Gå til innhold

Jobb på Burger King

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tippe du får rundt 85 kr timen, og nærmere 100 når du blir 18 år ( + 20 kr eller noe i helgene).

Jobbet på McDonald's og det var ikke akkurat noen gøy jobb. Masse stress og jobben var like variert som å stå ved et rullebånd.

Ellers var det vel greit. Fint med jobberfaring, og det blir mye lettere å få andre jobber seinere om du har noe å vise til.

Lenke til kommentar

Jobba på Mc'ern da jeg var rundt 13. Tømte søppel, rengjorde dassene, rydda og vaska bord, vaska gulvet. Jævlig slitsomt og hele dagen var rushtid nesten. Er ikke så sikker på lønn, men 17 åringer tjener vel alt fra 80 til 95 i timen elns. Også kommer det veldig an på arb.giveren. Noen er dritkjipe, noen er fair.

Lenke til kommentar
Jobba på Mc'ern da jeg var rundt 13. Tømte søppel, rengjorde dassene, rydda og vaska bord, vaska gulvet. Jævlig slitsomt og hele dagen var rushtid nesten. Er ikke så sikker på lønn, men 17 åringer tjener vel alt fra 80 til 95 i timen elns. Også kommer det veldig an på arb.giveren. Noen er dritkjipe, noen er fair.

8985198[/snapback]

Sjeldent jeg hadde de oppgavene du nevnte, men faen så glad jeg ble da jeg fikk gjøre de. Å stå på kjøkkenet var stress, kassen var til tider enda verre...vasking var jo nesten det samme som pause. Og jeg jobbet på Norges største McDonald's (omsetning).

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

8985198[/snapback]

Sjeldent jeg hadde de oppgavene du nevnte, men faen så glad jeg ble da jeg fikk gjøre de. Å stå på kjøkkenet var stress, kassen var til tider enda verre...vasking var jo nesten det samme som pause. Og jeg jobbet på Norges største McDonald's (omsetning).

8985611[/snapback]

Det var konstant folk som sølte brusene sine (gudene veit åssen det greide det) og guttedassene trengte hyppig renhold. Og folk visste ikke hva søppeldunk er så de la alt på bordene. Og sjefen der er utrolig kjip også. han ga beskjed at det skal være en kvart skive med ost på burgere for å spare penger, og usolgte burgere bare ligger der til noen evnt kjøper dem. Og han bestemte seg også for at man skal blande is i smoothien, noe som egentlig ikke skal gjøres i de andre mc'ern jeg har handla. Og da kan man også gjette lønna jeg fikk av en slik person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...