Prince_ Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Må si det skal bli spennende å komme seg ut på glattisen nå! Jeg har vært opptatt i over 2 år nå, og har vokst utrolig på den tiden, så dette blir morro. Dessverre sliter jeg litt med at jeg er for kresen når det gjelder damer, finner alltid feil og jeg ser etter kjærestemateriale når jeg egentlig bare skal ha vulva, så jeg har tydeligvis en del å jobbe med. Er i akkurat samme posisjon. Når jeg finner 9-10ere, screener jeg dem som kjærestemateriale uten å ha møtt dem omtrent, og det ender med at jeg blir altfor vanskelig.. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Protip: 9-10ere er egentlig ikke 9-10ere. Det er bare en tvangsforestilling. De er normale mennesker med normale problemer. Tenk slik og du vil overkomme mye frykt. 5 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Er i akkurat samme posisjon. Når jeg finner 9-10ere, screener jeg dem som kjærestemateriale uten å ha møtt dem omtrent, og det ender med at jeg blir altfor vanskelig.. Ja, jo, selv om de er pene behøver de ikke nødvendigvis å være bra kjærestemateriale. Mange av de damene der er råtne egg og prinsesser i egne øyne som er litt for godt vant til å få hva de vil ha. De vet at de kan ha loads med issues, være kompliserte som fy og snappy som rakkern, for menn vil likevel gå over stokk og stein for å få klørne i dem og niholde på dem så lenge som mulig. Utseende betyr litt, selvsagt, man må finne noe fascinerende og pirrende rundt vedkommende, men kan du leve med henne. Hvis pen er alt hun er, så kan ikke dette bringe noe særlig med seg. En gang kommer hverdagen og sexen er kanskje ikke like spennende lenger - hva da? Kanskje hun også rekker å bli gravid i mellomtiden. Tenk litt rundt dette. Man må fremfor alt fungere godt i hverdagen, ikke bare i senga. My to cents. 3 Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Dette er jeg fullstendig klar over, har lært mye av eksene mine der. Hovedsakelig er problemet at jeg nærmest ser etter en mulig kjæreste når jeg bør være singel. Vanlige jenter på min alder passer meg dårlig, siden jeg har uvanlige interesser for min alder, og jeg har nok bare godt av å være singel med tanke på hvor lenge jeg har vært i forhold og neste års russetid. Jeg håper det kommer seg, jeg har omtrent sluttet helt å nappe løken, og behovet for sex vil forhåpentligvis overgå jakten etter kjæreste. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Dette er jeg fullstendig klar over, har lært mye av eksene mine der. Hovedsakelig er problemet at jeg nærmest ser etter en mulig kjæreste når jeg bør være singel. Vanlige jenter på min alder passer meg dårlig, siden jeg har uvanlige interesser for min alder, og jeg har nok bare godt av å være singel med tanke på hvor lenge jeg har vært i forhold og neste års russetid. Jeg håper det kommer seg, jeg har omtrent sluttet helt å nappe løken, og behovet for sex vil forhåpentligvis overgå jakten etter kjæreste. Akkurat det er jo helt mongo. Å være singel fremfor et godt, langvarig forhold for å ta en knute er jo direkte tåpelig. Men det er noe drit å se på alt som kryper og går som noe man skal å vise frem for foreldrene, kontra det å bare få smaken av vulva for en kveld og være ferdig med det. Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Joda, det er jeg enig i, men jeg lurer på om jeg kanskje bare trenger å lære meg å være singel uansett. Å ha vært i forhold i 2 år for en på 18 er mye, særlig med tanke på hvor mye jeg har forandret meg. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Ja, det er klart. Du tar nok ikke skade av å være singel, så lenge du ikke er singel for russetiden Det ville vært et rart verdivalg... Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Skriv inn brukarnamn Skriv inn passord Du er nå pålogga på Sukker. Choose mission/Matchlister Mission description/Aktuell profil Start mission/Send melding: Famlar i blinde langsmed kniveggen. Held på å misse balansen, men tek inn att med eit komplement. Byrjar å stille vel mange spørsmål, får vel mange stutte svar som ikkje syner attsidig interesse. I staden for å mase, så let eg heller henne få ta over samtala. Ingen svar. Det enda eggen, og eg ramlar utfor. Mission failed. No retry possible. Kvar einaste gong. Alltid mr. Never Good Enough. Endret 22. september 2012 av Staketten 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Tror du har feil fremgangsmåte. Jeg får så og si alltid svar på slike sider og det er fordi jeg tenker: "Hva skriver de fleste gutter? Hvordan skal jeg skille meg ut? Hvordan skal jeg få henne til å smile når hun leser meldingen og deretter ville ha lyst til å møte meg?". Prøver å holde meg unna komplimenter (spesielt de som er innlysende eller "vanlige" om man kan si så). Prøv heller å vær litt spesiell. Vær han fyren som ikke er lik alle andre. Du skal se at du får bedre resultater av det Lenke til kommentar
Populært innlegg InToRv Skrevet 25. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. september 2012 Skriv inn brukarnamn Skriv inn passord Du er nå pålogga på Sukker. Choose mission/Matchlister Mission description/Aktuell profil Start mission/Send melding: Famlar i blinde langsmed kniveggen. Held på å misse balansen, men tek inn att med eit komplement. Byrjar å stille vel mange spørsmål, får vel mange stutte svar som ikkje syner attsidig interesse. I staden for å mase, så let eg heller henne få ta over samtala. Ingen svar. Det enda eggen, og eg ramlar utfor. Mission failed. No retry possible. Kvar einaste gong. Alltid mr. Never Good Enough. Nå har jeg sett deg whine overalt. Tror du at du får pult pga medlidenhet? Det finnes ikke noe mindre sexy enn whinete mennesker (Les: lav selvtillit) Enten så tar du noen grep selv, eller så kan du bare plante deg i kjelleren og syntes synd på deg selv, ingen ting vil endre seg av seg selv) 12 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Han har jo tatt grep av de grader. Sendt ut en åpen søknad på forumet om det er noen jomfruer som vil donne Men for å prøve å hjelpe litt, Staketten: ikke still så mange spørsmål. Still noen åpne spørsmål. Det skal ikke være et intervju. 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Tror du har feil fremgangsmåte. Jeg får så og si alltid svar på slike sider og det er fordi jeg tenker: "Hva skriver de fleste gutter? Hvordan skal jeg skille meg ut? Hvordan skal jeg få henne til å smile når hun leser meldingen og deretter ville ha lyst til å møte meg?". Prøver å holde meg unna komplimenter (spesielt de som er innlysende eller "vanlige" om man kan si så). Prøv heller å vær litt spesiell. Vær han fyren som ikke er lik alle andre. Du skal se at du får bedre resultater av det Nå har eg ikkje fantasi til å kunne finne på setningar som skil seg ut. Eg berre eig ikkje kreativitet. Det hadde ikkje gjort noko, hadde det ikkje vore for at talet på menn er mist tre gongar større enn talet på kvinnfolk. Så konkurransen er beinhard. Skriv inn brukarnamn Skriv inn passord Du er nå pålogga på Sukker. Choose mission/Matchlister Mission description/Aktuell profil Start mission/Send melding: Famlar i blinde langsmed kniveggen. Held på å misse balansen, men tek inn att med eit komplement. Byrjar å stille vel mange spørsmål, får vel mange stutte svar som ikkje syner attsidig interesse. I staden for å mase, så let eg heller henne få ta over samtala. Ingen svar. Det enda eggen, og eg ramlar utfor. Mission failed. No retry possible. Kvar einaste gong. Alltid mr. Never Good Enough. Nå har jeg sett deg whine overalt. Tror du at du får pult pga medlidenhet? Det finnes ikke noe mindre sexy enn whinete mennesker (Les: lav selvtillit) Enten så tar du noen grep selv, eller så kan du bare plante deg i kjelleren og syntes synd på deg selv, ingen ting vil endre seg av seg selv) Det kallast frustrasjon. Og det du nett siterte er realitet. Med eit innslag av statistikk. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Men det er grenser for hvor mye vi har lyst å høre på whiningen din. Gå ut og treff jenter. Gå på byen og sjekk opp luddere kveld etter kveld, så kommer det seg nok etter hvert. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Tror du har feil fremgangsmåte. Jeg får så og si alltid svar på slike sider og det er fordi jeg tenker: "Hva skriver de fleste gutter? Hvordan skal jeg skille meg ut? Hvordan skal jeg få henne til å smile når hun leser meldingen og deretter ville ha lyst til å møte meg?". Prøver å holde meg unna komplimenter (spesielt de som er innlysende eller "vanlige" om man kan si så). Prøv heller å vær litt spesiell. Vær han fyren som ikke er lik alle andre. Du skal se at du får bedre resultater av det Nå har eg ikkje fantasi til å kunne finne på setningar som skil seg ut. Eg berre eig ikkje kreativitet. Det hadde ikkje gjort noko, hadde det ikkje vore for at talet på menn er mist tre gongar større enn talet på kvinnfolk. Så konkurransen er beinhard. Jo det gjør noe. Fantasi og kreativitet er veldig essensielt når det kommer til dating, SPESIELT nettdating. Det er noe du bør jobbe aktivt med å forbedre. Kjøp deg boken: Praktisk nytenkning - Systematisk og kreativ problemløsning av Leif-Runar Forsth ISBN 82-443-0000-0, Aquarius Forlag, 1998 Utrolig bra bok som kan brukes i veldig mange tilfeller. Kreativitet og fantasi kan læres, men kun fra sitt eget indre. 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Noen her fra stavanger eller som befinner seg i stavanger for øyeblikket? Er her pga jobb i kveld / morgen og lurte på om noen sa seg villig til å stikke ut en tur med meg. Kjenner ingen her så hadde vært kult å møte noen istedenfor Ellers blir det ut å rake med seg noe skrap hjem til hotellet 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Avslo sex i går fordi jeg har en annen jente jeg vil satse på. Kunne høre 14-åringe i meg rope: "Hva i helvette?". Anyways; har man selvtilitt og er kongruens kan man snakke europeiske kriger på 1600-tallet og likevel gjøre dama våt som november. Personlig begynner jeg å tro at hele PUA-miljøet bare er noe møkk som funker fordi man gradvis bygger seg opp selvtilitten som jentene egentlig blir kåt av. Ellers har jeg tro på 5kg selvtilitt og sosial dominans. Anonym poster: 5ba55d0c2a943665b4fa07d24ca6ada8 3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Personlig begynner jeg å tro at hele PUA-miljøet bare er noe møkk som funker fordi man gradvis bygger seg opp selvtilitten som jentene egentlig blir kåt av. Helt enig. "Game" er ofte bare tilbakerasjonaliseringer fordi folk ikke aner hva de egentlig driver med. Det som er viktig etter min mening er å ha selvtillitt, være sosialt kalibrert, ha godt humør og gjerne ha god kroppsholdning. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Beklager hvis dette er litt for grinete, men trenger litt ordentlig hjelp med dette. (Resten av samlivs kategorien blir ofte litt klissete). Det har seg sånn at jeg har falt for en jente hvor ting mest sannsynlig ikke kommer til å gå noe sted. Problemet er at siden vi studere sammen så treffer jeg henne hver dag. Samtalene mellom oss er veldig skrukkete og ustrukturerte. Hun virker ofte lite interessert i det jeg har å si når jeg snakker, hun har en måte å la blikket flyte i løse lufta på, veldig irriterende egentlig. Samtidig babler hun noen ganger i vei om sine ting i en evighet. Jeg vet ikke helt om hun er sjenert eller om hun bare er veldig selvopptatt. Bryr meg nok litt for mye om henne i forhold til hvor godt vi kjenner hverandre. Jeg bryr meg hvordan hun reagerer på ting jeg sier og gjør. Pluss at jeg blir nervøs og får sånn "blomstrende" følelse når jeg snakker med henne. Er ganske irriterende. Jeg er interessert i få vekk mest mulig av de følelsene jeg har for henne og komme meg videre. Vil egentlig bare føle meg normal rundt henne, slutte å tenke på henne så mye om dagene og over analysere alt. Har altså ikke noe stort romantisk håp om å bli sammen med henne, vil bare gå videre, men siden vi treffer hverandre hver dag er det vanskelig. Å stille noe ultimatum eller lignende er uaktuelt. Helt til slutt vil jeg bare tilføye at jeg generelt ikke sliter med å snakke med jenter, det grunnleggende sitter inne vil jeg si. Noen tips? Gjerne spesifikt hva jeg burde gjøre for å kontrollere følelsen mine knyttet til henne, både i hennes nærvær og generelt. Anonym poster: 5e241942b0e947b9c9410d9e63ad2b12 Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Beklager hvis dette er litt for grinete, men trenger litt ordentlig hjelp med dette. (Resten av samlivs kategorien blir ofte litt klissete). Det har seg sånn at jeg har falt for en jente hvor ting mest sannsynlig ikke kommer til å gå noe sted. Problemet er at siden vi studere sammen så treffer jeg henne hver dag. Samtalene mellom oss er veldig skrukkete og ustrukturerte. Hun virker ofte lite interessert i det jeg har å si når jeg snakker, hun har en måte å la blikket flyte i løse lufta på, veldig irriterende egentlig. Samtidig babler hun noen ganger i vei om sine ting i en evighet. Jeg vet ikke helt om hun er sjenert eller om hun bare er veldig selvopptatt. Bryr meg nok litt for mye om henne i forhold til hvor godt vi kjenner hverandre. Jeg bryr meg hvordan hun reagerer på ting jeg sier og gjør. Pluss at jeg blir nervøs og får sånn "blomstrende" følelse når jeg snakker med henne. Er ganske irriterende. Jeg er interessert i få vekk mest mulig av de følelsene jeg har for henne og komme meg videre. Vil egentlig bare føle meg normal rundt henne, slutte å tenke på henne så mye om dagene og over analysere alt. Har altså ikke noe stort romantisk håp om å bli sammen med henne, vil bare gå videre, men siden vi treffer hverandre hver dag er det vanskelig. Å stille noe ultimatum eller lignende er uaktuelt. Helt til slutt vil jeg bare tilføye at jeg generelt ikke sliter med å snakke med jenter, det grunnleggende sitter inne vil jeg si. Noen tips? Gjerne spesifikt hva jeg burde gjøre for å kontrollere følelsen mine knyttet til henne, både i hennes nærvær og generelt. Anonym poster: 5e241942b0e947b9c9410d9e63ad2b12 Tja, jeg vet om noe som funker, men det er kanskje en ganske lite konstruktiv måte. Det du gjør er simpelt hen å se på henne som en skikkelig forkastelig, ekkel og fæl person. Det vil si at du rett og sletter begynner å mislike henne med vilje. Da forsvinner følelsene ganske enkelt, men det ender jo samtidig også opp med at du begynner å mislike henne da, og det er jo ikke alltid så greit. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Begynner å bli få single jenter på festene jeg går på, liker ikke utviklingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå