Puppet Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ja, man kan da nyte livet selvom man ikke er ute å vifter med junior hver gang man får sjans da? eller er det bare puling som står på agendaen til gutta? og til mange jenter? skjønner det bare ikke.. ermm.gif tenker man ikke på konsekvensene lenger? er det bare underlivet som lever livet? Så fordi det finnes en PUA-klubb så kan du liksom generalisere alle menn? Du kan umulig kjenne mange nært hvis du seriøst mener dette. Skjønner heller ikke at du skal fordømme folk for å like sex. Alle er forskjellige og hvis noen har det som mål, så må de da få lov til det? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mener og huske fra en TVNorge dokumenter som gikk for noen år siden at jenter tiltrekkes av forskjellige typer menn med tanke på om de bare er ute etter et "one night stand" eller en å dele livet med. 9665256[/snapback] Det finnes en del nevnt i bøkene om hva man bør unngå eller hva man bør gjøre hvis man er ute etter å starte et forhold. En typisk ONS-intro er ikke å foretrekke, men man bør bygge mer comfort f.eks. Men de fleste (normale) jenter vil ha en tøff og selvsikker mann å dele livet med også, hvis noen (AtW ?) mener noe annet vil jeg gjerne se dokumentasjon på dette. At man er en alpha-hann kommer en selv til gode gjennom hele livet. Det gjelder tilogmed "blandt gutta" eller i samvær med bestemors syklubb. 9665611[/snapback] Finnes vel endel som er gjort på det, her er blant annet en db-artikkel (valgt fordi det tok med færrest sekund å finne, kan sikkert grave opp noen seriøse referanser om ønsklig) http://www.dagbladet.no/dinside/2007/08/08/508259.html Som viser at folk med maskuline trekk ses på som mindre attraktive for langvarige forhold. Denne er basert på utseende, som noen helt sikkert vil påpeke er en svakhet, men det er vansklig å finne objektive mål på slikt, og man har hatt ganske god suksess med liknende metoder tidligere. AtW Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Etter det jeg har hørt så spiller også forholdet mellom dama og faren hennes inn. Hvis hun har hatt et dårlig forhold til en far som var en myk mann, vil hun velge macho-menn, og omvendt. Har ikke noen kilder, men det kan vel være noe i det? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Så fordi det finnes en PUA-klubb så kan du liksom generalisere alle menn? Du kan umulig kjenne mange nært hvis du seriøst mener dette. Skjønner heller ikke at du skal fordømme folk for å like sex. Alle er forskjellige og hvis noen har det som mål, så må de da få lov til det? 9665689[/snapback] Jeg mente jo selvsagt de gutta som aktivt går ut for å få seg ett ligg og ikke no mer da.. eller som ofte er ute etter ett ligg.. ikke alle gutter er slik, det vet jeg jo.. mente ikke å generalisere.. jeg fordømmer ikke folk for å like sex, jeg tenker på fremtiden deres! Det kan vel ikke tjene til noe godt i lengden, for den det gjelder eller den fremtidige partneren.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det kan vel ikke tjene til noe godt i lengden, for den det gjelder eller den fremtidige partneren.. Hvordan er det negativt å bli en bedre sexpartner? Å bli en bedre person rundt kvinner? Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ok, misforsto litt. Synes bare veldig lite om moralisering, så lenge man ikke skader noen andre så må man ha lov til å leve som man vil. Men synes forsåvidt PUA kunne hatt en disclaimer til nye medlemmer (hvis det som er sagt tidligere er sant), at det å bli medlem (er det medlemskap?) fører til flere sexualpartnere, men kan minske sjansen til å ende opp med en. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Hvordan er det negativt å bli en bedre sexpartner? Å bli en bedre person rundt kvinner? 9666041[/snapback] først og fremst mener jeg at det følelsesmessige og psykiske er viktigere enn det fysiske og hvilke skillz du har i senga.. og kan sex med massevis av jenter bidra til å bli en bedre person rundt jenter? edit: jeg snakker også om hvordan dette påvirker en på langsikt.. Endret 8. oktober 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Ok, misforsto litt. Synes bare veldig lite om moralisering, så lenge man ikke skader noen andre så må man ha lov til å leve som man vil. Men synes forsåvidt PUA kunne hatt en disclaimer til nye medlemmer (hvis det som er sagt tidligere er sant), at det å bli medlem (er det medlemskap?) fører til flere sexualpartnere, men kan minske sjansen til å ende opp med en. Nei det er ikke noe medlemskap, og nei det minske ikke sjansen til å ende opp med ei dame. Det øker sjangsene for å ende opp med den beste dama du kan få. Hvordan er det negativt å bli en bedre sexpartner? Å bli en bedre person rundt kvinner? først og fremst mener jeg at det følelsesmessige og psykiske er viktigere enn det fysiske og hvilke skillz du har i senga.. og kan sex med massevis av jenter bidra til å bli en bedre person rundt jenter? Du henger deg opp i en bitte liten gruppe mannfolk som alltid har vært idioter og alltid vil være idioter uansett hva som står her. Materialet i denne tråden er hovedsaklig for menn som sliter veldig rundt kvinner. Som har blitt hjernevasket av samfunnet og mødrene sine til å tro at man får damer ved å bruke penger på dem, være bitchen deres, være en liten pyse. For å ha klare å ha sex med masse damer, må man lære seg å bli flink rundt damer. Og jo mer sex man har, jo mer dameerfaring har man, og jo bedre blir man rundt dem. Endret 8. oktober 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nei det er ikke noe medlemskap, og nei det minske ikke sjansen til å ende opp med ei dame. Det øker sjangsene for å ende opp med den beste dama du kan få. 9666085[/snapback] Hva baserer du dette på? Kan du motbevise det som er sagt tidligere i tråden (at kvinner kategoriserer inn i "lover" og kjæresteemne)? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du tolker 'lover og kjæresteemne' på helt feil måte. Jeg har hatt denne diskusjonen mange ganger, og det fungerer aldri. Dere har låst det fast i hodet at alt dette er negativt. Og jeg tror aldri dere kommer til å forstå det uansett hvor godt jeg forklarer det. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du henger deg opp i en bitte liten gruppe mannfolk som alltid har vært idioter og alltid vil være idioter uansett hva som står her. Materialet i denne tråden er hovedsaklig for menn som sliter veldig rundt kvinner. Som har blitt hjernevasket av samfunnet og mødrene sine til å tro at man får damer ved å bruke penger på dem, være bitchen deres, være en liten pyse. For å ha klare å ha sex med masse damer, må man lære seg å bli flink rundt damer. Og jo mer sex man har, jo mer dameerfaring har man, og jo bedre blir man rundt dem. 9666085[/snapback] jeg snakker ikke bare om disse PUA mannfolkene, men også om gutter generelt.. Jeg får inntrykk av i denne tråden at det er positivt å ligge med mange jenter, og det får jeg liksom ikke til å høres fornuftig ut, uansett hvor mye sukker det blir strødd over det.. Bekjente av meg har hatt innmari mange sexpartnere, jeg kan ikke se fordelene ved massevis av sex med forskjellige partnere.. men det er nå meg da.. prøver bare å finne ut av denne tankegangen, det har jeg prøvd i mange år nå, men ikke fått svar enda.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg foreslår at vi spalter du all diskusjonen om det faktisk er noe å hente i PUA-livsstilen til en egen tråd.. Det faktiske emnet drukner jo helt her i tråden. OnTopic; noen som har noen nye erfaringer siden sist? Jeg gleder meg til lørdag, hvis jeg er i godt humør skal jeg øve meg på et par ting som jeg vet jeg sliter med: #1 Åpne sett og få det til å føles naturlig (og ikke ejecte fordi jeg er 'ukomfortabel') #2 Være flinkere med kino !! Dette er jo viktig til tusen, men jeg er ikke en naturlig kino-er. Det må endres ! Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du tolker 'lover og kjæresteemne' på helt feil måte. Jeg har hatt denne diskusjonen mange ganger, og det fungerer aldri. Dere har låst det fast i hodet at alt dette er negativt. Og jeg tror aldri dere kommer til å forstå det uansett hvor godt jeg forklarer det. 9666178[/snapback] Har da aldri sagt at PUA er negativt, sa bare at hvis det som er sagt og påvist tidligere i tråden angående lover/kjæresteemne er riktig, så burde dere si ifra til nye "medlemmer". Synes forsåvidt også at du har et merkelig syn på menn hvis du mener alle enten er PUA's eller tøffler, vil tro at ca 99% faller utenfor de to kategoriene. Men kan godt legge diskusjonen død hvis den er off-topic osv. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Synes forsåvidt også at du har et merkelig syn på menn hvis du mener alle enten er PUA's eller tøffler. Var ikke det jeg mente, bare generaliserte litt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det kan vel ikke tjene til noe godt i lengden, for den det gjelder eller den fremtidige partneren.. Hvordan er det negativt å bli en bedre sexpartner? Å bli en bedre person rundt kvinner? 9666041[/snapback] Folk med mange seksualpartnere har større vanskligheter for å knytte til seg en livspartner, og har ofte selvtillitsproblemer, det er negative ting. Din påstand om at slikt "øker sjangsene for å ende opp med den beste dama du kan få" har liten dekning. Ihvertfall om du med "ende opp" snakker om litt lengre sikt. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg foreslår at vi spalter du all diskusjonen om det faktisk er noe å hente i PUA-livsstilen til en egen tråd.. Det faktiske emnet drukner jo helt her i tråden. OnTopic; noen som har noen nye erfaringer siden sist? Jeg gleder meg til lørdag, hvis jeg er i godt humør skal jeg øve meg på et par ting som jeg vet jeg sliter med: #1 Åpne sett og få det til å føles naturlig (og ikke ejecte fordi jeg er 'ukomfortabel') #2 Være flinkere med kino !! Dette er jo viktig til tusen, men jeg er ikke en naturlig kino-er. Det må endres ! 9666231[/snapback] Det er i mine øyne nyttig for de som leser tården å få litt informasjon som er noe annet enn lovprising av disse metodene også, så kan man enklere skille den gode informasjonen fra den mindre gode. AtW Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ja, viktig at man setter det i ett realistisk perspektiv.. får en følelse av at man maler det så veldig rosenrødt, når det faktisk i mine øyne ser "skittent" ut.. denne buisnessen med å ligge med haugevis av jenter mener jeg.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Denne tråden forblir samlet. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) **Slettet av meg selv** Endret 9. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Nei det er ikke noe medlemskap, og nei det minske ikke sjansen til å ende opp med ei dame. Det øker sjangsene for å ende opp med den beste dama du kan få. Akkurat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå