Gisle_g Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hallo! Jeg får ikke åpnet porten som jeg bruker i utorrent. Jeg ringe ISPen min i stad, Eidsiva, og de sa at modemet mitt er et bridge modem, så alle portene er åpne. vanligvis sitter jeg bak en ruter fra jensen, og jeg trodde at feilen lå der. men nå har jeg koblet meg rett i modemet, og porten er fortsatt ikke åpen. jeg har avslutta Zonealarm, men porten er fortsatt ikke åpen. noen som kan hjelpe meg? Porten er 49152 og modemet er Allied Telesyn AT-iMG 634. jeg finner ikke noe som kan hjelpe meg på hjemmesiden til produsenten. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Har hatt sammen problem selv, jeg byttet bare port nr. Har du prøvd det? Prøvde mange før jeg fikk det til å virke. Lenke til kommentar
Gisle_g Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 har prøvd noen, ikke mange. hvilken port funker hos deg? Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 nå kjører jeg port 45918 alt ok i 2 uker Lenke til kommentar
Gisle_g Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Nå har jeg prøvd en del porter, og ingen funker. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 har du slått av FW i windows også?? Lenke til kommentar
Gisle_g Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg får ikke åpnet FW i windows, "kan ikke starte tjenesten windows firewall". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå