Gå til innhold

Skal bygge PC for 2500 kroner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett på den før, men det er ca 4 måneder siden den ble skrevet, og hardware for 4 måneder siden er som regel ikke det beste valget lenger.

8915814[/snapback]

De har en ny artikkel med ny komponenter...

http://www.dinside.no/php/art.php?id=386623

edit: du kan jo velge en maskin med integrert skjermkort, og hvis du senere vil spille på den så kjøper du et skjermkort som sikkert vil være kraftigere enn det du har å velge blandt i dag...

Endret av _diablito_
Lenke til kommentar
Døh, endel forskjell der spør du meg! Hadde den lagret på mine handlevogner så slang den opp. Internett er nok interegrert i Hovedkortet, eller så kjøper du bare et trådløst om det trengs, 150,- ekstra.

Starter tråd og skal ha hjelp og opptrer frekt. :thumbdown:

8927672[/snapback]

Takker for all hjelp, og beklager at du tok det jeg skrev som frekt. Det var sent på kvelden / natten og jeg hadde ikke tenkt så mye på hva jeg skrev. Var absolutt ikke ment som frekkhet, men bare lurte på om de komponentene virkelig var så bra.

For hvis dere uavhengige av hverandre kom fram til samme produktene vil det være mye mer overbevisende for meg at de er brae, men hvis du hadde tittet på den, og dermed forandret listen litt fordi du var enig i noen produkter, men uenig i andre, så er din på en måte en "nyere" versjon av samme handlevogn.

Det var derfor jeg lurte, og ikke ment som noe negativt på deg. Hadde dette vært face to face hadde det sansynligvis ikke skjedd en slik missforståelse. Skal i fremtidige post tenke litt mer på hvordan personer jeg snakker til kommer til å tolke min tekst før jeg trykker "legg til svar".

Lenke til kommentar
Døh, endel forskjell der spør du meg! Hadde den lagret på mine handlevogner så slang den opp. Internett er nok interegrert i Hovedkortet, eller så kjøper du bare et trådløst om det trengs, 150,- ekstra.

Starter tråd og skal ha hjelp og opptrer frekt. :thumbdown:

8927672[/snapback]

Takker for all hjelp, og beklager at du tok det jeg skrev som frekt. Det var sent på kvelden / natten og jeg hadde ikke tenkt så mye på hva jeg skrev. Var absolutt ikke ment som frekkhet, men bare lurte på om de komponentene virkelig var så bra.

For hvis dere uavhengige av hverandre kom fram til samme produktene vil det være mye mer overbevisende for meg at de er brae, men hvis du hadde tittet på den, og dermed forandret listen litt fordi du var enig i noen produkter, men uenig i andre, så er din på en måte en "nyere" versjon av samme handlevogn.

Det var derfor jeg lurte, og ikke ment som noe negativt på deg. Hadde dette vært face to face hadde det sansynligvis ikke skjedd en slik missforståelse. Skal i fremtidige post tenke litt mer på hvordan personer jeg snakker til kommer til å tolke min tekst før jeg trykker "legg til svar".

8933023[/snapback]

Godt og høre..

Absoutt et godt valg med de komponentene, derfor vi/jeg velger det. Og når pcen skal være billig, så må man gjøre det beste ut av småpengene :yes:

Lykke til videre og fortell hva du velger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...