Populært innlegg Chosen_One Skrevet 21. juni 2007 Populært innlegg Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hola boys and girls Denne tråden omhandler Sjekking sett fra synspunktet til menn som har drevet med sjekking på et mer eller mindre systematisk og proffesjonelt nivå. Vi har mange kloke hoder som poster regelmessig i denne tråden, så her kan du regne med å få virkelig effektive råd fra troverdige karakterer. Åpningsinnlegget er MEGET generelt, og en særdeles kort innføring i hva dette dreier seg om. Utover i selve tråden ligger selve verdiene i denne guiden, konkrete råd, tips, erfaringer osv. Det som er skrevet i OP er enkelt og greit en innføring i en sunnere tankegang. Så selve tråden er guiden. **** Før du begynner å pløye gjennom tråden, så LES DETTE: **** Jeg begynner å bli dritt lei det samme spørsmålet som har blitt stilt sikkert hundre ganger i denne tråden: "Jeg har fått øye på EN jente, hvordan får jeg henne? Hvilket kaliber skal jeg bruke i snipervåpenet mitt for å få denne ene jenta som er ssååååååååå spesiell og jeg er såååå forelska".. Hør nå. Dette sier jeg hver bidige dag, og jeg er ikke en person som er kjent for å gjenta meg: LES TRÅDEN - LÆR PRINSIPPENE Vi tar det en gang til for det synker tydeligvis ikke helt inn: LES TRÅDEN - LÆR PRINSIPPENE Og en siste gang: LES TRÅDEN - LÆR PRINSIPPENE!!! Det spørsmålet har blitt svar minst like mange ganger som det har blitt spurt. Det finnes ingen magisk linje!!! Lær deg prinsippene, test de ut, finn ut hva som fungerer og reject det som ikke funket for deg. Det er slik du får "hun ene spesielle" til syvende og sist. Det er ingen i tråden her som gidder å skrive et manus, fordi det enkelt og greit ikke fungerer. Uansett hvor rosa verdenen rundt deg blir hver gang du ser hun på t-banen eller bussen... Gro et par, gå bort og snakk med hun. Den beste openern er "hei" Nå håper jeg dette setter en midlertidig ende på denne umulige problemstillingen. Innboksen min flommer også over med slike spørsmål så jeg ber de aktive brukerne i denne tråden å refferere til dette innlegget når dette idiotiske spørsmålet kommer opp igjen. *** Hvorfor er jeg egnet til å skrive noe slikt *** Jeg var helt fra jeg var liten veldig nervøs for å snakke med jenter. Uten å fortelle hele livshistorien min så var jeg så dårlig at jeg en gang kastet opp fordi jeg var nervøs når en jente tok på meg (noen som sa South Park? ) Når jeg var rundt 17 fikk jeg min første kjærste, med medfølgende sprekk på jomfruhinna. Jeg var i himmelen.. Trodde jeg. Det ble slutt etter tre år, og jeg ble introdusert til det som ofte omtales som "communityet" - En liga med menn og kvinner som vier store deler av sitt liv til å bli bedre med det motsatte kjønn. Og jeg skulle bli best. Jeg pløyde igjennom alt som var av materiale og var i felt hver bidige dag i flere år for å få erfaringen jeg trengte. Etterhvert så startet jeg å komme over de værste problemområdene mine og jeg begynte å få teken på det. Etter å ha trent i flere år, ble min sosialsirkel enorm og jeg ble virkelig god i dette. Til det punktet at jeg ble drittlei fitte og merket at jeg mistet meg selv mer og mer. Kjærlighet var ikke-eksisterende. Jeg forsøkte å gå andre veier ved å starte å undervise i dette. Mange store seminarer og helge-bootcamps senere begynte jeg sakte men sikkert å finne balansen igjen. Via sjekking har jeg fått et enormt nettverk som har gjort at jeg ikke trenger å gå på byen å sjekke lengre. Nå om dagen jobber jeg med modeller og artister, så det kommer mer eller mindre gratis og jeg lever livet jeg har jobbet hardt for siden første gangen jeg gikk ut å åpnet første set. I denne guiden kommer jeg til å gå igjennom de enkleste prinsippene rundt sosialdynamikk, psykologi og kvinner. Selve tråden er gull verdt i forhold til lærdom, og mange av gutta her har blitt skremmende gode på kort tid. Ta til dere råd, kos dere og gå ut og erobre verden! - Chosen_One - *** Samfunnets Myter *** Så da tror jeg vi tar å dreper noen myter først og gir en liten innledning her før jeg går over på detaljer: Samfunnet, miljø og oppvekst lærer oss at så lenge man er en nice guy, er seg selv, er gentleman og setter kvinnene på en pidestall, vil den perfekte adriana-lima-lookalike kvinnen bare falle ned på pikken din. Dette er det flesteparten faktisk tror på. Og det er skremmende. Det som er bra med denne teorien, er at folk syntes det er komfortabelt å bare holde seg til denne troen. Det å be noen se bort ifra dette blir det samme som å si til en 50-år gammel prest at gud ikke eksisterer. Så hvis ikke du er klar for det, behøver du ikke å lese lenger. *** "Vær deg selv" *** Jeg har lest utallige ganger her, særlig fra kvinner at så lenge man "er seg selv" så vil alt bare løse seg. Vel, dette kan beskrives omtrent som et tve-egget sverd. Folk sier "vær deg selv" fordi de ikke vet bedre. Det er det mamma og pappa sa til de fra de var små, og dermed føler de seg mest komfortabel med å si det. Hvis du er deg selv, og du ser på deg selv som en som ikke fortjener pene jenter, som er usikker, som tror du aldri kommer til å få en dame osv vil dette skinne igjennom. Dama vil se det, og hun vil velge noen andre. Poenget med guiden er å starte utviklingen innenfra, og gi deg de rådene du trenger for å bygge en personlighet og livsstil som er tiltrekkende og gjør at mennesker vil faktisk være med deg kun for den du er. *** "The one and only" *** Ikke tro at det bare er EN kvinne for deg her i livet... De fleste menn tror at hvis de først får seg en kvinne, må de gjøre alt i verden for å holde på henne, hvis ikke så vil alle vaginaer i universet lukke seg. Faktum er det at det er milliarder av kvinner på jorden, og du HAR ANDRE ALTERNATIVER! Så ikke vær redd for at hvis du mister En, så vil alle andre være utilgjengelige. For det er BS og det vet du egentlig selv. Dypt der inne. 3 myte: "Kvinner er det ultimate som kan skje" Noe menn i alle aldre gjør, og som virker helt i mot sin hensikt er å plassere kvinner på en pidestall. De tror kvinner, kun fordi de har pupper og fitte, er så mye mer verdt enn det de er. Det fører til en veldig usunn holdning mot kvinner. Jeg henger daglig med de hotteste jentene som Norges mammaer og pappaer har klart å produsere, og jeg kan si dette av erfaring: De vil bli behandlet som vanlige mennesker. De har like mye issues som det du har og. De må leve opp til en helt annen standard, og er ofte mer usikre enn den verste choden. Når man først skjønner dette, har du allerede kommet over et enormt hinder. *** Verdier *** Du skjønner, mennesker, både kvinner og menn, søker EN ting: Verdi. jepp! Du leste riktig! IKKE Brad Pitt utseende, feit bil, penger eller 22 cm kuk. Det er bare unnskyldninger for å mangle verdi La meg utdype hvordan jeg ser på sosialverdi: Summen av: - Egen evne til å få andre til å føle seg vel (Empati) - Evnen til å skape liv og røre rundt deg - Evnen til å trigge følelser hos totalt ukjente folk (Både positive og negative) - Evnen til å lede og ta avgjørelser - Bryr seg lite om hva andre mener om seg selv (Skaper sin egen realitet) - Bruker preselection brytere - Evnen til å eskalere Tyler sa en gang: "Social value is a very fluid concept. But can be summed down to one very basic rule: Social value is how you increase another persons survival and replication values" (Fritt oversatt fra hukommelsen) Det kan høres veldig klinisk ut, men i praksis er dette noe mennesker gjør ubevisst. Hvis man derimot blir bevisst på det (Altså ved å følge rådene i tråden), så kan man aktivt gå ut for å jobbe med å øke denne verdien for deg selv. "Så, hva gjør jeg" sier du? Her er svaret mitt: For det første så må du gi slipp på de beliefsene som samfunnet sier er nøkkelen til enhver kvinnes hjerte. Som jeg var innom her i stad, forsøker alle å være seg selv, og kvinner kommer opp med måter å avfeie slike potensielle beilere. Du må jobbe med deg selv og finne de beste sidene av deg selv, samtidig som du må ut å finne attraktive ting å ha i livet ditt. *** Åpne hun å få igang en samtale: *** Grunnen til at jeg tar opp dette er fordi jeg har fått hundrevis med meldinger ala "Men hva skal jeg si?" Her kommer dagens visdomsord: Av all kommunikasjon mellom mennesker står ord for 7%. Det er ikke mye, og det er hele grunnen til at jeg ikke gidder å pushe linjer på deg. Jeg pleier bare å introdusere meg: "Hei, jeg heter X" Evt hvis det er noe som skjer i det miljøet jeg er i så bruker jeg det til min fordel. Hvis vi er på halloween party, så bruker jeg feks noe fra kostymet hennes, hvis vi er i en bar og hun søler så bruker jeg det osv... Jeg har åpnet med "Så, hvem blir med å knulle på dass?" med suksess mange ganger, så det har i grunn ikke en dritt å si hva du sier. Det er hvordan du føler deg i øyeblikket hun vil bli tiltrukket/ikke tiltrukket av uansett. *** Kvinners emosjonelle øyeblikk: *** En annen ting dere må være klar over, er at kvinner lever i emosjonelle øyeblikk, og ikke logiske. Det vil si at en kvinne kan gjøre noe hun logisk sett vet er galt, men det "føles riktig". Hvor mange ganger har du ikke hørt setningen "Det bare skjedde"? Det er et eksempel på at den emosjonelle, sublime delen av hjernen til en kvinne tar over, og den logiske er ikke sterk nok til å holde følge. Det er forresten grunnen til utroskap. So there you have it... Berøring/eskalering: For å sitere en av de gode gutta å tråden her, Ni Kon: KINO IS THE SHIT! Helt fra starten må du få inn en form for berøring. Det er grunnen til at du får "la oss bare være venner" talen hver gang du trodde det var i boks. For hvis du bare sitter der og har dype, interessante samtaler, men ikke noe berøring, og da ender du bare opp som girlfrienden hennes. I beste fall terapauten hennes. Du må starte med berøring allerede i det første sekundet, for å få hun til å bli komfortabel med det tidligst mulig. Jeg kysser ofte jenta før jeg har sagt et eneste ord, men dette er ikke noe jeg vil anbefale dere å gjøre før dere har fått teken på dette. *** Ang utseende: *** La oss knuse en myte først: Genetisk utseende har ingenting å si! Og mange unnskylder seg med at de ikke er fine nok til å kunne sjekke damer. Det som ER viktig er å være stilfull! Du skal kle deg og gre deg som at du er stolt av den du er. Det viser selvsikkerhet som er mye mer tiltrekkende for en kvinne. Barber deg daglig, dusj, bruk parfyme og deo. Rens neglene dine (du aner ikke hvor viktig dette punktet er!), dekk over kviser og slikt med mammas dekkstift, fiks håret ditt, rens ørene osv. Dere tar poenget her. Når det gjelder klær: Ikke gå for det som er det mest moteriktige og moderne i dag. Finn din egen stil som passer for deg! Du trenger ikke å blåse av mange tusenlapper i uka på klær fra Xenon for å ha den nyeste Armanibuksa, selv om Ni Kon sier at det er the shit Tenk Stil, ikke moderne. Jeg går med alt fra singelet fra H&M til skjorte, vest og slips. *** Angående kongruens: *** Kongruens er utrolig. Som jeg sa i stad så står ord for 7% av kommunikasjon. Kongruens betyr i praksis at du har en balansert, intern ærlighet med det du utrykker gjennom ekstern kommunikasjon. Kvinner, er ca 10 ganger flinkere på å motta sublim kommunikasjon enn menn. Så om du ikke er kongruent med det du sier/bruker, vil kvinnen oppdage det, enten på et sublimt eller bevisst nivå og du vil bli rejected. Du husker sikkert når du var ny på en eller annen arena en gang, feks første dagen på et nytt fotball-lag, og du var nervøs og jævlig, og forsøkte å imponere de andre? Men siden du ikke var kongruent, så merket du at de så rett igjennom deg. Men etterhvert som du skjønte spillet og laget, så følte du deg mer komfortabel og du ble mer avslappet og kunne leke deg litt mer. *** Ordliste/akronymer brukt i denne tråden: *** PUA - Pick-Up-Artist AFC - Average Frustrated Chump (mao de som IKKE er PUA's) Set - Gruppe med folk (2-set er 2 folk osv..) Mixed-set - Gruppe med både menn og kvinner Target - Hun du er ute etter Cockblock - Venninder som prøver å beskytte target AMOG - Alpha Male Of the Group - Mannlig cockblock KINO - Berøring IOI - Indicator Of Interest Relevante artikler: State: http://venusianarts.com/forum/showthread.php?t=3872 Cougar-Game: http://venusianarts.com/forum/showthread.php?t=9734 Dark vs Light PUA's: http://venusianarts.com/forum/showthread.php?t=10737 Wingmanguide: http://www.pickupartist.no/Forum/index.php?showtopic=224 Klem #### MOD. ANM. #### Det er allerede opprettet en egen tråd for misjonering mot PUA her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1066013&hl= Bruk den tråden for slikt fra nå av. Videre misjonering i denne tråden vil slettes uten varsel og grove overtramp vil medføre strengere reaksjoner. Endret 21. februar 2009 av Chosen_One 41 Lenke til kommentar
Populært innlegg pumba50 Skrevet 21. juni 2007 Populært innlegg Del Skrevet 21. juni 2007 Du er en annen person på jobben enn det du er når du er alene hjemme. Eller når du er å sjekker damer, eller når du er på besøk hos bestemor. Mao, du har mange personligheter. Så gi popp den komfortbobla med at "vær deg selv" fungerer.... 8916405[/snapback] Her tar du igrunn feil. Hvis du gikk første år allmenne fag, så ville du lært i sammfunnsfag at dette kalles roller. Vi har alle forskjellige roller, men bak rollene er det én person, men den personen kan ikke være en rolle i seg selv. 13 Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Du er en annen person på jobben enn det du er når du er alene hjemme. Eller når du er å sjekker damer, eller når du er på besøk hos bestemor. Mao, du har mange personligheter. Så gi popp den komfortbobla med at "vær deg selv" fungerer.... 8916405[/snapback] Her tar du igrunn feil. Hvis du gikk første år allmenne fag, så ville du lært i sammfunnsfag at dette kalles roller. Vi har alle forskjellige roller, men bak rollene er det én person, men den personen kan ikke være en rolle i seg selv. 8916469[/snapback] En annen definisjon på det.. Men det samme budskapet. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du er en annen person på jobben enn det du er når du er alene hjemme. Eller når du er å sjekker damer, eller når du er på besøk hos bestemor. Mao, du har mange personligheter. Så gi popp den komfortbobla med at "vær deg selv" fungerer.... 8916405[/snapback] Her tar du igrunn feil. Hvis du gikk første år allmenne fag, så ville du lært i sammfunnsfag at dette kalles roller. Vi har alle forskjellige roller, men bak rollene er det én person, men den personen kan ikke være en rolle i seg selv. 8916469[/snapback] En annen definisjon på det.. Men det samme budskapet. 8916488[/snapback] Nei det er ikke samme budskapet. Personlighet (person) er deg selv. Roller er et slags skall rundt personligheten som man er pent nødt til å ha. F.eks, hvis du er lærer og du plutselig får sønnen din på 4 år springende inn døra, da ville du plutselig få noe som kalles en rollekonflikt, for du vet ikke hvordan du skal forholde deg til sønnen foran klassen og vice versa. 8 Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Du er en annen person på jobben enn det du er når du er alene hjemme. Eller når du er å sjekker damer, eller når du er på besøk hos bestemor. Mao, du har mange personligheter. Så gi popp den komfortbobla med at "vær deg selv" fungerer.... 8916405[/snapback] Her tar du igrunn feil. Hvis du gikk første år allmenne fag, så ville du lært i sammfunnsfag at dette kalles roller. Vi har alle forskjellige roller, men bak rollene er det én person, men den personen kan ikke være en rolle i seg selv. 8916469[/snapback] En annen definisjon på det.. Men det samme budskapet. 8916488[/snapback] Nei det er ikke samme budskapet. Personlighet (person) er deg selv. Roller er et slags skall rundt personligheten som man er pent nødt til å ha. F.eks, hvis du er lærer og du plutselig får sønnen din på 4 år springende inn døra, da ville du plutselig få noe som kalles en rollekonflikt, for du vet ikke hvordan du skal forholde deg til sønnen foran klassen og vice versa. 8916512[/snapback] Jeje. Men nå snakker ikke jeg om det. Jeg snakker om hvordan samfunnet har lært deg at man skal være mht til kvinner. ikke hvis du er lærer og ungen din kommer springendes inn døra... Men jeg er enig med deg i det du sier Endret 21. juni 2007 av PUA Lenke til kommentar
jompaaaa Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 du pua, fikk du pm min? Jeg har nettopp kommet ut av et 3 år langt forhold. Jeg trodde at alt skulle bli bedre når jeg ble singel men jeg klarer ikke å snakke med noen damer. Om jeg skal være meg selv må jeg snakke om de nye playstation spillene. Har du noen tips om hva jeg snakke med damene om? Er det noen der ute som faktisk tør å gå bort en dame å snakke med henne, gjerne på dagtid? jonas Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Interessant lesing, men jeg venter litt mer ang. dette å ta kontakt/bryte isen/få igang en samtale. Joda, man kan være klovn å skille seg ut, men man bør gjøre dette med stil, ellers blir man bare festens klovn. Men du kan jo komme med tips til sjekking, så skal jeg prøve de, har 2 mnd med kos forran meg.... Lenke til kommentar
salah Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) The man himself speaks. Utrolig enig med punktene dine. Det er viktig å huske på det med sosialverdi. Men jeg mener at man må være OBS her også. Selv om du har høy sosialverdi, betyr det ikke at du trenger å vaske klærne dine kun en gang per måned og dusje kun når du skifter hudfarge av all skitten. Jenter bryr seg faktisk om renslighet og stil. Hør på han, alle Kjell'er her ute. (Kjell: ikke ta det personlig, trådstarter som nevnte det) Trådstarter: Skrivefeil i topic. Endret 21. juni 2007 av salah 1 Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 du pua, fikk du pm min? Jeg har nettopp kommet ut av et 3 år langt forhold. Jeg trodde at alt skulle bli bedre når jeg ble singel men jeg klarer ikke å snakke med noen damer. Om jeg skal være meg selv må jeg snakke om de nye playstation spillene. Har du noen tips om hva jeg snakke med damene om? Er det noen der ute som faktisk tør å gå bort en dame å snakke med henne, gjerne på dagtid? jonas 8916583[/snapback] Heisann! Nei, jeg kan ikke se å ha fått noen PM fra deg. Jeg har svart alle som har skrevet til meg, og ser ikke noe fra deg der. Jeg skal bli ferdig med denne guiden i morgen, og da vil du få en del bra tips der. Hvis du trenger mer hjelp utenom det, kan vi ta det over PM. Så Tune inn i morgen, så skal vi se hva vi får gjort! Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Interessant lesing, men jeg venter litt mer ang. dette å ta kontakt/bryte isen/få igang en samtale. Joda, man kan være klovn å skille seg ut, men man bør gjøre dette med stil, ellers blir man bare festens klovn. Men du kan jo komme med tips til sjekking, så skal jeg prøve de, har 2 mnd med kos forran meg.... 8916591[/snapback] Bra holdning! Kommer med konkrete eksempler i morgen. Tenkte jeg bare skulle si litt generelt rundt PU psykologien. Bare the basics så det får synke litt inn. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Brace yourself PUA, tråden blir nok bombardert av kritikk, slik som den andre guiden ble, og som til slutt ble stengt. Punkt 2 er viktig, her feiler ganske mange. Nemlig ved å klenge seg på en konstant, og ikke se etter andre muligheter. Det er selvsagt snakk om når den personen ikke er "responsiv"/ikke interessert, hvor en del ikke klarer å "komme seg videre". Endret 21. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 The man himself speaks. Utrolig enig med punktene dine. Det er viktig å huske på det med sosialverdi. Men jeg mener at man må være OBS her også. Selv om du har høy sosialverdi, betyr det ikke at du trenger å vaske klærne dine kun en gang per måned og dusje kun når du skifter hudfarge av all skitten. Jenter bryr seg faktisk om renslighet og stil. Hør på han, alle Kjell'er her ute. (Kjell: ikke ta det personlig, trådstarter som nevnte det) Trådstarter: Skrivefeil i topic. 8916594[/snapback] Hehehe.. Ble litt bekymret for at jeg knuser verden til en kjell på 24 år her inne! Men jeg kommer selvsagt også inn på det med hvordan man skal kle seg og renslighet i morgen. Det er viktig! Lenke til kommentar
jompaaaa Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Faen ass. jeg er så lei av å ikke tørre å ha øyekontakt med noen på gata engang. Hvor har du lært alt dette? Jeg gidder ikke å kjøpe noe bøker eller no, er ikke så glad i å lese. Trenger å komme meg ut mer tror jeg. Bor du i oslo? Må legge meg så jeg får ikke lest svaret før i morgen. Ps, jeg har lest the game og prøvde noen av triksene et par ganger men jeg ble så flau og gav meg. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Brace yourself PUA, tråden blir nok bombardert av kritikk, slik som den andre guiden ble, og som til slutt ble stengt. Punkt 2 er viktig, her feiler ganske mange. Nemlig ved å klenge seg på en konstant, og ikke se etter andre muligheter. Det er selvsagt snakk om når den personen ikke er "responsiv"/ikke interessert, hvor en del ikke klarer å "komme seg videre". 8916637[/snapback] Veit! Men som sagt så gidder jeg ikke å bruke energi på å overbevise folk om hva som er rett/galt. Det er opptil de å finne ut av... Jeg kommer heller ikke til å svare på tilbakemeldinger jeg ikke finner konstruktive. Så jeg kommer ikke til å hisse opp til personangrep her... Endret 21. juni 2007 av PUA Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Faen ass. jeg er så lei av å ikke tørre å ha øyekontakt med noen på gata engang. Hvor har du lært alt dette? Jeg gidder ikke å kjøpe noe bøker eller no, er ikke så glad i å lese. Trenger å komme meg ut mer tror jeg. Bor du i oslo? Må legge meg så jeg får ikke lest svaret før i morgen. Ps, jeg har lest the game og prøvde noen av triksene et par ganger men jeg ble så flau og gav meg. 8916653[/snapback] Hey man! Den beste måten å få slike kunnskaper på er trial and error. The game er en bok som du på ingen måte må ta bokstavelig. Det er en fortelling, ikke faglitteratur. Jeg leste the game ca halvannet år etter at jeg begynte med PU. Jeg bor ikke langt unna oslo nei! Oslo er lekeplassen min. Kommer også til å holde helgekurs snart i Oslo med tre andre PUA's. Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Åh jeg bare elsker dette! <3 Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvor mange ganger har du ikke hørt setningen "Det bare skjedde!". Det er et eksempel på at den emosjonelle, sublime delen av hjernen til en kvinne tar over, og den logiske er ikke sterk nok til å holde følge. Det er forresten grunnen til utroskap blant kvinner. 8916405[/snapback] Huff. Deprimerende greier. Hvis jenter ikke kan tenke, da må man hele tiden streve for å holde følelsene deres i fyr og flamme. Ellers, veldig bra og sikkert mye som stemmer, men dette vil ikke forum-jentene like særlig :!: Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hvor mange ganger har du ikke hørt setningen "Det bare skjedde!". Det er et eksempel på at den emosjonelle, sublime delen av hjernen til en kvinne tar over, og den logiske er ikke sterk nok til å holde følge. Det er forresten grunnen til utroskap blant kvinner. 8916405[/snapback] Huff. Deprimerende greier. Hvis jenter ikke kan tenke, da må man hele tiden streve for å holde følelsene deres i fyr og flamme. Ellers, veldig bra og sikkert mye som stemmer, men dette vil ikke forum-jentene like særlig :!: 8916778[/snapback] Ingen jenter liker å høre slikt. Vi utfordrer jo faktisk hele feminiteten med dette, så det sier seg selv at de setter seg i forsvarsposisjon. Men jeg har utallige eksempler på at når en kvinnes emosjonelle del av hjernen tar over, så går logikken rett til dass. Men jeg skal ikke gå inn på slike detaljer her. Bare vit at det er sånn! Endret 21. juni 2007 av PUA Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg hadde skrevet en lang kildring ang. en jente jeg møtte og snakket med mye over nettet (Bor i samm by) men alt ble tapt da jeg skulle poste, så jeg tar det kort. Tips til hvordan man skal få nett-jenta til å møte en? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Ingen jenter liker å høre slikt. Vi utfordrer jo faktisk hele feminiteten med dette, så det sier seg selv at de setter seg i forsvarsposisjon. Men jeg har utallige eksempler på at når en kvinnes emosjonelle del av hjernen tar over, så går logikken rett til dass. Men jeg skal ikke gå inn på slike detaljer her. Bare vit at det er sånn! 8916806[/snapback] Du er et geni. Du har nettopp bevisst at det ikke er noen som er "skapt for hverandre". Men at det bare fins sosial konkurranse. Endret 21. juni 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå