Gå til innhold

Fjerne søppel fra siste meldinger...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg mener at at når jeg har lyst til å være seriøs og sjekke de siste meldingene på hardware.no så trykker jeg på siste meldinger. Da er det ikke akkurat spennende å se at over halvparten stammer fra søppel.

 

Hvis jeg vil gå til søppel så velger jeg jo bare den kategorien.

 

Men for å si det sånn. Det er IKKE pga av søppel-kategorien jeg er her...

Lenke til kommentar
Søppel, og "Annet" burde ikke vært med i "Siste meldinger".

 

Stemmer. I forrige forum-versjon hadde vi mulighet til å luke ut disse kategoriene. Det finnes ingen "siste meldinger" modul til det nye forumet, så det ser ut til at vi må skrive en fra bunnen av selv. Da vil vi selvsagt ta høyde for å luke ut enkelte kategorier fra oversikten.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Nei, men det finnes jo vis nye innlegg...

 

Men hvis det ikke går ann å skrive om denne, så er det ihvertfall fint at dere er klar over "problemet" og gjør noe med det.

(Når dere har tid selvsagt)

 

Ellers så må jeg bare få si at det nye forumet er superlækkert!

(både design og funksjonalitet)

 

Stå på videre!

 

(den var til deg ja Amund)

Lenke til kommentar
Det jeg mener at at når jeg har lyst til å være seriøs og sjekke de siste meldingene på hardware.no så trykker jeg på siste meldinger. Da er det ikke akkurat spennende å se at over halvparten stammer fra søppel.

 

 

Er seriøs jeg og, men poster i søppel fordet... Det at man poster i søppel betyr ikke at man dermed er en useriøs person :roll:

 

Men uansett, er enig med deg. Søppel kan man til fordel fjerne fra siste meldinger.

 

MVH

 

En seriøs "søppel bruker" (blant annet) ;)

Lenke til kommentar

Det aller mest optimale hadde jo vore om det var mogleg for kvar enkelt brukar å velja kva kategoriar/forum han ville sjå meldingar frå i "Siste meldinger"...? T.d. har eg ingen ønske om å sjå postar i Akamera eller Sourcecode sine forum, fordi det er ting eg rett og slett ikkje har peiling på... :)

Lenke til kommentar

Er seriøs jeg og, men poster i søppel fordet... Det at man poster i søppel betyr ikke at man dermed er en useriøs person :roll:

 

Det har jeg aldri sagt eller aldri ment...

 

Selvfølgelig kan man være seriøs selv om man poster der... Det er jo derfor kategorien finnes, slik at man har et eget sted å lire av oss drit :-)

 

Men uansett er det beste det som pesonen over mener. Man skulle kunne velge selv hvilke meldinger man ville se.

Men det er kanskje _litt_ vanskeligere og få til

Lenke til kommentar
Det aller mest optimale hadde jo vore om det var mogleg for kvar enkelt brukar å velja kva kategoriar/forum han ville sjå meldingar frå i "Siste meldinger"...? T.d. har eg ingen ønske om å sjå postar i Akamera eller Sourcecode sine forum, fordi det er ting eg rett og slett ikkje har peiling på... :)

 

Det er ikke mulig å lage noen slike løsninger idag. Vi har mange tusen tråder å holde styr på, og dersom man skal kombinere brukernavn, kategorier, forum, tråder og poster (som man må for å lage slik funksjonalitet), vil datamaskinen få veldig mye å jobbe med.

 

En gjennomoppliving av den gamle "Siste meldinger" er på vei. Håper denne vil falle i smak :-)

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...