Henrikenn Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg bare lurte på om ting er jævlig billige nedi der jeg? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg bare lurte på om ting er jævlig billige nedi der jeg? 8916215[/snapback] Hvis de sier special price for you my friend så vil d si at du kan prute ned nesten 50% minst Lenke til kommentar
hsds Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 De generelle prisen har gått veldig opp i det siste. Så i forhold til tidligere er det svindyrt nå ja. Siste jeg har hørt er at du får to pils for 10-15 lire som er ca 50-70 kroner. Før lå dette under halve prisen. Prisene på klær har også gått veldig opp, men jeg la merke til at kvaliteten er mye bedre og de ser ut som ekte også.. Før var det gjerne mange jallaklær med bare et merke på. Men det aller viktigste, som personen over meg sier - er å prute! Prut til de griner! Ha en fin tur Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Når skal du ned dit? Hvilket hotell? Skal dit 5 aug med en kompiss. Haicybei hotell tror jeg det het. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå