papirvann Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) har oppførsels karakteren mye å si? jeg klarte å få nedsatt oppf. karakter så jeg lurer veldig. jeg har over 4 i snitt. edit: gikk ut av tiende og har søkt på elektro og noen mekke og bygge fag. Endret 21. juni 2007 av naits360 Lenke til kommentar
nets Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg kom inn ifjor med begge nedsatt og 3.94 i snitt. Vet ikke hvordan det er i ditt fylke. Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vet ikke hvordan det er på skoleinntak, men en arbeidsgiver kommer nok til å være mer skeptiskt til å ansette deg som lærling vil jeg tro. Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Tror nok det går greit. Men ikke så bra å få nedsatt på vgs hvis man skal blir lærling osv. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Lærere på byggfag og faglige utdannelser bruker "arbeidsgiver ser mest på oppførsel og fravær når de ansetter lærlinger" for å få folk til å komme på skolen og holde kjeft. Da lærer de også alt de skal lære på skolen og alle er fornøyde. Tror en evt arbeidsgiver ser ann lærlingen når h*n er på utplassering Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Oppførselskarakter fra ungdomsskolen har ikke en dritt å si hvis du tar videre utdannelse (yrkesfag i trådstarters tilfelle). Arbeidsgiver gidder ikke å se på vitnemål fra ungdomsskolen hvis du har et vitnemål fra videregående. Orden/oppførsel har heller ikke noe å si for inntaket til videregående skole. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Oppførselskarakter fra ungdomsskolen har ikke en dritt å si hvis du tar videre utdannelse (yrkesfag i trådstarters tilfelle). Arbeidsgiver gidder ikke å se på vitnemål fra ungdomsskolen hvis du har et vitnemål fra videregående.Orden/oppførsel har heller ikke noe å si for inntaket til videregående skole. 8917414[/snapback] tusen takk! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Orden eller oppførsels-karakter har null å si for inntak på skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå