Joffii Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg har da kjøpt meg en Golf 1.8 Pasadena. Det jeg da lurer på hva menes det med Pasadena ? er dette en special edition eller noe sånt ? Og eventuelt er det noe spesiellt med "pasadena" ? Har googlet litt men funnet lite, funnet flere plasser i USA som heter Pasadena men ikke noe merkbart ellers. Håper noen vet =) Hilsen Pasadena eier Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vil tro det er en kampanjemodell, kanskje solgt kun i Norge. Sikkert litt mer utstyr en standardmodellen, hva slags utstyr har du på din da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Husker ikke helt hva denne hadde som ekstra, men det var nok ikke mye mer enn en standard CL. Kanskje noen andre husker? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Det er takluke ? er det eneste jeg kan se som er annerledes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Sikkert noen andre trekk på setene, og andre hjulkapsler også... Ikke mye å skryte av de gamle "pakkene" på Golf. Min første var en Golf I C+ (den het C pluss), den hadde sportsseter og grønne vinduer. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Pink Floyd-utgaven av Golf3 har vel 6-CDers CD-skifter som standard, tror jeg. Ellers fins det vel en Bon Jovi- og Rollings Stones-utgave også, uten at jeg vet hva som er spesielt med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå