Gå til innhold

Paste/Lime problemet i Vista.

Anbefalte innlegg

Jeg merker ofte at det ikke går an å kopiere ting i vista, gjelder alle slags filer på alle applikasjoner. Jeg har ingen adgangrestriksjoner og oftest fungerer det igjen etter en restart. Jeg har alle oppdateringer.

Har hørt at det problemet skulle være fikset nå, noen som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. dette har jeg aldri hørt om og opplevd før. Brukt Vista siden alfaversjonene...

Kan du beskrive problemet litt bedre? Hvilken feilmelding og hvilke brukerrettigheter finnes det på mappene/filene?

8920519[/snapback]

atlså, jeg har reinstallert vista flere ganger og samme problem kommer tilbake. Får ingen feilmelding, går greit å kopiere en fil, men å paste den et annet sted går ikke , "Paste" knappen er ikke svart/merket enagng. Blir det samme med å dra en fil fra et sted til et annet et. Utrolig rart dette her :nei:

Lenke til kommentar

Min er en 100% lovlig businessversjon. Filkopieringsproblem er også bekreftet av MS, men en patch er ikke lagt ut for fri nedlastning. Man må via support som da i grunn kan koste deg 590kr for å få den...........

Jeg har også installert flere ganger. Prøvd ny plate. Alle driverne er whql godkjente. Maskinen kjører også xp og lunux (open suse) uten noe trøbbel, så det er helt klart knyttet til noe rariteter i vista.

Endret av sesteen
Lenke til kommentar
Min er en 100% lovlig businessversjon. Filkopieringsproblem er også bekreftet av MS, men en patch er ikke lagt ut for fri nedlastning. Man må via support som da i grunn kan koste deg 590kr for å få den...........

Jeg har også installert flere ganger. Prøvd ny plate. Alle driverne er whql godkjente. Maskinen kjører også xp og lunux (open suse) uten noe trøbbel, så det er helt klart knyttet til noe rariteter i vista.

8921617[/snapback]

Ok. Da vet jeg hvertfall at det er vanlig, får vente til de kommer med en patch, eller gå tilbake til min mer lovlige xp version :p

Lenke til kommentar
Filkopieringsproblem er også bekreftet av MS, men en patch er ikke lagt ut for fri nedlastning.

8921617[/snapback]

Den patchen har ikke noe med dette problemet å gjøre. Patchen MS la ut er for de som har problemer ved lav hastighet på filoverføringene. Spesielt da over forskjellige partisjoner/disker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...