logaritmemannen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Regner med at nittutt går rundt med kuken ut av buksen for å signalisere hvor kåt han er, heheeh edit: på utestedet i kveld, vel å merke EDIT: Fy faen, hadde den verste kvelden noen sinne. Var på utested og skulle snyte nesen min. Plutselig fosser det blod ut. Spruter over jakken min og skjerfet mitt. Står 15 min inne i doen og prøver å stoppe blodet, til ingen nytte. Løper hjem så fort jeg greier mens blodet fortsatt renner ut. Fyller papir etter papir med blod. Er helt blodig i trynet. Fy faen Endret 18. januar 2013 av logaritmemannen 8 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Regner med at nittutt går rundt med kuken ut av buksen for å signalisere hvor kåt han er, heheeh edit: på utestedet i kveld, vel å merke EDIT: Fy faen, hadde den verste kvelden noen sinne. Var på utested og skulle snyte nesen min. Plutselig fosser det blod ut. Spruter over jakken min og skjerfet mitt. Står 15 min inne i doen og prøver å stoppe blodet, til ingen nytte. Løper hjem så fort jeg greier mens blodet fortsatt renner ut. Fyller papir etter papir med blod. Er helt blodig i trynet. Fy faen Cocaine? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Heller litt rennende nese som følge av forkjølelse Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Heller litt rennende nese som følge av forkjølelse Ah. Jeg har også litt snørr i nesa, så driver hele tiden og tar over et nesebor mens jeg sniffer hardt. Bruker ofte å tenke hvordan det kan misforstås med at jeg kan ha tatt noe drugs, da folk ofte tror jeg er på et eller annet selv om jeg egentlig er ganske edru. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 En veldig bra artikkel på RSD (med to stk videoer), som tar for seg sjalusi og hvordan det virkelig ødelegger om man har lyst til å hooke opp med vakre jenter. http://www.rsdnation.com/tyler/blog/your-girlfriend-raging-slut-how-does-make-you-feel Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Kva gjekk gale her? 6 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Kva gjekk gale her? Dagens! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Faen hvor jævlig når det blir uber klein stemning, og man ikke vet hva man skal si . En stund siden jeg har hatt det like mye som i går, hahahaha. Jaja, fortsatt langt å gå. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Er det ikke da du sier kun 10 kr! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Kva gjekk gale her? For det første kunne du kanskje sladda navnet på jenta og? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 For det første kunne du kanskje sladda navnet på jenta og? Det er nett henne som er sladda. Og profilbiletet mitt. Så denne Slaps er altså meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det er nett henne som er sladda. Og profilbiletet mitt. Så denne Slaps er altså meg. Hvorfor er dine meldinger rosa og jenta sine blå? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Er det ikke da du sier kun 10 kr! Burde nok si noe ja. Er litt artig at hun sikkert også føler weird vibe, enten fra meg eller så kjenner jeg hennes. . Jaja, har virkelig fått mange mind-openere den siste uka. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hva hadde du forventet av Staketten? han er villig til å prøve alt for å slamme ei tøs 3 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Regner med at nittutt går rundt med kuken ut av buksen for å signalisere hvor kåt han er, heheeh edit: på utestedet i kveld, vel å merke Tilogmed jeg upvoter den der. Lo ganske godt Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hvorfor er dine meldinger rosa og jenta sine blå? Korleis får du til det? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) EDIT: Fy faen, hadde den verste kvelden noen sinne. Var på utested og skulle snyte nesen min. Plutselig fosser det blod ut. Spruter over jakken min og skjerfet mitt. Står 15 min inne i doen og prøver å stoppe blodet, til ingen nytte. Løper hjem så fort jeg greier mens blodet fortsatt renner ut. Fyller papir etter papir med blod. Er helt blodig i trynet. Fy faen Åh, akkurat det skjedde meg meg også :S Utrolig pinlig.. Har lært at jeg skal snyte meg forsiktig fra nå av... Glemte å skrive: Og slutte å tro at gutter bryr seg bare fordi de sier det.. Dingsen mellom beina oversyrer visst for mange av dem... Endret 20. januar 2013 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Korleis får du til det? Hele greia forvirret meg veldig! Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hvordan takler dere en ONS dagen etterpå? Er jeg borte drar jeg så tidlig som mulig, men jeg foretrekker å sove hjemme og det er det ikke særlig kult å komme opp med løgn om en avtale fordi jenta ikke vil dra. Mulig jeg bare er litt kynisk, men jeg ser ikke noe særlig poeng i å skulle bruke nevneverdig mer tid sammen om det var åpenbart at det ikke var annet enn en ONS. Er litt redd noen ikke forstår at det bare var et engangstilfelle og da er det lite kult å stresse henne ut døra. Har begynt å si at jeg skal bort, hoppe i dusjen og forvente at hun er klar når jeg er ferdig. Noen bedre måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå