Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg sist var i feltet og datet, men har lyst til å dele en liten historie med dere fra i går.

Møtte en dame fra Sukker. Hadde invitert henne med på bowling og kom rett i fra jobb. Møtte henne på bowling et sted utenfor Bergen sentrum. Grunnet fullbooket bowlinghall fikk vi bare tid til en runde før vi måtte dra.

Begge var sultne siden det var middagstid og vi dro hjem til meg siden det var nærmest. Handlet på veien hjem og lagde middag sammen. Endelig kan det å eie en Xbox være nyttig i sjekkesammenheng da det nå er kommet mange muligheter mtp. filmleie, så vi valgte å se Rock of Ages som er en rockemusikal med 80-tallsmusikk. Det jeg ikke visste var at denne filmen har mange hete scener, noe som hjalp meg ytterligere. Når vi var ferdige med å spise benyttet jeg anledningen til å sitte i tog i sofaen om dere skjønner (jeg bak og hun mellom bena mine).

Ingenting av dette var planlagt, men det endte opp som kanskje den mest suksessfulle daten jeg har hatt. Før filmen var ferdig hadde jeg revet av henne klærene og hun lot meg gjøre som jeg ville akkompagnert av røff 80-tallsrock.

Det jeg tror var key i denne daten var følgende:

- Key: Jeg inviterte henne med på en aktivitet som åpner for flørting, latter og kino og vennlig erting av hverandres prestasjoner (bowling).

- Bowling er en ganske kort aktivitet så man må fort finne på noe nytt å gjøre. Dermed har man en naturlig grunn til å forflytte seg til nytt sted.

- Key: Jeg valgte å gjøre dette utenfor sentrum. Fordelen med det var at det ikke var naturlig å gå å sette seg på en restaurant (zzzzzz....) så det var like naturlig å dra hjem til meg (løvens hule...) for mat og film.

- Lage mat sammen er alltid en god aktivitet da det å gjøre noe sammen er positivt.

- Jeg har i tillegg et lite ess i ermet. Jeg kan danse grunnleggende swing (nei, ikke Ole-Ivars swing) og jeg viste henne noen turer som det heter. Det setter damer alltid pris på pluss at man får kroppskontakt.

- Key: Valg av film. Her var jeg heldig fordi Rock of Ages er en ganske het og lettbeit film. Det spilles mye på sex men også overdreven humor noe som ufarliggjør sexen.

- Filmen ampet stemningen og jeg sørget for å holde tilbake og bare gjøre litt lett kino på armen og halsen (start og stopp) i litt over 1 time. Holdt armen over brystkassen hennes og kjente at hun i perioder pustet tungt når jeg gav henne litt kino.

- Som alltid er det lurt å kjøre en selvsikker stil der man tar føringen, tar beslutninger (vi ser den filmen, vi bowler bare 1 runde, vi stikker innom den butikken og handler, vi gjør sånn og sånn) og ikke hele tiden spør hva jenten vil i frykt for å gjøre noe hun ikke vil.

I ettertid sa hun at hun var kåt helt fra vi satt i tog og egentlig ikke husket noe fra filmen. Måtte jo teste akkurat det og spurte om hun ikke husket scenen der Tom Cruise var splitter naken og laget helikopter med snoppen. "Hva, gjorde han det? Det fikk jeg ikke med meg" :)

Ingenting var som sagt planlagt men jeg gjennoppdaget viktigheten med å legge opp til aktiviteter det lett kino kommer naturlig.

Da kan jeg ta jul med et smil om munnen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

kino?

Regner med at de som følger med i tråden har grunnleggende kunnskap om sjekketerminologi.

Kino (ikke "kjino" der man ser film) er kort for Kinesthetics som kort fortalt går ut på å berøre og ta på den man sjekker opp med det formål å gjøre motparten vant med berøring fra deg og bygge spenning. Dette kan bygge ett tettere bånd mellom deg og den du dater og er en måte å flørte på. Det er ikke snakk om å ta henne på rumpen eller puppene, men å ta henne lett på armen når det måtte falle seg naturlig.

Endret av Azidops
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg sist var i feltet og datet, men har lyst til å dele en liten historie med dere fra i går.

Møtte en dame fra Sukker. Hadde invitert henne med på bowling og kom rett i fra jobb. Møtte henne på bowling et sted utenfor Bergen sentrum. Grunnet fullbooket bowlinghall fikk vi bare tid til en runde før vi måtte dra.

Begge var sultne siden det var middagstid og vi dro hjem til meg siden det var nærmest. Handlet på veien hjem og lagde middag sammen. Endelig kan det å eie en Xbox være nyttig i sjekkesammenheng da det nå er kommet mange muligheter mtp. filmleie, så vi valgte å se Rock of Ages som er en rockemusikal med 80-tallsmusikk. Det jeg ikke visste var at denne filmen har mange hete scener, noe som hjalp meg ytterligere. Når vi var ferdige med å spise benyttet jeg anledningen til å sitte i tog i sofaen om dere skjønner (jeg bak og hun mellom bena mine).

Ingenting av dette var planlagt, men det endte opp som kanskje den mest suksessfulle daten jeg har hatt. Før filmen var ferdig hadde jeg revet av henne klærene og hun lot meg gjøre som jeg ville akkompagnert av røff 80-tallsrock.

Det jeg tror var key i denne daten var følgende:

- Key: Jeg inviterte henne med på en aktivitet som åpner for flørting, latter og kino og vennlig erting av hverandres prestasjoner (bowling).

- Bowling er en ganske kort aktivitet så man må fort finne på noe nytt å gjøre. Dermed har man en naturlig grunn til å forflytte seg til nytt sted.

- Key: Jeg valgte å gjøre dette utenfor sentrum. Fordelen med det var at det ikke var naturlig å gå å sette seg på en restaurant (zzzzzz....) så det var like naturlig å dra hjem til meg (løvens hule...) for mat og film.

- Lage mat sammen er alltid en god aktivitet da det å gjøre noe sammen er positivt.

- Jeg har i tillegg et lite ess i ermet. Jeg kan danse grunnleggende swing (nei, ikke Ole-Ivars swing) og jeg viste henne noen turer som det heter. Det setter damer alltid pris på pluss at man får kroppskontakt.

- Key: Valg av film. Her var jeg heldig fordi Rock of Ages er en ganske het og lettbeit film. Det spilles mye på sex men også overdreven humor noe som ufarliggjør sexen.

- Filmen ampet stemningen og jeg sørget for å holde tilbake og bare gjøre litt lett kino på armen og halsen (start og stopp) i litt over 1 time. Holdt armen over brystkassen hennes og kjente at hun i perioder pustet tungt når jeg gav henne litt kino.

- Som alltid er det lurt å kjøre en selvsikker stil der man tar føringen, tar beslutninger (vi ser den filmen, vi bowler bare 1 runde, vi stikker innom den butikken og handler, vi gjør sånn og sånn) og ikke hele tiden spør hva jenten vil i frykt for å gjøre noe hun ikke vil.

I ettertid sa hun at hun var kåt helt fra vi satt i tog og egentlig ikke husket noe fra filmen. Måtte jo teste akkurat det og spurte om hun ikke husket scenen der Tom Cruise var splitter naken og laget helikopter med snoppen. "Hva, gjorde han det? Det fikk jeg ikke med meg" :)

Ingenting var som sagt planlagt men jeg gjennoppdaget viktigheten med å legge opp til aktiviteter det lett kino kommer naturlig.

Da kan jeg ta jul med et smil om munnen.

Har du noen tips til hva jeg burde gjøre?

Jeg har gjort alt dette du gjorde allerede på 1 kveld.. Men liker en jente utrolig godt og tenker å invitere henne til helgen hjem til meg..

Burde jeg droppe maten og bare la henne komme for og spille litt tekken og se film, Eller burde jeg lage mat med henne, Spille litt for og så se en bra film? :)

Eller noe annet? Hadde du hatt noen tips så hadde det vært satt meget stort pris på..

Lenke til kommentar

Burde jeg droppe maten og bare la henne komme for og spille litt tekken og se film...

Hehe, Tekken... Ungdommen nå til dags.

Har du noen tips til hva jeg burde gjøre?

Jeg har faktisk vært på to forskjellige dater de siste dagene og den første var langt i fra så vellykket som den andre. Den første jeg datet har jeg datet 2 ganger nå. Begge gangene var vi på bar og kafè og ble en typisk snakke-date. Veldig hyggelig jente, men jeg fikk ikke til å flørte og hun responderte ikke på kino. Jeg tror det kommer av at vi ble sittende for lenge å snakke og ikke gjorde noe sammen. Det var aldri noen lekenhet i daten.

Den andre var stikk motsatt. Det er helt ok å prøve å bli kjent med den andre, men jeg tror det er mye bedre å oppleve og føle noe sammen. Da knytter man tettere bånd.

Nå er de damene jeg dater såpass gamle at det å spille dataspill er helt uaktuelt, men sett at jenten likte å game så er det i prinsippet det samme om man bowler eller spiller tekken. Det er en aktivitet som inviterer til litt vennlig erting, kino, rosing av prestasjoner, hovering, klemming, alt i en lekende tone.

Jeg liker å lage mat sammen med jenten fordi det er noe man kan gjøre sammen. Har du noen andre skills som f.eks å spille gitar kan du jo gjøre det, men det må frames naturlig slik at det ikke blir for show off.

Film til slutt er jo alltids bra. men det nytter ikke å sitte i hver sin ende av sofaen. Du må anta at det er greit å sitte tett. Så kan du bruke filmen til å stryke henne litt på armen, nakken osv. og se hvordan hun responderer på det.

Lenke til kommentar

Yeah. Julien er idolet mitt faktisk :p

Julien er faktisk helt syk, var på Hot Seat 2 hvor det var en dag (rundt 5 timer) med infield videoer av ham.

En smakebit:

http://www.youtube.com/watch?v=tlWrFgIR6CU

Må si Julien virker litt for ekstrem til tider, men tror han er en god person selv om man kan tvile litt når man leser hans Twitter :p .

https://twitter.com/RSDJulien

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Eg var med på ei skikkeleg seanse i dag. Ho var omlag 160 høg og slank. Meget pene armar. Slanke, men likevel det vetle som skal til for å få den sensuelle armrørsla under akta. Halvvegs ein tatovering synleg på overarmen. Dette er ei kvinne som kan sine saker. Det heile var unnagjort på tre minutt, og eg måtte forlate henne for denne gong.

Men det blir nok ei stund til neste høve til å stikke innom Black Design Shop på Sartor storsenter.

Lenke til kommentar
Så sjukt manipulativt, men det er jo jenter også så det rettferdiggjør det vel?

Haha ja. Også veldig underholdende, nesten standup. :p

Over til noe annet: Er det en bro's ansvar å si ifra til sine medbros før/under en fest at den fineste jenta på festen opptatt? Brukte mye tid på en fest på å legge inn litt aksjer hos ei som det viste seg (etter at jeg adda henne på facebook) hadde type. Først synes jeg det var bittert, men hadde det jo veldig gøy så innser at det er bortkastet å være bitter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...