Dikky Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Nå har sony tatt samme stien som Microsoft og mekket et aktiverings system på musikk cder. les mer her : http://www.itavisen.no/art/1300265.html Dette viser bare hvor langt DRM og TCPA har kommet .. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 [irritert] måtte de alle brenne i helvete. Liker ikke at store firmaer skal krenke våre rettigheter på digitale medium. Kommer bevist til å unngå alt med noen form for kopierings sikring på CD'er. Min mening er at, har man kjøpt en CD, eier man den. Greit nok at de vil ha pengene sine, men de overlevde fint før. Musikk bransjen florerte også før. De vil bare ha mere penger i lomma på forbrukernens bekostning. Grrr! [/irritert] Hva om cd'en blir ødelagt da. Må man da betale 7kr pr sang for å få det tilbake på cd? Tåplig spør du meg. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hmmm... h e l v e t e ble over satt til helvete. hehe! artig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hmmm... h e l v e t e ble over satt til varmere strøk down under. hehe! artig. Er det første gangen du skriver det. Siden du ikke har sett sensuren i aktivitet før? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Enda en grunn til og ikke kjøpe Cd'er . Er det ingen i platebransjen som tenker ? . Jeg kjøper all min musikk og ripper den til mp3 for og bruke den i bil o.s.v . Hvis jeg må betale for dette så er det jo ingen vits og kjøpe CD'n, da må jeg jo betale 2 ganger + at jeg får et dårligere produkt (Må sikkert bruke et dårlig Sony prog). Snakk om svindel og bedrag ,dette gidder ikke jeg. Boikoter hele gjengen og ripper mp3 fra radioen . (det er lov fremdeles) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå