hfthomas Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Angående sukker.no var jeg full en gang jeg kom hjem og skulle ha det morsomt. (gjør som mange andre mye rart i fylla. jeg burde også hatt alkolås på pcen) Fant ut at det måtte bli utrolig morsomt om jeg sendte ut høflig avslag til noen jeg aldri engang har pratet med. så fant jeg dette: "Hei ********, jeg har valgt å benytte et av standardsvarene til Sukker.no. Jeg opplever din melding som om du er altfor fiksert på sex. Selv om du kunne hatt mulighet til å bli kjent med meg har meldingen din gjort at jeg ikke er interessert. Du har dermed spolert dine sjanser. Hvis du ønsker bedre resultater her på Sukker, så må du skrive meldinger på en langt mindre direkte måte hva gjelder sex. Lykke til og ha en fin dag. Hilsen hfthomas" Jeg sendte det til flere jenter, og de fleste har blokkert meg eller sagt at jeg må jo være gæren i huet. Men, morsomt var det. 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Angående sukker.no var jeg full en gang jeg kom hjem og skulle ha det morsomt. (gjør som mange andre mye rart i fylla. jeg burde også hatt alkolås på pcen) Fant ut at det måtte bli utrolig morsomt om jeg sendte ut høflig avslag til noen jeg aldri engang har pratet med. så fant jeg dette: "Hei ********, jeg har valgt å benytte et av standardsvarene til Sukker.no. Jeg opplever din melding som om du er altfor fiksert på sex. Selv om du kunne hatt mulighet til å bli kjent med meg har meldingen din gjort at jeg ikke er interessert. Du har dermed spolert dine sjanser. Hvis du ønsker bedre resultater her på Sukker, så må du skrive meldinger på en langt mindre direkte måte hva gjelder sex. Lykke til og ha en fin dag. Hilsen hfthomas" Jeg sendte det til flere jenter, og de fleste har blokkert meg eller sagt at jeg må jo være gæren i huet. Men, morsomt var det. Ja.. Veldig morsomt.. 5 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Tok ikke helt humoren der. Forklar Endret 29. oktober 2012 av hfthomas Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Noen som har sett siste dexpedition der tyler og julien fra rsd dukker opp? 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ja, Tyler er virkelig rutta 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Ja, Tyler er virkelig rutta Digger videoene til Tyler. Ligger mye bra ute på http://www.rsdnation.com/. Endret 1. november 2012 av Kun10kr 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Staketten Skrevet 1. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2012 Siste: Ei jente kom bort til meg og fortalde at veninna hennar var hypp på meg. Eg vart interessert, og fall for ho da ho dukka opp. Raudhåra, halvlåg og slank. Ho hoppa på meg, og eg haldt ho oppe. Ho var lett. Der oss heldt rundt kvarandre. Så vakna eg, ein halvtime for seint, og fekk ein fin depresjon for dagen. *sukk* 10 Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Litt samme med meg i natt.. Pleier ikke å ha seksuelt relaterte drømmer (i alle fall ikke så vidt jeg husker), men var mye kåteri på styr i drømmeland. Trekant, søte jenter med perky tits, sex på fest, sex på båt og hele pakken. Tror det må være den villeste drømmen jeg har hatt Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Når jeg prater med jenter på byen prøver jeg å ha litt interessante samtaler med dem. Ber henne for eksempel beskrive seg selv med tre ord, ber henne forklare hvordan hun tror jeg er som person(får servert førsteintrykket) og forteller at jeg skal beskrive henne etterpå. Jeg snakker veldig mye om hjemplassen hennes og hvordan en typisk person derifra er, å prøve å få henne til å prate dialekten min pleier også å skape mye god stemning. Er dette bra eller dårlig? Føler jentene smiler og ler og responderer likt uansett hva jeg sier så er ikke så lett å vite hva som er bra og hva som er kjedelig og uinteressant. Endret 2. november 2012 av Mos Def 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er dette bra eller dårlig? Føler jentene smiler og ler og responderer likt uansett hva jeg sier så er ikke så lett å vite hva som er bra og hva som er kjedelig og uinteressant. Tipper du har funnet oppskriften her. Det har ikke en skit å si hva du sier, men hvordan du sier det (og kanskje hvordan du ser ut når du sier det). Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det kommer an på hvordan du gjør det, da. Hvis du bare sitter og har interessante samtaler uten noen form for kroppskontakt ender du opp i vennefella, men det visste du kanskje allerede? Du er sikkert også klar over at du ikke skal holde deg for lenge til ett tema, det kan fremstå som om du er redd for pinlig stillhet og ikke har noe annet å prate om. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Angående vennefella... Hvis man prøver seg på ei, er det over og ut om det ikke går? Eller er det mulig å være venner etterpå? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Går helt fint i mine øyne :-) Så lenge man ikke er en person som har for vane å gjøre ting kleint. 2 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Noen som har lest juggler method? Trenger man å lære seg noe terminologi før man leser den? Virker som om den tar noen termer for gitt "EV", "Soi". *Confused* Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det er ikke en terminologiliste i starten eller slutten av boka da? Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det er ikke en terminologiliste i starten eller slutten av boka da? Nope. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Tyder på at forfatteren og/eller forlaget ikke er veldig seriøse! Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Nåh ... Juggler er god nok, han. Jeg kan dog forsøke å oversette litt. SOI: Statement Of Interest, dvs at du (verbalt) uttrykker en eller annen form for ikke-vennskaplig interesse. F eks ved å bemerke at du syns hun er sexy, heit, interessant etc. EV: Eliciting Values, dvs at du forsøker å nå inn til dypere lag, f eks ved å spørre hva som er det mest spennende hun har gjort i det siste. Så kan du følge opp med ting som "fortell meg mer" hvis det er ting du ikke kan noe om eller "hvorfor liker du akkurat det?" De fleste mennesker elsker å prate om interessene sine, og det vil også bidra til å øke følelsen av at hun kjenner deg. Litt oppriktig nysgjerrighet er nøkkelen her, men pass på å ikke stikke nesa di for langt fram Edit: Det finnes en ganske grei oversikt over diverse PU-forkortelser her. Endret 4. november 2012 av Raven_Heart 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Noen som har sett siste dexpedition der tyler og julien fra rsd dukker opp? Wut? Hvor dukket de opp? Aner ikke hvem de er, men la ikke merke til noen som skilte seg ut. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Noen som har sett siste dexpedition der tyler og julien fra rsd dukker opp? Wut? Hvor dukket de opp? Aner ikke hvem de er, men la ikke merke til noen som skilte seg ut. Det er de to som sitter på røykerommet i en nattklubb og sier til dex at røyking vil drepe deg. Endret 5. november 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå