Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen jeg forstår ikke jenter. Er i Tyrkia for tiden (alene) men har vært på byen med andre på hotellet. Deriblant en svenske på 23 år (5 år eldre enn meg) Første gang vi var ute, var hun litt for full og klinte meg meg. Ble med en av de andre gutta vi var med på rommet og de gjorde Gud vet hva ( han er 24) 2 dager etter på, drar samme gjeng ut igjen. Jeg danser mye og hun vil hele tiden danse med meg. Stopper jeg og ignorerer henne skal hun danse igjen, når jeg speider etter andre jenter å danse med ( Hun har sagt at jeg er for ung for henne) drar hun meg ut igjen. Står ved bordet og ser utover klubben og ignorerer henne.... Hun drar meg til baren og spanderer shots på meg. Hvisker meg i øret " ska jag fortelj dei en hemlighet"?) jag likar egentlig ikke muskuløse gutter" Drar meg ut på dansegulvet igjen. Vi drar hjem til hotellet og hun legger seg med samme typen fra 2 dager før, altså den Muskuløse. Er alder VIRKELIG så viktig? Ingen der hun kommer fra kommer til å få vite det om hun har hatt sex med en 18 åring.......

Lenke til kommentar

Det blir for enkelt at du fester "nederlaget" på alder i den forstand at det er tallet som er avgjørende. Jenter tenner generelt på menn som er eldre enn dem og det har mye med modenhet å gjøre. Er du en typisk 18 åring skinner det nok igjennom og du blir kanskje for barnslig for henne. Det er helt typisk at hvis dere er en gjeng der hun er eneste jenten så går hun for den som er den sosiale lederen.

Bruk henne heller om wing og social proof. Gjorde selv dette med en hot 31 åring (hot som i bimbo og store silikonpupper) på dansegulvet i sydenland back in the days. Hun bodde på komplekset der jeg bodde og vi ble kjent med dem. Alle guttene flokket seg rundt henne og ville danse, men hun danset bare med meg. Hun var på sett og vis Alpha-femalen i lokalet. Dette la selvfølgelig de andre jentene merke til. Resten sier seg selv.

Endret av Azidops
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, det kunne vært et alternativ, men hun er vel på ingen måte en av de hotteste jentene du kan finne her nede, Jeg synes dog hun er hot, men jeg tenner av en eller merkelig grunn på eldre jenter.

Pre-selection behøver ikke å være av en hot-jente, det bare hjelper. Så lenge andre jenter ser deg i hennes selskap vil det sette deg i positivt lys.

Lenke til kommentar

Var bare helt sykt bra stemning, alt jeg sa til jenter bare traff og hadde sykt bra "state".

Akkurat det har jeg erfart mange ganger, er ganske spesielt hvor forskellig man kan opptre ut i fra hvilken "state" man er i. Mulig det bare er en følelse man har selv.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

State ER jo på sett og vis følelsen man har selv. Har man hatt en super dag og er i enormt bra "state" sprer man humør og blir gjerne utadvent samtidig som det er naturlig. Det faller jo i smak hos jentene at man sprer glede og er aktiv, uten at det blir påtatt.

Når jeg har bra "state" snakker jeg med alle på festen eller alle i utvidet vennskapskrets på byen, og hitsuksessen min er bra. Stort sett er det toveis oppsjekking også. Hjemmefester er forøvrig mye bedre å sjekke opp folk på enn byen, etter min mening. Mye mer kontrollert miljø. Det er såklart noe man kan jobbe med, men for et easy catch: hjemmefest it is. Sett bort fra forsøk på kroppslig kontakt med kvinner synes jeg også det er gøyere på fester, så win-win.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Huh...flere som føler seg mere i state uten alkohol enn med? Tenkte først over det nå og ser det ikke skal mange pils til før jeg mister mitt kule "jeg". Anonym poster: 5ba55d0c2a943665b4fa07d24ca6ada8

Har det motsatt, får mitt kule "meg" etter rundt 5 halvlitere 4-5 doble shots/drinker,

Mister mitt kule "meg" igjen etter 7-8øl og enda mer shots/drinker, så har en fin liten luke hvor jeg kan senke på skuldrene uten og drite meg ut :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Huh...flere som føler seg mere i state uten alkohol enn med? Tenkte først over det nå og ser det ikke skal mange pils til før jeg mister mitt kule "jeg". Anonym poster: 5ba55d0c2a943665b4fa07d24ca6ada8

Jeg er enig. Har mye bedre kontroll om man ikke drikker. Om jeg drikker meg full blir jeg for aggressiv og ukalibrert.

Lenke til kommentar

Hvis du greier å slappe av og komme i en god vibe uten å drikke, så er vel ingenting bedre enn det. Da tenker man mye klarere enn når man er full. Selv har jeg begynt å drikke betydelig mindre, kanskje 3-4-5 øl/drinker på en hel kveld, før drakk jeg gjerne 3 ganger så mye …

Edit: på lang sikt ønsker jeg å kunne gå ut edru, men får ta det gradvis!

Endret av The mighty Quinn
Lenke til kommentar
Hvordan ser dere på "moral" aspektet ved å være edru og sjekke opp jenter som evnt. kan være beruset? Jeg føler at det er litt mer innafor for min egen del hvis jeg også har tatt meg noen øl/drinker.

Moralaspekt? Så om man er full er det greit å "utnytte" jenter? Tro meg, jenter liker sex minst like mye som oss gutter, og om hun ikke vil, er det ikke noe jeg vil presse for.

Bruker sånn sett vanligvis å drikke, men sjelden mer enn 3-4 pils.

Endret av Kun10kr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvordan ser dere på "moral" aspektet ved å være edru og sjekke opp jenter som evnt. kan være beruset? Jeg føler at det er litt mer innafor for min egen del hvis jeg også har tatt meg noen øl/drinker.

Moralaspekt? Så om man er full er det greit å "utnytte" jenter? Tro meg, jenter liker sex minst like mye som oss gutter, og om hun ikke vil er det ikke noe jeg vil presse for.

Bruker sånn sett vanligvis å drikke, men sjelden mer enn 3-4 pils.

Fullstendig klar over at jenter liker sex minst like mye, spørsmålet var mer med tanke på sjekking på by'n og hvordan folk her inne ser på sjekking uten og med alkohol. :) moralaspekt blir kanskje feil ord, ser den.

Pleier selv å ta 3-5 pils på by'n hvis jeg først er ute. Jeg merker at jeg slapper av mer, senker skuldrene og gir litt mer faen. Hvis jeg er edru på by'n så blir jeg fort litt klossete og stiv og analyserer sikkert for mye.

Lenke til kommentar

Har kommet i en liten alder situasjon, litt som TheNarsissist. Jeg er 19 (blir 20) og hun er mellom 24-26 tipper jeg. Dette er ei dame som har vært innom der jeg jobber sånn 3-4 ganger. Første gang jeg møtte henne snakket vi ganske mye, men hun var helt dritings så jeg tenkte liksom at det ikke kom til å bli noe mer. Men så har hun vært innom noen ganger etter det (alltid med et par øl innabords) og hun virker veldig interessert i å snakke med meg. Hun drøsser også på med komplimenter og sier hele tiden at jeg er så søt og skjønn, at jeg er den hyggeligste gutten hun har møtt, fint smil, den feteste som jobber der jeg er osv. Jeg hadde også ferie for litt siden og da spurte hun når jeg jobbet igjen, og da kom hun innom første dagen min på jobb etter ferien (Hadde en ferie på nesten 2 uker). Sist når jeg snakket med henne så fortalte hun meg at hun skulle flytte, men at hun ville komme innom å treffe meg en siste gang før hun flyttet.

Og der kommer vi til dilemmaet. Dagen hun skal komme innom på jobben slutterjeg ganske tidelig, så jeg vurderer litt om jeg skal invitere henne med på en pils etter jobben. Selv om jeg har truffet henne en del ganger kjenner jeg henne ikke så godt (har ikke nr, facebook, etternavn eller noen ting). Det at hun skulle komme innom før hun flyttet virket også veldig casual, vi avtalte liksom ikke tid osv. Det var bare mer sånn "Jeg kommer innom en tur da, siden det blir siste gang jeg har mulighet til å se deg". Jeg vet heller ikke om det er noe connection mellom oss i det hele tatt eller om hun bare synes jeg er en hyggelig gutt å prate med. Sist jeg møtte henne så sto jeg og snakket med noen andre jenter når hun kom inn i butikken og da var hun liksom helt med "Hvaaa flørter du med andre jenter?" (med tullete tone), hun begynte også å spør jentene om ikke de syntes jeg var så søt og skjønn osv. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro..føler kanskje litt at hun ser på meg mer som en søt hund, enn en eventuelt seksuell partner. Hun virker også så mye eldre i forhold til meg, snakker om karriere muligheter, flytting, regninger og alt sånt som jeg nettopp har begynte å skarpe lakken på, samtidig er hun ganske leken og barnslig av seg til tider, vi ler mye sammen. Hva tenker folk ut i fra det jeg har skrevet her a? Vet at man bare må "hoppe" i det, men greit å føle ut vannet litt i første omgang, kanskje prøve å komplementere henne litt tilbake? Blir jævlig kleint om jeg spør henne og hun ikke kunne forestille seg å gå ut med meg en gang. :lol:Anonym poster: 5e241942b0e947b9c9410d9e63ad2b12

Lenke til kommentar

...

Anonym poster: 5e241942b0e947b9c9410d9e63ad2b12

Virker da som hun er interessert i noe. Du får nesten bare prøve å få henne med på noe, verken du eller hun har noe særlig å tape siden hun uansett skal flytte snart.

Endret av Kun10kr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

+1 til over kun10kr.

Ettersom hun skal komme innom jobben casual før hun skulle flytte, er det jo ganske enkelt å invitere henne med ut på en casual øl. Absolutt ingenting å tape, det virker jo som det sosiale er på plass mellom dere. :)

Edit: Og ikke spør om hun har lyst til å gå ut en gang, spør heller casual om hun henger med på en pils etterpå. "En gang" er for løst og kan fort ende opp med å aldri skje.

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...