke til kommentar

Har begynt å bli mindre fysisk og heller jobbe med snakkingen.

 

Flott at du jobber med snakkingen, men for all del: IKKE BLI MINDRE FYSISK. Har hatt med damer hjem som jeg ikke engang har sagt navnet mitt til grunnet ekstrem "fysikalitet": Øv deg på å være ekstremt fysisk mens du pløyer på med ord. Det blir en utrolig interessant erfaring for både deg og jenta ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holder på å bli sammen med ei som bor et stykke unna foreløpig nå og blir da en del meldinger. Stusser litt på tekst og face messages.Jeg synes det er litt teit med mye hjerter og vås. Samme med kallenavn, er litt teit å kalle henne "baby" og sånt. Hun skriver en del sånne ting og tenker jeg kanskje burde begynne å svare litt sånn tilbake...hvor viktig er det med sånne kose meldinger? Eneste gangen jeg greier å skrive det er når jeg kødder rundt eller så er jeg veldig "formell" på meldingene..... Anonym poster: 5e241942b0e947b9c9410d9e63ad2b12

 

Skype er bedre IMO, siden man faktisk snakker og ser hverandre der.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor jeg gidder. Dro med meg ei jente hjem fra byen på fredag mer fordi jeg ville vise meg selv at jeg kunne klare å dra jenta enn at jeg faktisk hadde lyst på henne. Vel hjemme gidder jeg ikke engang å prøve meg på noe, så vi ender bare opp med å dele seng. Egorunking på sitt verste.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem at jeg ofte sliter litt med ting å snakke om med jenter på fester, eller generellt på sjekkern. Ikke alltid stemningen er der for å snakke om utdanning, skole, fremtidsplaner osv, hvordan tenker dere her? Eksempler på samtaleemner?

Ord har nesten ingenting å si, så det meste funker. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg snakket noe særlig om utdanning eller skole, og heller ikke noe særlig om fremtidsplaner. Så lenge du synes det du snakker om er bra, vil hun også det. Men ja, er litt vanskelig å bli vant til å prate all bullshit som dukker opp, og er noe jeg selv også jobber med. Er blitt så utrolig mye bedre på snakking det siste året, og jeg var dårlig, så er bare å stå på :) .

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Jeg har et problem at jeg ofte sliter litt med ting å snakke om med jenter på fester, eller generellt på sjekkern. Ikke alltid stemningen er der for å snakke om utdanning, skole, fremtidsplaner osv, hvordan tenker dere her? Eksempler på samtaleemner?

 

Å bare stille spørsmål er kjedelig, og det setter deg i båsen som "alle de andre kjedelige gutta". Bruk heller "statements", altså "spøkefulle" antakelser om henne.

 

I stedet for "Hvor kommer du fra?", så sier du "Du ser ut som en jente fra xx"

I stedet for "Hva slags musikk liker du?", så sier du "Du er sikkert en sånn skapfan av Justin Bieber, du"

etc.

 

Det er ikke noe farlig om disse antakelsene stemmer eller ikke.

 

Hvis de stemmer, så kult.

Hvis de ikke stemmer, så får hun sjansen til å rett opp i det.

 

Her har du også muligheten til å bygge videre på utsagnet ditt ved å f.eks. si hvorfor du trodde at hun var fra xx.

 

EDIT: Bra samtaleemner kan være psykologi, filosofi, seksualitet(forsiktig med denne) etc.

Politikk og slike polariserende temaer burde man holde seg langt unna

Endret av logaritmemannen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

I går/natt opplevde jeg igjen noe som skjer med jevne mellomrom, og som jeg er usikker på hva jeg kan gjøre med for å nå helt hjem.

 

Case: Prater med en dame på vorspiel, fortsetter å prate på byen, danser osv. og henger sammen mesteparten av kvelden, men får ingen klare indikasjoner på om det virker greit å eskalere. Kvelden ender med at vi havner i samme seng og gjør ikke annet enn å sove sammen/kosing.

 

How to fix?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...