Zyrex_ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Lurer litt på hvordan folkene som har nextgentel som isp her inne er fornøyd. Sett mange klagetråder men ofte de som er missfornøyd som skriker høyest, så lurer på hvor snittet ligger. Lenke til kommentar
nets Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg er veldig fornøy med min NGT linje, ingen problemer til nå. Har hat problemer med pakketap, så jeg ringte kundeservice. Fikk svar etter et par minutter og de satt på et "støyfilter" på ADSL2 linja mi. Ingenting å klage på til nå Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeg har vært Nextgentelkunde gjennom flere år, men er nå UPC-kunde. 1) Hastighet og stabilitet: Kjempebra: Når bredbåndet først er levert og fungerer, er det ingenting å si på det. 2) Pris: Helt grei pris, med mindre du får problemer, jamfør punkt 3. 3) Kunderservice: Kan knapt bli verre. Lang ventetid er ikke så viktig, men etter å ha ventet, har jeg alltid truffet folk som ikke kunne hjelpe meg, eller som har fortalt ting som ikke var sant. (Grunnen til at jeg skiftet til UPC, var at jeg flyttet. Sendte flyttemelding til Nextgentel en måned før jeg flyttet, og fikk beskjed om at det ville ta ca 6 uker før internett var installert. 2 mnd senere ringte jeg Nextgentel fordi jeg fortsatt ikke hadde internett, og de sa det kom snart. 1 mnd etter dette ringte jeg Nextgentel, fordi jeg fortsatt ikke hadde internett, og de sa det kom snart. Jeg valgte da å si opp, og bytte til UPC. 6 mnd senere kom det en regning. Jeg måtte betale frem til den dato jeg hadde sagt opp, og ytterligere 6 uker! Mao måtte jeg betale for ca 3 1/2 mnd der de ikke hadde levert internett. Etter utallige telefoner til kundeservice, har jeg møtt varierende grader av forståelse, men etter en rekke purringer fant jeg ut at enkleste løsning var å betale og prøve å tenke på noe annet .) Nextgentel anbefales ikke! Endret 21. juni 2007 av jultomten Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Har hatt NGT i 3 år nå. Linjen har vært stabil og lite tull. Kundeservice har bare blitt bedre og bedre med årene. Har nå ADSL2+ og alt er bare bra Anbefales sterkt ! Endret 22. juni 2007 av t0ffemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå