Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Ja, Melisma, men tenk om en av disse ridderne aldri tør å komme nær deg for du har satt opp det værste forsvarsystemet. Den stakkars stolte ridderen kommer ridende på sin hvite hest, når han så interessert spør om navnet ditt så svarer du halvinteressert tilbake, og tenker inni deg; åh nei, enda en "average frustrated chump"som prøver å komme i buksa mi.. Hadde det ikke vært litt kjekt om fyren tok seg den tiden det tar å lære seg om relasjoner mennesker imellom. Kanskje hans første og siste offer som PUA blir akkurat deg fordi du var akkurat så perfekt at dere levde lykkelig resten av livet.. "What if!?"

Endret av Battone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Melisma, les boka The Game eller no, så kan du komme tilbake til denne tråden. Det ser ut til at du har misforstått hele greiene. Alt dette er for å hjelpe guttene å åpne opp jenta og få henne intressert. De fleste PUA's leker ikke noen andre enn seg selv. Det ser også ut som du er redd for å bli såret, derfor trekker du deg unna og venter på denne vidunder gutten som skal dukke opp og være perfekt fra første øyeblikk.

 

Personlig, så tror jeg at det aldri kommer til å skje med mindre du lar deg bli sjekka opp, hvis du skjønner. Du kan aldri få vite hvordan gutten er 100% helt til dere har gått ut et par ganger eller allerede ved sjekke perioden at du ser at dette ikke er din type. Så igjen, hvis du ikke lar deg bli sjekka opp så finner du ikke drømmegutten. Blir sånn små irritert vær gang jeg leser deg skrive at de som driver med dette her leker noen andre enn seg selv. Det er ikke hva dette går ut på, de som gjør det er players og det er ikke mange som liker dem. Litt små trøtt, så posten kan virke litt rotete. Beklager for det.

 

EDIT: Må bare legge til at det er ivertfall sånn jeg har forstått det, er bare å rette på meg hvis jeg har bomma helt!

 

 

Det er helt greit hvis du blir irritert når jeg skriver sånt, og det skjønner jeg at du/dere blir siden jeg også begynner å skjønne litt mer av hva dere her prater om, merk deg når jeg skriver "litt". Er selvsagt ikke meningen å gjøre noe irritert, men bare skriver utifra mitt synspunkt som ett potensielt "target".

 

Når det er sagt, så ser jeg også det at det kan virke som at jeg er redd for å bli såret, utifra hva jeg har skrevet før. Faktum er at jeg ikke vil ha så mange gutter på cv'n om du skjønner.. Helt greit hvis en gutt prøver seg på byen, men jeg kan si såpass at jeg aldri har blitt med eller hatt med en gutt hjem fra byen. Det henger vel med at jeg ikke helt skjønner den greia egentlig.. Jeg har fått for meg det at da kommer jeg til å føle meg billig rett og slett...

 

Når en gutt prøver seg, så lurer jeg meg unna egentlig.. Men samtidig vil jeg bli forelska kjenne sommerfugler, kjenne på den uutholdelige følelsen av å få vite hvem han er osv.. :p Ikke gi alt med en gang, også gidder han plutselig ikke mer etterpå, jeg har sett altfor mye av det.

 

Jeg kjenner meg faktisk igjen i mange av det de guttene her i tråden har skrevet, men så kommer den opprørske rebellen i meg og hvisker i øret mitt "faen heller, jeg er den jeg er, og hvis de gutta der ute ikke liker meg for den jeg er så er det ikke stort jeg kan eller vil gjøre med det" Jeg vil ikke "fake" hvem jeg er som jeg har sett mange andre jenter har gjort.. Men jeg skjønner i teorien at det finnes alltid rom for forbedring.

 

Vet ikke helt hva jeg vil frem til her, men jeg skjønner nå at dette er noe som hjelper folk til å bli ett bedre "jeg", er vel bare jeg som henger igjen i gamle tanker og vaner.. men klokka går og tiden forsvinner,, snart sitter jeg vel 40 år og bitter over alt jeg gikk glipp av,,

 

nei, jeg er forvirra jente som burdte roe ned mistankene om at gutter har en skjult agenda.. jeg må bare tro på at dere ikke "leker butikk" tror jeg.. :love: At dere ikke alle sammen er ute etter en ting og bla bla bla.. Men at dere også vil ha noe som kan vare og sånn..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:ermm:

 

Battone: ja, what if ja... det har jeg også tenkt mange ganger.. Men sitter nok fast i gamle vaner..

 

Snublefot: Ja, kan vel virke skremmende det ja, sant det.. :yes:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Melisma: Så vidt jeg har fått med meg er en "close" ikke nødvendigvis synonymt med sex, men mer det å etablere en mulighet til senere kontakt via f.eks. tlf til å treffes igjen for en ordentlig date? Det kan da ikke være så negativt det vel? Tenker bare på alle forelskelser som har gått dassen for det den ene (eller den andre) aldri turde ta initiativ; er et under at det fremdeles er noen som gifter seg og får barn her i landet...

Lenke til kommentar
Jeg kjenner meg faktisk igjen i mange av det de guttene her i tråden har skrevet, men så kommer den opprørske rebellen i meg og hvisker i øret mitt "faen heller, jeg er den jeg er, og hvis de gutta der ute ikke liker meg for den jeg er så er det ikke stort jeg kan eller vil gjøre med det" Jeg vil ikke "fake" hvem jeg er som jeg har sett mange andre jenter har gjort.. Men jeg skjønner i teorien at det finnes alltid rom for forbedring.

 

Det handler ikke om å være noe annet enn man er, men bare gjøre seg mer attraktiv å få frem sine gode sider :) Hvor mye nytter det om en gutt er verdens herligste, hvis han er så sjenert at aldri tør å ta kontakt med med jenter? Den største endringen ved PUA gutter, er egentlig bare at de blir flinkere å komme i kontakt med jenter :)

Lenke til kommentar

Parfymedebatten:

 

Ta med deg en venninde i et parfymeri og få hun til å hjelpe deg. Det kan du forsåvidt gjøre når du skal kjøpe klær og sånt og.

 

Melisma: Hadde vært moro å dratt deg med på byen en gang. Så kan jeg vise deg akkurat hvordan dette fungerer i praksis. Ser det er mange småting du ikke helt skjønner her, som best kan vises live.

 

 

 

Endret av PUA
Lenke til kommentar

ok, nå er jeg med på banen igjen :D Ja, det hadde vært moro å få vært med å sett hvordan dette fungerer også, åpnet øya mine litt kanskje.. Er bare skeptisk til opplegg generelt, for jeg har sett så mange av venninnene mine bli såret og skuffa, fikk bare inntrykk av at dette var en slags greie som minnet om en konspirasjon "love them and leave them" Men jeg har tydeligvis tatt feil, og det er jeg glad for :love:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Noen som har noen gode råd til hvordan man blir kvitt kåte, ekle jenter som klår og herjer og ikke lar deg gå noe sted? Jeg og en kamerat sleit litt med ei columbiansk jente og tvillingsøstra hennes i kveld... vi stakk fra stedet etter at hun ene tryna ned ei trapp, men jeg regner ikke med at de tryner ned trapper hele tida.

 

IKKE BRA: "Min tvillingsøster dumper vekk han som hun roter med nå, så kommer hun om 10 minutter og så drar vi og har sex med deg.. men jeg skal ha kompisen din.. *ballgrab* "

 

 

edit: prøvde å spille homo-kortet, men jeg lo for mye til at hun skulle tro på det.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om noen bra nettsider hvor det ligger mye PUA-instruksjonsfilmer? Sånn type streamenettsider som ligner på YouTube :)
Det finnes ikke så veldig mye bra gratis videomateriale.. det meste av videoer er DVD'ene som noen folk har utgitt.

 

 

 

Noen som prøvde lykken i går, eller skal i dag? :) Jeg skal ut i dag igjen, hadde det moro i går men drakk ørlitt for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...