Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Ganske situasjonsbestemt egentlig. Jeg har brukt navneskilt og kvittering til å åpne om de jobber i butikk. Du må egentlig bare ta det på sparket. Cheesy openers funker aldri dog. Det viktigste er at du er komfortabel og kongruent. Det skinner gjennom hvis du er usikker.

Skulle dette hjelpe???? Etter å ha lest innlegget mitt, hvordan klarer du å poste dette da? Som sagt så har jeg aa og trenger en åpner som ikke er mer enn en fyr som trenger hjelp til noe eller har noe interessant å si som ikke er sjekking. Når jeg først har gjort dette en gang eller to, så er jeg sikker på at kilingen i magen kommer til å være ett adrenalinrush. Tror ikke jeg har problemer med å åpne i nightgame(kanskje problemer edru). Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle dette hjelpe???? Etter å ha lest innlegget mitt, hvordan klarer du å poste dette da? Som sagt så har jeg aa og trenger en åpner som ikke er mer enn en fyr som trenger hjelp til noe eller har noe interessant å si som ikke er sjekking. Når jeg først har gjort dette en gang eller to, så er jeg sikker på at kilingen i magen kommer til å være ett adrenalinrush. Tror ikke jeg har problemer med å åpne i nightgame(kanskje problemer edru). Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Da har jeg misforstått deg. Du skriver jo helt uforståelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Åpner daygame? Dvs ikke hei, synes du var så søt o.l(dlv?), eller noe som involverer å si at man har kjæreste eller jeg lurte på en ting.

Ingen av disse. Men bare noe helt random som gjør at jeg ikke vil ha aa og som gjør at jeg får noe å gå ut fra og ikke minst at det er noe nyttig. Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Så på Brad Bransons Evolutions nå, og han tok der for seg hvordan man kunne åpne. Et tips han hadde var å først introdusere seg, så spørre hvordan det går. Og i stedet for å faktisk forvente at hun skal tilføre noe, bruker man det heller for å snakke om hvordan man selv har det.

Blir vel noe slikt:

Du: - Hei, *hilse* "ditt navn"

*Hun hilser tilbake.*

Du: - Hvordan går det?

Hun - Bra/annet svar

Du: - Jeg har en fantastisk natt. Var nettopp på "nattklubb", og det var bra, musikken var chill osv osv. Spiste spagetti til middag osv osv. Ja var en hard dag på jobb, mye sure kunder osv osv.

Altså, bare spytte ut det som kommer opp i hodet. I følge Brad er det bedre å snakke "bullshit" enn å prøve å komme opp med noe "bra" å si. Om man prøver å komme opp med noe "bra" å si, prøver man å imponere, som igjen viser at man bryr seg om hvordan det går, og at man er ute etter at det skal gå "bra". At man bare slapper av og snakker det som kommer opp i hodet, selv om det er "bullshit", viser at man greier å slappe av, og at man er vant til å snakke med jenter. Eller noe slikt.

Husk, ord har egentlig ikke så mye å si. Ordene stå for under 10% av interaksjonen, det viktigste er slik som tone og kroppspråk.

Lenke til kommentar

Så på Brad Bransons Evolutions nå, og han tok der for seg hvordan man kunne åpne. Et tips han hadde var å først introdusere seg, så spørre hvordan det går. Og i stedet for å faktisk forvente at hun skal tilføre noe, bruker man det heller for å snakke om hvordan man selv har det.

Blir vel noe slikt:

*Hun hilser tilbake.*

Hun - Bra/annet svar

Du: - Jeg har en fantastisk natt. Var nettopp på "nattklubb", og det var bra, musikken var chill osv osv. Spiste spagetti til middag osv osv. Ja var en hard dag på jobb, mye sure kunder osv osv.

Altså, bare spytte ut det som kommer opp i hodet. I følge Brad er det bedre å snakke "bullshit" enn å prøve å komme opp med noe "bra" å si. Om man prøver å komme opp med noe "bra" å si, prøver man å imponere, som igjen viser at man bryr seg om hvordan det går, og at man er ute etter at det skal gå "bra". At man bare slapper av og snakker det som kommer opp i hodet, selv om det er "bullshit", viser at man greier å slappe av, og at man er vant til å snakke med jenter. Eller noe slikt.

Husk, ord har egentlig ikke så mye å si. Ordene stå for under 10% av interaksjonen, det viktigste er slik som tone og kroppspråk.

Ikke bare tviler jeg på denne metoden her, men ville neppe klart det der pga min aa. Andre forslag? Jeg har mer tro på gamblers nightgame, så noe innenfor den gaten passer bedre for meg i daygame tror jeg. Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Jo, det er det.

nei. Kutt ut med spam ok? Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Jo, det er det.

nei. Kutt ut med spam ok? Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Jo, det er det.

nei. Kutt ut med spam ok? Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Jo, det er det.

ops beklager. driten hengte seg opp. Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

Blir vel noe slikt:

*Hun hilser tilbake.*

Hun - Bra/annet svar

Blir vel noe slikt:

*Hun hilser tilbake.*

Hun - Bra/annet svar

btw, så anbefales det ikke å spørre om hvordan det går hverken fra flere av guruene utenlands eller her hjemme. Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

• Liker 3
Lenke til kommentar

btw, så anbefales det ikke å spørre om hvordan det går hverken fra flere av guruene utenlands eller her hjemme. Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Jeg har vært av samme oppfatning, men bedre å spørre hvordan det går, enn å ikke si noe. Men her var ikke spørsmålet viktig for at hun skal gi et svar du bygger på. Det er mer for at man skal få en grunn til å kunne snakke om hva som helst.

Har ikke prøvd metoden selv, men denne karen som sa det ser jeg på som en "legit" kar; Brad Branson. Han er med i RSD, og Tyler mente fram til Julien kom fram, at han var den beste han hadde sett innenfor sjekking. Og jeg har selv sett masse infield footage av Tyler, så tar nesten ordet hans på det.

Skal eksperimentere litt i løpet av helgen. Er ganske trøtt nå, så blir muligens ikke å dra ut i dag, men i morgen må jeg definitivt få gjort litt.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Tyler er flink. Men Julien er sjefen (I M O)

De er forskjellig, jeg vil ikke sette dem opp mot hverandre, men de er begge jævlig gode. Digger Tyler på grunn av videobloggene/freetourene hans, de er helt sykt gode. Jeg har sett infield av både Tyler og Julien på Hotseat 2, og det var mye kickass greier der, virkelig en mind-opener, og hjernen har også "bevis" for at man faktisk kan ta det de sier som "god fisk". Tyler snakker om "buy in" her (fra 3:00 og utover):

http://www.youtube.com/watch?v=Ll3ERKXEeo4&list=UUD4xqm6vJ3K4ntppsE1jL4g&index=13

Her er videoblogg channelen hans (han har en freetour channel i tillegg):

http://www.youtube.com/user/RSDTyler

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg hadde gjort det. Dog, i går var jeg ute med en jente, og hun var borte i 2 min, og på den tiden ble jeg sjekket opp av en annen jente som kom bort :) Det er lett å komme i kontakt med folk på byn, men jeg tror det kommer litt an på hva baktanken med kontakten er da.

En ting jeg også har merket, er at når jeg er ute med jenter jeg har en flørt med, blir andre jenter mye mer interessert også. Egentlig litt synd :p

Endret av vebbiii
Lenke til kommentar

Har noen link til en av disse utfordringene for newbies?

Men det jeg opplevde i kveld var utrolig merkelig. Gikk for handle på butikken. Jeg sverger, jeg sa hei til to personer når jeg gikk(to forskjellige situasjoner. Tror det var en på veien til butikken og en på veien tilbake.). Ingen av de reagerte på noen måte som helst. Som om det ikke hadde vært noen som passerte som sa hei til de. det er jo fullstendig sprøtt. De hørte ikke på musikk heller(tror jeg). Det må jo være en eller annen reaksjon på noe slikt?

Er ikke lett å bli kvitt aa når det ikke er noen reaksjon. Gjorde det samme for noen dager siden på en. Da føler jeg at jeg sa hei ALT for høyt :p. Da ble det ihvertfall en reaksjon :p.

Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...