seb_seven Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei! Har en liten krise her. Har en Packard Bell bærbar pc med S/PDIF utgang. Har en nesten 10 år gammel Denon reciever uten optisk eller coax inngang (med andre ord kun "vanlige" phono innganger. Skal bruke pcen som musikkdatabase i et bryllup på lørdag. Hva kan jeg evt kjøpe av utstyr? Lenke til kommentar
fose Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis du har en koaxial SPDIF utgang i øretelefonutgangen burde f.eks. en slik burde gjøre susen. http://www.bestbuy.no/product.asp?sku=53814 Antar at du får kjøpt maken i alle de store elkjedene (Elkjøp og Expert). Biltema skal visstnok også ha noe slik. Koble til AUX. Lykke til! Lenke til kommentar
seb_seven Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis du har en koaxial SPDIF utgang i øretelefonutgangen burde f.eks. en slik burde gjøre susen. http://www.bestbuy.no/product.asp?sku=53814 Antar at du får kjøpt maken i alle de store elkjedene (Elkjøp og Expert). Biltema skal visstnok også ha noe slik. Koble til AUX. Lykke til! 8916348[/snapback] Hei! Har prøvd dette. Får bare en høy durelyd i høttalerne. Har prøvd å kople til alle portene.. mulig det er kabelen som er dårlig. virker som elektrisk støy. Lenke til kommentar
fose Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Har du prøvd lyden på utgangen fra PC med vanlige hodetelefoner? Lenke til kommentar
seb_seven Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Har du prøvd lyden på utgangen fra PC med vanlige hodetelefoner? 8916534[/snapback] skal gjøre det nå.. Lenke til kommentar
seb_seven Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Har du prøvd lyden på utgangen fra PC med vanlige hodetelefoner? 8916534[/snapback] skal gjøre det nå.. 8916590[/snapback] Funker bra. Prøvde å kople en mp3 spiller til forsterkeren med kabelen jeg brukte på pcen. Samme støyen. Støyer før jeg kopler på avspiller. Satser på å bytte kabel. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
fose Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det kan være innstillingene på utgangen. Jeg vet ikke hvilket lydkort og drivere det er i din maskin, men hvis det er Realtek, kan du åpne Realtek HD Audio Manager eller Realtek HD Sound Effect Manager i kontrollpanelet. Under arket "Audio I/0" kan du bytte mellom digital og analog utgang, og hva du vil koble mot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå