Gå til innhold

iPHONE kan gå å DØ - tråden

Anbefalte innlegg

jeg bruker den aldri som ipod, har både nano & ipod video. Bruker den til mail bilder synking etc. Skriver med den nå og det funker så mye bedre på nettsufing enn n95 og e90 . Så mye mer raskere å navigere med å ta på skjermen! De fleste som digger denne har mac! De skjønner seg på hvordan dette funker og hvor genialt d r. Er vel win brukere som disser iphone mest. Vel jeg er veldig fornøyd!

Hehe, la dem bare krangle. Vi vet hva de går glipp av :)

:thumbup:

i give up then... tok sin tid før folk begynnte like ostehøvelen også?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg bruker den aldri som ipod, har både nano & ipod video. Bruker den til mail bilder synking etc. Skriver med den nå og det funker så mye bedre på nettsufing enn n95 og e90 . Så mye mer raskere å navigere med å ta på skjermen! De fleste som digger denne har mac! De skjønner seg på hvordan dette funker og hvor genialt d r. Er vel win brukere som disser iphone mest. Vel jeg er veldig fornøyd!

Hehe, la dem bare krangle. Vi vet hva de går glipp av :)

Vel går ikke glipp av noe..

Har selvfølgelig brukt telefonen i flere uker før jeg ga opp.. Uttaler meg ikke dersom jeg ikke hadde brukt den selv.

Lenke til kommentar
Vist iPhone har alt du har savnet på tidligere telefoner er du ikke stor til mobiltelefon forbruker.. Tipper du bruker den til iPod da, for iPhone mangler absolutt alt, til og med helt grunnleggende viktige ting en mobil skal og må ha dersom man skal bruke den til noe annet enn mp3 spiller

Hva med gode synkroniseringsmulgiheter? God nettleser?

iPhone er en iPod og ikke noe anna... Og kan ikke begripe at folk er villig til å betale så sykt mye for noe slikt

Kanskje litt mer riktig hvis du sier iPod Touch. Og den er faktisk verdt ganske mye alene. iPhone er en iPod touch med litt flere muligheter pluss en telefon.

Jeg vet da hva iPod Touch og iPhone er.. Men det du sier er ikke sant.. iPhone er en iPod touch med litt flere muligheter, men ikke pluss en fullverdig telefon, heller med ringe og begrenset sms muligheter. Men det kan ikke kalles en telefon og heller overhode ikke en smarttelefon.

Som jeg har sagt er iPhone en kjempebra musikkavspiller, men noen telefon er den ikke.

Lenke til kommentar
Jeg vet da hva iPod Touch og iPhone er.. Men det du sier er ikke sant.. iPhone er en iPod touch med litt flere muligheter, men ikke pluss en fullverdig telefon, heller med ringe og begrenset sms muligheter. Men det kan ikke kalles en telefon og heller overhode ikke en smarttelefon.

Som jeg har sagt er iPhone en kjempebra musikkavspiller, men noen telefon er den ikke.

Svært så gneldrete vi skulle være her da. iPhone er da definitvt en telefon. Sist jeg slo opp i ordboka var en telefon en redskap man kan ringe med, og en mobiltelefon en mobil utgave av det.

Og hvilke krav setter du til en smarttelefon? Den kan legge inn programmer og synce med outlook pluss pluss. Hva trenger du?

Lenke til kommentar
Vist iPhone har alt du har savnet på tidligere telefoner er du ikke stor til mobiltelefon forbruker.. Tipper du bruker den til iPod da, for iPhone mangler absolutt alt, til og med helt grunnleggende viktige ting en mobil skal og må ha dersom man skal bruke den til noe annet enn mp3 spiller

iPhone er en iPod og ikke noe anna... Og kan ikke begripe at folk er villig til å betale så sykt mye for noe slikt

Kanskje litt mer riktig hvis du sier iPod Touch. Og den er faktisk verdt ganske mye alene. iPhone er en iPod touch med litt flere muligheter pluss en telefon.

begynner å tvile litt på deg altså.

Lenke til kommentar
Og hvilke krav setter du til en smarttelefon? Den kan legge inn programmer og synce med outlook pluss pluss. Hva trenger du?

Multitasking?

Å si du kan legge inn programmer blir også feil i mine øyne... Du må jo hacke den først. Tenk hvis du måtte hacke Windows for å kunne installere noe på den. Og enda verre, for hver update ble hullet tettet og hackerene måtte finne en ny løsning? Ikke akkuratt det jeg kaller en "smart" løsning.

Lenke til kommentar
Å si du kan legge inn programmer blir også feil i mine øyne... Du må jo hacke den først. Tenk hvis du måtte hacke Windows for å kunne installere noe på den. Og enda verre, for hver update ble hullet tettet og hackerene måtte finne en ny løsning? Ikke akkuratt det jeg kaller en "smart" løsning.

Muligheten for å utvikle programvare til den vil snart bli åpnet. ;)

Og når det gjelder oppdateringer. Ikke alle smarttelefoner har like enkel måte å oppdatere seg selv. Pluss at det kommer nye funksjoner med oppdateringene. Ikke bare bug-fixes.

Lenke til kommentar

Hva er dine kriterier for å kalle en dings for "telefon"? Dette lurer jeg litt på.

I mine øyner så er Iphone en telefon og den oppfyller alle mine krav. At den ikke har super 3g driter jeg i. Samme at den ikke har muligheten (per dags dato) å motta MMS. Men dette er funksjoner jeg ikke bruker.

En iPhone er en telefon med utrolig stort potensiale. Har aldri vært borti en telefon som er støttet av så mange andre produktleverandører:

Se JVC, DENON, Samsung, Tivoli... Ja, lista er faen så lang.

Jeg sitter i bilen og stikker iphonen i spilleren. Da har jeg handsfree og all musikk i bilen. Kommer hjem og putter den i DENON forsterkere. Så har jeg musikk i stua. Kommer på jobb, musikk der og. Stikker på trening, musikk der og.

Går å legger meg, putter den i dockingstasjonen.

Har lyd og lading overalt!

jaja. sier du da sikkert... Kjøp en iPod... Ja kunne kanskje gjort det, men hvorfor i all verden skal jeg gå rundt med en telefon og en ipod?

Åja.. det glemte jeg, har også wifi så jeg kan sjekket nettet når jeg føler for det.

Skal også vedde på at apple kommer med en fix for mms om ikke alt for lenge uansett.

Lenke til kommentar
..hostkremt. Så egentlig kunne du klart deg med en hvilken som helst annen mobiltelefon (med mulighet til å plugge inn 3.5mm plugg uten å spikke den til) - men det ble en iPhone?

tja, hvis alle disse mobilene med 3.5mm plugg vil bli ladet gjennom den, samt at de kan bli styrt via produsentens fjernkontrll via en 3.5mm plug, noe jeg tviler sterkt på så ja. Da kunne jeg kanskje det.

Men som du ser så må det mer til en 3.5 plugg for å få til det.... :roll:

Lenke til kommentar

alt er tjapt & enkelt med den. Det er det jeg liker. sjekke mail med N95 tar sin tid... sjekke et svar på forum, sende en mail etc... det er kronglete og tar tid! masse tid... å krongling...

skikkelig $%&$ fornøyd jeg!

... men nå har dere vel fått med dere det? at jeg er så fornøyd med iPhone? ;) ... så da gir jeg meg i denne tråden :)

Lenke til kommentar
alt er tjapt & enkelt med den. Det er det jeg liker. sjekke mail med N95 tar sin tid... sjekke et svar på forum, sende en mail etc... det er kronglete og tar tid! masse tid... å krongling...

skikkelig $%&$ fornøyd jeg!

... men nå har dere vel fått med dere det? at jeg er så fornøyd med iPhone? ;) ... så da gir jeg meg i denne tråden :)

Jeg tror du er blendet av iPhone's skjønne ytre og dermed malplasserer dine positive emosjoner, vedr. nettopp telefonens utseende, og tillegger disse emosjonene til resten av telefonens aspekter/funksjoner. :p

Lenke til kommentar

Var du ikke ferdig i tråden sa du? Alvorlig talt, jeg liker iPhone selv om det ikke nødvendigvis blir min neste telefon, men det får da være grenser til "gudsstatus". Jeg er knallfornøyd med min Nokia-telefon, men jeg lever ikke i troen at den er perfekt av den grunn - alle telefoner har sine feil og svakheter. Jeg hadde f.eks. savnet bedre kamera i en iPhone (v1). Utsagn som "ikke sammenlikn OS X med win er du snill" blir håpløst.

Jeg er glad for at jeg beholder en viss kritisk sans selv om jeg liker et produkt og er fornøyd med det. Fanboys-mentalitet gjør meg ingenting så lenge man ikke forherliger produktet og mister alt av overordnet perspektiv.

Lenke til kommentar
nei jeg har / hatt både N95 å hele E & N regla, iPhonen er mye bedre enn de. til mitt bruk.

Magiske ord det der. :)

tja, hvis alle disse mobilene med 3.5mm plugg vil bli ladet gjennom den, samt at de kan bli styrt via produsentens fjernkontrll via en 3.5mm plug, noe jeg tviler sterkt på så ja. Da kunne jeg kanskje det.

..skalvise.. du mener muligens at - usb- docken med fjernkontroll er en skikkelig god og enkel løsning?

Lenke til kommentar

..skalvise.. du mener muligens at - usb- docken med fjernkontroll er en skikkelig god og enkel løsning?

Ja, det er en meget bra løsning.

Scenario 1 - Bilen:

Spiller ingen rolle hvor iphonen settes i bilen, da den styres via enheten i bilen. Kan bruke både fjernkontrollen og frontpanelet på cd-spilleren min til å styre Iphonen. I tillegg så blir den ladet!

Hadde jeg brukt en 3,5mm jack som dere syns er så fantastisk (og som jeg har tilgjengelig i bilen fra) så ligger den å slenger rundt nede ved handbrekket og jeg må lete den frem og se vekk fra veien for å se hvilken sang jeg skal velge etc...

Scenario 2 - Hjemme:

Smetter den i dockingstasjonen ved forsterkeren. Den bruker _Samme_ fjernkontroll som følger med forsterkeren, så ingen ekstra kontroller i huset av den grunn. Den lader også i denne stasjonen og jeg har all musikk jeg trenger.

Og siden den lader uansett hvilken dockingstasjon jeg putter den i så slipper jeg å tenke på å lade den hver natt da den nesten har fult batteri hele tiden.

Men syns dere er flinke til å arkumentere dere iphone-hatere. Alle mine tråder har blitt besvart med et lite nytt fattig spørsmål...

Og hvis dere tror jeg snakker piss så snakker jeg om disse enhentene:

Bil: http://support.jvc.com/consumer/product.js...mp;archive=true med ipod/iphone adapter.

Forsterker hjemme: http://www.hifiklubben.com/files/Test/Deno...e.no_052006.pdf Det som er tøft med denne er at den har video støtte på den og det kommer opp på tv'en ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...