pytrehau Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Heisann, jeg trenger litt hjelp.. Jeg har vært på Hifi-klubben og Hifi-centeret og fått tilbud på komplett høytalersett til hjemmekino og musikkspilling (budsjett max 30 000,-) På hifi-klubben anbefaler dem de nye B&W 683 fronthøytalere med tilhørende center (htm61), bak (685) og sub (ASW610XP). På hifi-centeret anbefales JBL Studio L890 i front, med center (LC1), bak (L830) og sub (L8400P). Link Så nå lurer jeg veldig på hva jeg skal velge, prisen blir noenlunde det samme for begge settene. B&W er dog ikke leveringsklar med center og sub ennå.. Jeg har Pioneer-reciever VSX-AX4ASi og skal nå altså kjøpe nye høytalere til den som sagt. Anlegget vil bli brukt til både høylydt film og musikk (rock, metal og tecno). Jeg har nå noen Patos foran (på lån) men jeg synes ikke det er så fyldig og fin lyd (med trøkk). Mistenker at det kan være fordi Pioneeren ikke helt liker høytalere i 4 ohm, men vet ikke helt jeg..? Kanskje jeg ikke har klart å stille forsterkeren riktig inn.. Kanskje noen som har litt peiling kan hjelpe meg her..? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg synes B&W spiller himmelsk, men har ikke hørt JBL, så vil ikke uttale meg noe om saken. Hvis du allikevel vil ha min subjektive mening hadde valget falt på B&W høyttalerne som er splitter nye i tillegg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nå har ikke jeg hørt den nye serien til B&W, men tror kanskje jeg ville valgt det hvis jeg måtte velge nå. De ser jo også penere ut. Men du burde dra til byen å høre på de forskjellige, så finner du ut hva som passer for deg. Begge de høyttaler parrene er gode høyttalere, så da blir det en smaksak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå