HøttenTøtt Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 skal reformatere pcen nå, fulgte med en cd med hovedkort drivere, er det bare å sette i den å innstalere det? funker hovedkortet bra da? p.s vil ikke kødde til noe trenger hjelp hilsen amadelius Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hei. Jada, det er bare å formatere, sette i driverskiva og installere, ETTER at os er installert seff Er hk gammelt? Endret 21. juni 2007 av Rastafari475 Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hei. Jada, det er bare å formatere, sette i driverskiva og installere, ETTER at os er installert seff Er hk gammelt? 8915646[/snapback] det er asus p5n-e sli en kamerat sa at os ikke blei sletta under formatering Endret 21. juni 2007 av Amadelius Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Ikke hør på kameraten din, han har null peiling, tydeligvis :!: Har du ikke prøvd å formatere før? bare putt i os-plata, så skal vi her på forumet hjelpe deg Øhh... du har vel bare tilgang til en pc,kanskje? Endret 21. juni 2007 av Rastafari475 Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei Skal du formatere c: disk? "der Windows er" Hvis ja.. må du installere os på nytt. jeg ville lastet ned de nyeste driverene til hk fra Asus sine sider. Har du flere disker installert i maskinen? Hvis ja, last ned alle driverene til den andre disken før du formaterer. Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Hei Skal du formatere c: disk? "der Windows er" Hvis ja.. må du installere os på nytt. jeg ville lastet ned de nyeste driverene til hk fra Asus sine sider. Har du flere disker installert i maskinen? Hvis ja, last ned alle driverene til den andre disken før du formaterer. 8915787[/snapback] andre disker? driver å formaterer til fabrikk tilstand nå får bare håpe at alt funker som det skal Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei Skal du formatere c: disk? "der Windows er" Hvis ja.. må du installere os på nytt. jeg ville lastet ned de nyeste driverene til hk fra Asus sine sider. Har du flere disker installert i maskinen? Hvis ja, last ned alle driverene til den andre disken før du formaterer. 8915787[/snapback] andre disker? driver å formaterer til fabrikk tilstand nå får bare håpe at alt funker som det skal 8915889[/snapback] Bare få installert os du, så er resten som en lek Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 "ander disker?" ja, hvis du går i mappen "min datamaskin" der hd og cd rom / dvd rom vises. har du kun en hd "C:" disk eller flere. hvordan formaterer du? hva heter disken du formaterer? C:? D:? Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) "ander disker?"ja, hvis du går i mappen "min datamaskin" der hd og cd rom / dvd rom vises. har du kun en hd "C:" disk eller flere. hvordan formaterer du? hva heter disken du formaterer? C:? D:? 8915994[/snapback] trur den heiter c: har og en som heter partisjon og en annen trur eg tok formater til fabrikktilstand ps er det noe som heter prossesor drivere? Endret 21. juni 2007 av Amadelius Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 "ander disker?"ja, hvis du går i mappen "min datamaskin" der hd og cd rom / dvd rom vises. har du kun en hd "C:" disk eller flere. hvordan formaterer du? hva heter disken du formaterer? C:? D:? 8915994[/snapback] trur den heiter c: har og en som heter partisjon og en annen trur eg tok formater til fabrikktilstand ps er det noe som heter prossesor drivere? 8916036[/snapback] Da har du 3 partisjoner på harddisken din( C: D: og E:) Bry deg kun om C:, det er der Windows ligger. Ingenting som heter prosessor-driver. Det er bios på hovedkortet du tenker på. Det er liksom "hjernen" i systemet. Hvor langt har du kommet med formateringen nå? Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 "ander disker?"ja, hvis du går i mappen "min datamaskin" der hd og cd rom / dvd rom vises. har du kun en hd "C:" disk eller flere. hvordan formaterer du? hva heter disken du formaterer? C:? D:? 8915994[/snapback] trur den heiter c: har og en som heter partisjon og en annen trur eg tok formater til fabrikktilstand ps er det noe som heter prossesor drivere? 8916036[/snapback] Da har du 3 partisjoner på harddisken din( C: D: og E:) Bry deg kun om C:, det er der Windows ligger. Ingenting som heter prosessor-driver. Det er bios på hovedkortet du tenker på. Det er liksom "hjernen" i systemet. Hvor langt har du kommet med formateringen nå? 8916202[/snapback] den er ferdig men ser på 24 skal ordne om noen minutter Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 driver på å instalerer vista nå ser ut som om alt funker bra får jeg bedre fps på spille som css nå som jeg har fragmatert pcen Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 driver på å instalerer vista nå ser ut som om alt funker bra får jeg bedre fps på spille som css nå som jeg har fragmatert pcen 8916510[/snapback] Arti-kar Du har FORMATERT harddisken Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 driver på å instalerer vista nå ser ut som om alt funker bra får jeg bedre fps på spille som css nå som jeg har fragmatert pcen 8916510[/snapback] Arti-kar Du har FORMATERT harddisken 8916559[/snapback] er det bare å instalere driverene da? tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) er det bare å instalere driverene da? tusen takk for all hjelp 8916574[/snapback] YES Når du har gjort det kan du gå på Asus sine sider ogse om de har gitt ut noen ny bios de siste dagene, hvis du vil Endret 21. juni 2007 av Rastafari475 Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 er det bare å instalere driverene da? tusen takk for all hjelp 8916574[/snapback] YES Når du har gjort det kan du gå på Asus sine sider ogse om de har gitt ut noen ny bios de siste dagene, hvis du vil 8916597[/snapback] er litt redd for det en kamerat sa at viss jeg kødda med bios måtte jeg kjøpe nytt hovedkort Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) riktig det eller bytte bios brikke, Skummelt hvis du ikke har gjort det før. Endret 21. juni 2007 av riwilb Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Agghhhh............. EN gang må jo være den første, sant? Hvis du leser ordentlig i boka som fulgte med hovedkortet, og tar det steg for steg, er det vel ikke noe problem. Det som er viktig er å ta det HELT rolig og følge boka 100%. Ikke hør så mye på "kompisene" dine. Eneste måte og lære på er å prøve seg fram til man får det til Endret 21. juni 2007 av Rastafari475 Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Her er link direkte til nedlastings-siden for DITT hk: http://support.asus.com/download/download....del=P5N-E%20SLI Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 enig med Rastafari475 prøve å feile, lærer man. jeg feilet en gang, ringte Komplett som jeg hadde kjøpt HK fra. De sendte meg en bios brikke gratis :!: det er altid håp og hjelp her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå