tobbe667 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hei. Jeg har prestert å mistet mobilen min i havet, derfor må jeg kjøpe en ny. Det haster i tillegg, siden jeg skal dra på ferie på lørdag Er en ungdom i tenårene Mobilen skal ha/være: -et ganske bra kamera -liten og lett -plass til en del musikk -skyvetelefon. (som f.eks Nokia 6288) -enkel og grei (ikke for avansert ) -god sjerm På forhand; Takk Endret 21. juni 2007 av tobbe667 Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 I og med du skal ha plass til en god del musikk, regner jeg med at du bruker den som mp3 spiller. Da er W850i anbefalt. http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...l_er_best/40453 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 hmm er på utsikk etter ny mobil jeg også , setter vell samme krav som deg så følger med på denne. vil også ha klapp telefon ( like jack bauer ) sånn åpne lukke ting det er fansy ellers samme krav som deg. Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg tror jeg kjøper Nokia 6288 Synes det er en grei pris for en mobil. Passer den til kravene jeg stiller? -et ganske bra kamera-liten og lett -plass til en del musikk -skyvetelefon. (som f.eks Nokia 6288) -enkel og grei (ikke for avansert tongue.gif ) -god sjerm Endret 22. juni 2007 av tobbe667 Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Hva er maks du vil gi for telefonen? Skal du med eller ute abonnement? Nokia 6288 passer alle kravene dine med unntak av størrelsen. Den kan oppfattes som noe tykk. Ellers er det en god og brukervennelig telefon med en fin skjerm. Her er noen andre alternativer. Nokia 5200 er et billig alternativ, men da ofrer du bra skjerm og kamera (0,3 mpx) Nokia 5300 er storebroren til 5200, med mye bedre skjerm (større og skarpere), bedre kamera men ikke så bra som f.eks K800 e.l. Test av 5300 Sony Ericsson W850 har enda bedre skjerm enn 5300 og 5200. Kameraet er ca på samme nivå som 5300. I tillegg har den 3G med mulighet for videosamtaler og høyere hastighet når du surfer. W850 har en bedre kvalitetsfølelse enn tidligere nevnte telefoner. Test av W850 Samsung D900 er en fryd for øyet og er godt sammenskrudd, ingen knirking eller plastfølelse her. Test av D900 Dette var kun de jeg fant i farten, det finnes mange flere å velge mellom. Lykke til med valget Endret 22. juni 2007 av Shhhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå