Alastor Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Bruk DVI ---> HDMIkabel om du har DVI-ut på pcen din! Så kobler du til, og trykker på aspect-ratio-knappen på fjernkontrollen til det står 1:1, direct, eller noe lignende. Så setter du oppløsninga ut på pcen til 1360x768, oppdater driveren om du ikke har denne oppløsninga i lista . Lykke til, og gratulerer med fin ny tv! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Takk for infoen, men fandt ut at jeg ikke hadde noen overganger verken for DVI>HDMI eller S-video Må kjøpe meg det da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) For all del, ikke bruk svideo. Om du ikke har DVI ut på pcen din, så bruker du VGA --> VGA, tven din har VGA inn . EDIT: Om du har DVI ut på pcen din - DVI --> HDMIkabel skal de fleste elkjøper ha inne, i opptil 5 meters lengde. Endret 26. juni 2007 av Alastor Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Joda har DVI på PC'en min, er et X800PRO kort jeg har i den. Men jeg trenger en overgang som gjør det mulig og koble DVI kabelen min til TV'en eller motsatt, en HDMI kabel til PC'en. kjøpte en 2m HDMI kabel til DVD spilleren til 450kr Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Den var sikkert verdt det . Du trenger en DVI til HDMI, 5 meter tror jeg koster 499,-, mens det er 249,- for 2 meter kabel av enkel type. Får også home theatre-versjon av dvi-hdmikabelen, den koster vel rundt 500,- for 2 meter den og. Men jeg ser egentlig ikke helt poenget, hdmi er digitalt . Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Vil en slik gjøre susen? Skjermkabel HDMI-DVI M/M 2m Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Yes. Samme type kabel som selges i butikk for 249,- tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå