Unreal_ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Trenger du skreddsyd maskin så er ikke Mac tingen. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har prøvd OS X og falt ikke til ro med det. Jeg holder meg til Windows enn så lenge. 8934943[/snapback] Å huff a meg for en løynhals! Du har gått på skolen i over en måned og sagt at du elsker mac! Du var jo helt frelst med den mac'en din. Du har sagt at det er myye bedre en windows, og at windows suger, og at det er noe dritt.. Den kristne gutten lyver.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har prøvd OS X og falt ikke til ro med det. Jeg holder meg til Windows enn så lenge. 8934943[/snapback] Å huff a meg for en løynhals! Du har gått på skolen i over en måned og sagt at du elsker mac! Du var jo helt frelst med den mac'en din. Du har sagt at det er myye bedre en windows, og at windows suger, og at det er noe dritt.. Den kristne gutten lyver.. 8973353[/snapback] Jeg har ingen Mac, og jeg har sagt at det er bedre enn Windows ja, men jeg faller fortsatt ikke til ro med OS X. Jeg holder meg til Vista enn så lenge, vi får se om jeg konverterer til en annen religion en annen gang. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kan legge til en negativ ting til MacBook. Lang leveringstid hvis du bestiller online. Ventet over en uke nå på min. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vel, jeg er ihvertfall knallfornøyd sålangt. Elsker OS X og Mac.. Har brukt Windows siden 1990 ca. Synes det er mye diggere å bruke OS X.. Exposé spesielt, er digg. Lenke til kommentar
SgtPepper Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Prøver meg på et enkelt svar... (selv om religion ikke er forenlig med enkle svar) Det flotte med Macbook er at den har OSX. (PUNKTUM) Fordelen med en vanlig notebook er at den har Windows XP/Windows Vista (Driverproblemer med Windows notebooks er minimale hvis man kjøper fra en annerkjent merke, det samme gjelder for Apple) Å dualboote Macbook eller en PC med både Windows og OSX er ikke veldig praktisk, det er mye bedre å velge ett OS, og kjøpe hhv Mac eller vanling notebook etter at man har bestemt seg for OS. Eksempel 1: Dualboote Windows på macbook via Bootcamp er mulig, men tastatur og mus på en mac er ikke så veldig praktisk i bruk på Windows XP/Vista. Tastesymboler stemmer ikke helt, og man mangler høyre musknapp. Eksempel 2: Dualboote OSX på en Windows maskin er teknisk mulig, men det krever en del løsninger i gråsonen av hva som er lovlig. Og det krever teknisk innsikt. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) dual boot er ikke en perfekt løsning. Men det er godt at den er der. Av og til må man bytte plattform, og da er DB bedre enn å ha to separate maskiner. Og høye klikking funker helt fint på Mac. Bare kjøp en Windows USB mus og klikk i vei. Endret 1. juli 2007 av Alexander Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nå har jo både mighty mousen og den nye trådløse mighty mousen høyreklikksensor ute på siden, og jeg regner med at bootcamp-driverne har støtte for dette. Hvis ikke kan man kanskje holde inn command eller noe annet for å høyreklikke i windows? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 dual boot er ikke en perfekt løsning. Men det er godt at den er der. Av og til må man bytte plattform, og da er DB bedre enn å ha to separate maskiner. Og høye klikking funker helt fint på Mac. Bare kjøp en Windows USB mus og klikk i vei. 8983150[/snapback] Dessuten har jeg hørt at h. klikking kan gjennomføres ved å trykke med to fingre på padden. Lenke til kommentar
Apanonar Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Enkelt spørsmål, når Leopard kommer ut i oktober. Vet dere om Leopard også kommer på Macbook sånn med engang? Verdt å vente på? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kan legge til en negativ ting til MacBook.Lang leveringstid hvis du bestiller online. Ventet over en uke nå på min. 8982552[/snapback] En uke er da ikke lang leveringstid. Husk paa at de sendes fra California, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kan legge til en negativ ting til MacBook.Lang leveringstid hvis du bestiller online. Ventet over en uke nå på min. 8982552[/snapback] Etter å ha ventet mer enn en og en halv mnd på en Zepto, virker ikke det så ille... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Enkelt spørsmål, når Leopard kommer ut i oktober. Vet dere om Leopard også kommer på Macbook sånn med engang? Verdt å vente på? 8985953[/snapback] Du får kjøpt Leopard til Macbooker også ja, men det blir ikke noe automatisk oppgradering. Lenke til kommentar
slk^ Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har aldri hatt noe spes forhold til Mac, men har prøvd en Macbook nå det siste halvåret pga samboeren min kjøpte seg en. Er meget imponert over at den nå etter et halvt år fortsatt er like rask, selv om den bare har blitt restartet/skrudd av kanskje 2-3 ganger i løpet av det halve året. Synes også den er meget behagelig å bruke generelt, men merker at det ikke er alle tjenester på nettet som er optimert for Mac. I tillegg gjør den seg faktisk meget godt på stuebordet, noe de aller fleste andre bærbare i samme prisklasse ikke gjør. Må si jeg har blitt mye mer positivt innstilt ovenfor Mac etter å ha brukt det ukentlig over ca. et halvt år. Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har aldri hatt noe spes forhold til Mac, men har prøvd en Macbook nå det siste halvåret pga samboeren min kjøpte seg en. Er meget imponert over at den nå etter et halvt år fortsatt er like rask, selv om den bare har blitt restartet/skrudd av kanskje 2-3 ganger i løpet av det halve året. Synes også den er meget behagelig å bruke generelt, men merker at det ikke er alle tjenester på nettet som er optimert for Mac. I tillegg gjør den seg faktisk meget godt på stuebordet, noe de aller fleste andre bærbare i samme prisklasse ikke gjør. Må si jeg har blitt mye mer positivt innstilt ovenfor Mac etter å ha brukt det ukentlig over ca. et halvt år. 8987282[/snapback] Ja, og det er jo det som er det riktige grunnlaget for å uttale seg: Egne erfaringer. I stedet for innlegg av typen: "Ja, men jeg har hørt at..." Når det gjelder div tjenester på nettet, handler det jo ofte om at nettsteder er tilpasset IE, og man treffer på snags med Firefox/Opera/Safari/Camino. *host*Netshop*host Når det gjelder Leopard, er det ofte slik at de som kjøper etter lanseringen men før det kommer til kongeriket kan få en kostnadsfri oppgradering. Det har iallfall blitt gjort før, husker jeg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 En uke er da ikke lang leveringstid. Husk paa at de sendes fra California, om jeg ikke tar feil. 8986809[/snapback] Dei blir sendt frå Kina. Men ei veke er ikkje så gale uansett. Er ofte å sende den rundt i Noreg som går treigt. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kjørt Vista Ultimate i 4mnd nå og ikke merket slow-downs i systemet.. den ble bare raskere og raskere etterhvert som oppdateringene kom! Har prøvd en macbook og vil si at den var ikke som forventet og var helt ubrukelig for en som har kjørt Windows de siste 2 årene... Men forsvar dere gjerne. Gøy å se på alle meningene som flyr veggimellom :!: Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har prøvd en macbook og vil si at den var ikke som forventet og var helt ubrukelig for en som har kjørt Windows de siste 2 årene... Dette blir ein vanesak. Det tek ofte litt tid å venne seg til eit nytt OS. Men brukar du det jamnt over ei lengre periode blir du truleg fort kjent med det. Dog kan det sikkert vere greit for mange og halde seg til det kjente. Er og enkelte som har meir enn nok med å prøve å beherske eit OS. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Å beherske OS`et var ikke noe problem, men løsningene det inneholdt. Men dette er vel smak og behag tror jeg. Jeg vil også si at de er kraftig overpriset for meg som ikke tenker på utseendet, men på hvor mye "trøkk" det er mulig å få ut av den i form av spilling og benchmarking(for oss som ikke bare ser på specsa, men som også vil teste dem :!: ) Endret 2. juli 2007 av Calvinator Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg har sluttet å spille på PC. Synest det er helt uholdbart. Patcher, drivere bugs, omstart, oppgradering. Nei ****, vil du spille så kjøp deg en XBox, en 40" og sett deg ned i sofaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå