Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en helt awesome kveld, har virkelig kommet ut av skallet, gikk fra å aldri ha approcha noen jenter til 10 på en kveld. Ikke noen numre eller kloning, men er drit stolt. Kommer men en litt lengre rapport etter noen timers søvn..

Bra jobba! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare for å utbrodere: "Tenk deg glad" koster penger. "Triple Column Technique" ligger gratis ute på nettet, blant annet her. Det er en god teknikk for å bekjempe negative tanker, og min erfaring er at AA for det meste stammer fra en "Hva hvis ...?"-tankegang. Eller for å sitere fra en annen bok: You're not afraid of what you think you're afraid of. You're afraid of what you think.

Følgende "kart" ga meg også en aha-opplevelse der.

Verden slik de fleste mennesker ser den:

Årsak - Virkning.

Slik ting egentlig foregår:

Årsak - følelsesmessig reaksjon - valg - handling - virkning.

Leddene mellom årsak og virkning er gjerne såpass integrert i hvordan vi er at vi ikke tenker over de, noe som har en tendens til å lede oss ut på gale veier. Jeg sier ikke at det gjelder deg, men det er en mekanisme det kan være veldig greit å være klar over.

Og igjen er du "On point". Kommer til å bruke den der hvis du ikke har noe i mot det, har slitt med formuleringen i stund i mine coaching timer...

Lenke til kommentar

Pua dagbok lørdag 30/31.03.13 Påskeaften!

Ble invitert med på byen av en kompis. Var ikke forberedt på dette, og måtte på kort tid organisere, tog, henting pluss spise middag og dusje. Dagens destinasjon var nabobyen hvor det skulle være en stor fest på det som er regnet som et av de bedre 18 års nattklubbene i landet.

Vel fremme på toget, fant jeg ut at jeg måtte prøve å varme opp litt. Eneste kontakten med ukjente jenter jeg hadde hatt var tross alt ‘’Hvor mye er klokken?’’ ‘’Hvor ligger x og y’’?

Jeg la merke til en jente som satt alene rett vedsiden av oss på toget og tenkte faen heller hvorfor ikke, hun var ganske fin og hørte på musikk.

TheNarsissist: ‘’Hei! Kunne jeg fått en kvinnes mening på en liten ting?’’

Target: *Fniser og ler* ‘’Ja selvfølgelig’’

TheNarsissist: ‘’Jo, du skjønner. Jeg fikk disse skoene av moren til bursdagen min, men jeg er litt usikker på de, synes kanskje de er litt feminine og er egentlig usikker på om de er beregnet for gutter’’

Target: *Ler* ‘’Nå er kanskje ikke jeg helt den rette personen å spørre om sånne ting. Jeg er litt heavy og guttete’’

TheNarsissist: ‘’Jasså, så du er en litt sånn Metallica/Dimmu Borgir jente du da?’’

Target: *Fniser enda mer* ‘’Ja, jeg elsker Metallica, de er favoritt bandet mitt’’

TheNarsissist: ‘’Men tilbake til skoene mine, hva synes du vær helt ærlig’’

Target: *Bøyer seg mot meg for å ta en nærmere titt* ‘’Haha, ja de er kanskje litt jentete’’

TheNarsissist: *Krysser armene snur meg og riser på hodet* *Hun ler og fniser seg i hjel*

Samtalen fortsetter og vi snakker om Metallica, gitar hva vi driver med osv. Utveksler navn og alder hun er 25 år, altså 6 år eldre enn meg. Ga henne en klem før vi gikk vær vår vei på togstasjonen, hun skulle på byen med noen venner hun og.

Vel fremme i byen stikker vi til klubben og kjøper billetter siden de ikke åpner før om 30min, da slapp vi køen og kunne bare gå rett inn.

Gikk inn, hengte fra oss jakkene og tok en pils. Ser meg rundt og prøver å samle motet til å gjøre dagens andre approach. Ser et sett som sitter alene, en blondine og en brunette. Går rett bort til dem og åpner:

TheNarsissist: ‘’Hei jenter, kan jeg stille dere et kjapt spørsmål?’’

Target: *Smiler* ‘’Ja selvfølgelig’’

TheNarsissist: ‘’Jo, dere skjønner. En kompis av meg har fått to nye valper, begge er gutter og det er en konkurranse i vennegjengen om hvem som kan finne på best navn. Vinneren får en kasse pils. Jeg foreslo at den ene skulle hete Justin og den andre Bieber, men da prøvde han å slå meg ned. Har dere noen forslag jenter’’

Targets: *Ler seg i hjel* ‘’Haha, ja nå må jeg tenke, hva med chico osv blablabla.’’

TheNarsissist: *Tar tak i håret til blondinen og spør ‘’Er du naturlig blond?’’

Target1: ‘’Haha, nei. Jeg er egentlig brunette’’

TheNarsissist: Javel ja, hva slags farge har du på øynene dine da? *Tar tak i det ene øyenbrynet med tommelen og løfter det opp så jeg får sett øynene hennes bedre* (Vet denne kanskje var litt drøy)

Target1: ‘’Haha, ser du ikke det? Jeg har brune!’’

Vi presenterer oss for hverandre og jeg begynner å tommelbryte med begge, to. Tror de synes det var ganske gøy. Så kommer kompisen min, som det viser seg at skal ødelegge ganske mye for meg ikveld og hilser på dem. Ser at de blir litt usikre så spør om de vil danse. Tar et godt tak i armen til blondinen og drar henne med ut på dansegulvet. Vi danser tett og hun har det gøy så gjør jeg noe idiotisk alt for tidlig. Lener meg inn mot henne og hvisker henne i øret ‘’På en skala fra en til ti, hvor flink er du til å skysse?’’ Hun ser litt sjokka ut, ler og gir meg et lite dytt og beveger seg litt vekk fra meg, jeg skremte henne. Siden målet for kvelden var å åpne så mange sett som mulig, gadd jeg ikke å bruke mer tid på henne og gikk lol.

Siden jeg åpnet mellom ti og femten sett denne kvelden tar jeg ikke med alle. Husker ikke alle heller. Tar med de to jeg synes var bra helt til kompisen min blandet seg.

Take 2:

Ser en brunette, veldig søt står alene med telefonen går og bruker samme sko åpningen som fra toget. Hun er veldig med på samtalen og det viser seg at hun er 18 og har en unge på to år, MILF. Jeg holdt henne tett inntil meg og vi snakket masse, så viste hun meg alle de tolv tatoveringene sine. Tok til og med tak i trusa hennes bak og dyttet den litt ned for å kunne se hele tatoveringen. Vi hadde god blikk kontakt. Så kommer kompisen min og presenterer seg og 10 sek senere kommer venninnene hennes og drar henne med ut for å røyke. FAIL.

Take 3:

Ser en jævlig digg blondine og brunette. Går rett bort til dem og bruker valpeåpneren. Vi snakker lenge og de koser seg. Igjen kommer kompisen min og presenter seg. Da har jeg stått og snakket med disse jentene i 5 min, 30 sek senere bestemmer brunetta som jeg tydelig så at kompisen min prøvde seg på at hun og venninna skal danse. Sier til dem ‘’Greit, men da møtes vi her igjen om en halvtime *blunker* De fniser og sier ja.

Fortsetter, åpner en del sett og ser etter hvert at de fra istad sto alene på akkurat samme plassen de forlot meg. Går bort, husker ikke hva jeg sa, men hadde samtalen gående. Kompisen min var å pissa. Han kommer tilbake og drar med brunetta på dansegulvet. Jeg står igjen med blondinen en 9’er og vi snakker. Drar hun med ut på dansegulvet og vi danser tett og koser hos, hun holder blikk kontakt. Er trangt som helvette så jeg tar tak i armen hennes og drar henne med tilbake der vi var. Så kommer kompisen min og brunetta tilbake også, går ti sek så sier brunetta igjen at hun og venninna skal danse, kompisen min fortalte meg da at de hadde klina på dansegulvet.

15 min senere ser jeg begge jentene sitter ved et bord med noen keege russejævler. Da ga jeg opp dem, blondina satt i armkroken til en dude og brunetta med en annen. Irriterende.

Nå orker jeg ikke å skrive mer, beste kvelden i mitt liv. Har mista helt angsten får å bare gå bort til jenter, hvertfall på byen med et par øl innabords.

EDIT: Det ble ganske mange klemmer og skyss på kinnet på meg, klarte til og med å få et skyss på kinnet av en eldre jente mens jeg sto i kebabkø. Hun var ikke full eller noe.

Endret av TheNarsissist
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merker det at å jobbe i butikk hjelper mye når man skal komme i kontakt med andre. Ettersom man hele tiden i en butikk tvinges til å komme i kontakt med andre mennesker, påvirker dette også hvordan man får det til på byen, og ellers i hverdagen. Eneste som ofte er problemet på byn er den overdrevne høye musikken, umulig av og til å holde en god samtale. Også har jo man seff det faktum når man drikker for mye og ender opp som "annoying drunk guy" .

Lenke til kommentar

Hehe, apropos butikk; De siste 6 måneder elns har det jobba ei deilig jente på den lokale matbutikken her i bygda, jeg og noen kamerater har lagt merke til ho og snakka litt om hvor fin ho var osv.

For et par helger siden var jeg og to kamerater på den lokale puben for å ta noen pils, det var en helt vanlig lørdagskveld, med andre ord dårlig oppmøte, og mest gamlinger. Vi vorsa litt hos meg før vi stakk ned i 23-tia. Etter 10-12 pils hver på vors + 4-5 halvlitere på puben var vi alle tre ganske drita.

Det var da vi så henne, jenta fra matbutikken, sittende i en sofa på puben med ei venninne. Jeg og den ene kameraten gikk bort og begynte å snakke med ho, vi satt der og prata all slags fyllerør med ho mens hun selv var ganske edru. Vi er ikke begavede sjekkere, så vi øser på med komplimenter osv. Vi hadde ikke noe spesielt mål (det vil si at vi gir faen i hvem som får ho), og etterhvert som samtalen ikke gikk lengre, gikk vi videre til andre jenter.

Vi innbilte oss begge at vi fikk ganske god kontakt med denne jenta osv, og at venninna hennes som satt ved siden av henne var virket ganske gretten og mutt, vi skjønte ikke hvorfor.

Klokka blei vel 8 om morran på nachspiel da vi søkte opp jenta fra matbutikken på Facebook, det viste seg at hun var lesbisk :tease:

Og ikke nok med det, ho gretne jenta som satt ved siden av henne, var kjæresten hennes :p

Kanskje ikke så rart ho var gretten når to fulle jævler legger an på dama hennes.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ingen andre meninger/tips? Nitiutt?

Du har den BESTE wingmanen i verden. Seriøst. Du lærer så JÆVLIG mye mer om AMOGing og hvordan man kan håndtere slike situasjoner av å ha en totalt assface wing. Hadde selv en slik før og det er en av de største grunnene til at jeg har den suksessen jeg har i dag. Du kan begynne med å lære han opp - det forsterker din kunnskap og gjør det mye morsommere å dra ut sammen. (Noe jeg aktivt gjør med både venner og folk som ønsker å lære fra nettet. Har møtt 4 stk nå fra Diskusjon og kan med trygghet si at de fikk utbytte av møtet).

Jeg hadde egentlig tenkt å skrive litt om gamet ditt, men jeg innser at du er ny og at det er snakk om 18 år gamle jenter i perioden like før russetiden - vanskelig å dømme / hjelpe ut i fra den informasjonen. Jeg liker kreativiteten på de "canned" åpnerne du bruker, morsomme og lette på humøret. Hvis jeg skulle kommentert konkret på visse ting though så er det:

1 - Det virker som du snakker fort. For deg og andre gutter så virker det som du har masse selvtillit og gir litt "player" vibbe. For jenter derimot så virker det som maskert usikkerhet. Øv deg på å snakke sakte.

2 - Du "bryr deg" for mye. Hvis kompisen din kommer bort - ignorer han. Snu jenta vekk fra venninnene hennes. Sitter de med andre dudes? So fucking what. Gå bort og si hei. Vær litt dominant og husk: You gotta risk it to get the biscuit! Du har allerede "tapt dem" til gutta, så skader ikke å prøve å redde situasjonen. Det gir deg mer erfaring på feltet og du vil føle deg mer komfortabel neste gang en slik situasjon forekommer.

Håper dette hjalp noe! Ikke vær redd for å sende meg en PM hvis det skulle være noe annet du lurer på, er ikke alltid jeg rekker å sjekke innom her disse dager! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis man har en åpenbar connection med en jente på fest, selv om man bare har snakket med henne i 5-10 minutter, synes dere det er greit å få unnagjort det første kysset da? Jeg har gjort dette med suksess før, men situasjonen var ganske annerledes sist(alenemor som jeg bare vil ons'e), så jeg gikk ikke for det.

Lenke til kommentar

Hvis man har en åpenbar connection med en jente på fest, selv om man bare har snakket med henne i 5-10 minutter, synes dere det er greit å få unnagjort det første kysset da? Jeg har gjort dette med suksess før, men situasjonen var ganske annerledes sist(alenemor som jeg bare vil ons'e), så jeg gikk ikke for det.

Gå for kysset når du føler det er naturlig (og hvis du har vært fysisk tidligere i interaksjonen). Viktig at det ikke kommer helt ut av det blå.

Situasjonen er aldri annerledes. Situasjonen er lik. Det er bare om du har eskalert nok, vært nok fysisk og lagt opp til at det blir naturlig for deg å kysse henne som er en faktor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer. Vi hadde god fysisk connection, men jeg feiga vel ut pga. settingen. Her må nok gamet forbedres. Altså, å kunne gjøre sånt selv i uvante situasjoner(mange av vennene hennes som også er aleneforeldre var der).

Lenke til kommentar

Jeg har nå lest noen sider av denne tråden og jeg lurer på noen ting:

1. Er det virkelig vanskelig for noen å få dame på byen at dere må winge, tenke, prøve, feile, styre og røre hver gang? Hadde jeg holdt på sånn ville jeg blitt gal til slutt.

2. Jeg så ikke så mange suksesshistorier i det jeg skummet over, men hva er målet deres med dette? Å bare bli flinkere til å la de sosiale sperrene styre dere mindre i hva dere gjør?, ser dere kun etter et ligg for kvelden, en "suksesshistorie" dere kan dele med venner?, eller ser dere potensielt etter en partner? Anonym poster: 1a3d6bb2c9e1eacec56b183c4f9f3bd1

Lenke til kommentar

Du har den BESTE wingmanen i verden. Seriøst. Du lærer så JÆVLIG mye mer om AMOGing og hvordan man kan håndtere slike situasjoner av å ha en totalt assface wing. Hadde selv en slik før og det er en av de største grunnene til at jeg har den suksessen jeg har i dag. Du kan begynne med å lære han opp - det forsterker din kunnskap og gjør det mye morsommere å dra ut sammen. (Noe jeg aktivt gjør med både venner og folk som ønsker å lære fra nettet. Har møtt 4 stk nå fra Diskusjon og kan med trygghet si at de fikk utbytte av møtet).

Jeg hadde egentlig tenkt å skrive litt om gamet ditt, men jeg innser at du er ny og at det er snakk om 18 år gamle jenter i perioden like før russetiden - vanskelig å dømme / hjelpe ut i fra den informasjonen. Jeg liker kreativiteten på de "canned" åpnerne du bruker, morsomme og lette på humøret. Hvis jeg skulle kommentert konkret på visse ting though så er det:

1 - Det virker som du snakker fort. For deg og andre gutter så virker det som du har masse selvtillit og gir litt "player" vibbe. For jenter derimot så virker det som maskert usikkerhet. Øv deg på å snakke sakte.

2 - Du "bryr deg" for mye. Hvis kompisen din kommer bort - ignorer han. Snu jenta vekk fra venninnene hennes. Sitter de med andre dudes? So fucking what. Gå bort og si hei. Vær litt dominant og husk: You gotta risk it to get the biscuit! Du har allerede "tapt dem" til gutta, så skader ikke å prøve å redde situasjonen. Det gir deg mer erfaring på feltet og du vil føle deg mer komfortabel neste gang en slik situasjon forekommer.

Håper dette hjalp noe! Ikke vær redd for å sende meg en PM hvis det skulle være noe annet du lurer på, er ikke alltid jeg rekker å sjekke innom her disse dager! :)

Takker, ja da får jeg heller ta han med ut mer. Prøve å venne han fra "Hva sa den ene osten til den andre? Jeg cheddar meg!" Rutinen sin. Du har helt rett, jeg snakker alt for fort. Har egentlig alltid gjort det, i alle situasjoner. Så får jobbe litt med det. Hver gang jentene stakk var slaget tapt, burde jeg heller tatt kontakt igjen når jeg så target/targets gå forbi senere? Da jeg så at hun satt med gutta turde jeg rett og slett ikke å gå bort, hva ville hun tenke hva ville gutta tenke? Ville de kanskje bedt meg stikke av?

Den siste åpneren jeg hadde den kvelden var litt rå, gikk bort til to jenter begynte å snakke og merket etterhvert at de hadde liten respons. Plutselig merker jeg at tre svære karer står rett vedsidna og det viste seg at to av dem var kjærestene til de jeg snakket med. Han sa at han ikke ville at jeg skulle snakke med dama hans, holde på og bare reise meg og stikke, men tok heller å pratet litt med han og tok en skål før jeg kom meg til helvette vekk derfra.

Lenke til kommentar

Takker, ja da får jeg heller ta han med ut mer. Prøve å venne han fra "Hva sa den ene osten til den andre? Jeg cheddar meg!" Rutinen sin. Du har helt rett, jeg snakker alt for fort. Har egentlig alltid gjort det, i alle situasjoner. Så får jobbe litt med det. Hver gang jentene stakk var slaget tapt, burde jeg heller tatt kontakt igjen når jeg så target/targets gå forbi senere? Da jeg så at hun satt med gutta turde jeg rett og slett ikke å gå bort, hva ville hun tenke hva ville gutta tenke? Ville de kanskje bedt meg stikke av?

Den siste åpneren jeg hadde den kvelden var litt rå, gikk bort til to jenter begynte å snakke og merket etterhvert at de hadde liten respons. Plutselig merker jeg at tre svære karer står rett vedsidna og det viste seg at to av dem var kjærestene til de jeg snakket med. Han sa at han ikke ville at jeg skulle snakke med dama hans, holde på og bare reise meg og stikke, men tok heller å pratet litt med han og tok en skål før jeg kom meg til helvette vekk derfra.

SVÆRT sjeldent (hvis du er en sosial sommerfugl som meg) kommer du i "bråk" for å legge an på damer. Jentene elsker det og gutta (som tror de har kontroll) syntes det er underholdende. Som du la merke til så var ikke de siste gutta du nevnte positive til at du snakket med damene, og du gjorde HELT KORREKT! Snakk med fyren før du stikker. Da kommer du ikke ut av situasjonen som en beta (hater ordet, men bruker det anyway) og det er mulig han bare kødda og aksepterer deg isteden (har skjedd med meg flere ganger. Til og med fått tillatelse til å danse med dama, for å så ta henne med hjem uten at han merker det).

Hvis jentene stikker så er ikke slaget tapt. Jeg følger 4 ganger reglen (RSD Alexander). Approach en jente 4 ganger i løpet av en kveld (såfremt samtalen du har hatt med de ikke gikk HELT i vasken). Jentene blir mer vandt med å se deg, føler seg mer komfortabel med at du kommer bort og det er større sjanse for at du får de med deg hjem. Hadde du gått bort til de ved bordet hadde du enten:

A) Blitt mottatt med god respons og blitt bedt om å sette deg ned

eller

B) Fått lite respons og skjønt selv at det ikke var mer å hente der.

Uansett - viktigste er å pushe deg selv ut av komfort-sonen din for å endre den. Målet med "pickup" er å endre deg selv som person til det bedre (sosialt sett) og dette gjør du ved å skaffe så mange erfaringer som mulig. For tiden så er sex det minst viktige for meg. Har i de siste årene pult så mange jenter at det er ikke prioritert foruten om trangen til seksuell tilfredsstillelse. Det jeg syntes er morsomt er å få erfaringen. Oppleve jentene. Oppleve interaksjonen og lære så mye som mulig. Ved å gjøre dette så kan jeg både sikre meg selv en bedre sosial tilstand og hjelpe slike som deg med å oppnå det jeg selv har oppnådd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...