SUPERJANNE Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jeg måtte bare inn her å : :lol: dere aner ikke hva dere snakker om! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 iPhone blir min noenå 50`ende mobil, å jeg er overbevist! absolutt nice å bruke safari surfe på nett med, E90 å sufing får man jo krokhender av! Æsj rett å slett ubrukelig på det omsrådet. supertjapt og enkelt å surfe nett med iPhone.bare gleden hele talatuten rett å slett! man finner også ut hvorfor den ikke har MMS, for det er jo mere genialt slik de bruker den i usa! iMail til hverandre. jeg kan sende MMS med min iPhone da. ikke mota (enda ) iPhone får en tier av meg. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 iPhone får en tier av meg. Beklager, en mobil som ikke kan ta imot MMS kan ikke få tier (forutsatt at 10 er høyeste karakter). iPhone er stilig og bidrar med mange spennende elementer, men den har et stykke igjen før den kan kalles perfekt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Når var sist du brukte MMS? Jeg har, i løpet av nesten to år, sendt og mottatt totalt 10 MMS-meldinger. Nå kan det jo hende at du er en storforbruker av MMS, men jeg dropper ikke å kjøpe en ellers perfekt telefon hvis mangler MMS. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Når var sist du brukte MMS? Jeg har, i løpet av nesten to år, sendt og mottatt totalt 10 MMS-meldinger. Nå kan det jo hende at du er en storforbruker av MMS, men jeg dropper ikke å kjøpe en ellers perfekt telefon hvis mangler MMS. ' SPm er ikk eom man bruker det eller ikke, men dette fører faktisk til at folk ikke kan sende til deg heller. Og mottar MMS gjør jeg faktisk flere ganger i løpet av måneden. Jeg må da si at for meg så er det det at man må hacke en telefon og miste produsentgarantien det verste med IPhone Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja, både dette styret med hacking, samt at batteriet er integrert i mobilen forteller jo at dette er en telefon som er langt fra perfekt! Ikke tilfeldig at blåkopiene av iPhone har løse batterier, tenker jeg. Ordene "hacking" og "perfekt" i samme setning sier jo sitt. I fjor sendte jeg cirka 600 MMS. Det blir et gjennomsnitt på nesten to pr dag. Husker ikke hvor mange jeg hadde mottatt, men det var nok flere enn jeg hadde sendt (sendte 4200 SMS og mottok litt over 5000). Ville jo vært "krise" hvis jeg hadde kjøpt meg iPhone og gått glipp av over syv hundre MMS'er i fjor! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nå er vel ikke iPhone overpriset lenger. Den har nå fått 32Gb lagringsplass! Den tar grådig innpå den kjære classicen min. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du mener vel iPod Touch. iPhone har ikke 32gb lagringsplass. Til alle dere som sier at dere aldri bruker MMS: Glem MMS. dette dreier seg ikke om MMS. Det dreier seg om om at denne telfonen må modifiseres i huet og ræva for å i det hele tatt komme i nærheten av tilsvarende løsninger. Den har så mange begrensinger at jeg ikke en gang orker å begynne å liste dem opp. Det hjelper ikke at telefonen har en lekker meny når den mangler STANDARD funksjoner som vi har tatt for gitt i 6-7 år allerede. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) man må bruke iPhone ei uke for å forstå at den er genial, det nytter ikke å tulletafse en time! telefonen er så spes i brukergrensesnittet, men det skjønner man ikke før etter en tids bruk, hvor innmari genialt det er . da skjønner man også hvorfor det ikke er MMS ! uten at jeg gidder skrive en lang avhandling på det nå dette her er langt mer en en lekker sak i utseende. føler den banker Nokia N95 ! frister ikke å bruke noe annen telefon nå... Endret 8. februar 2008 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 iPhone er digg. Alle manglene blir bare flisespikkeri når man faktisk eier en. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du mener vel iPod Touch. iPhone har ikke 32gb lagringsplass. Til alle dere som sier at dere aldri bruker MMS: Glem MMS. dette dreier seg ikke om MMS. Det dreier seg om om at denne telfonen må modifiseres i huet og ræva for å i det hele tatt komme i nærheten av tilsvarende løsninger. Den har så mange begrensinger at jeg ikke en gang orker å begynne å liste dem opp. Det hjelper ikke at telefonen har en lekker meny når den mangler STANDARD funksjoner som vi har tatt for gitt i 6-7 år allerede. Du har rett Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hvilke mangler? er jeg blitt blind? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Må si meg enig i at på papiret så har iPhone noen mangler, men i faktisk bruk er dette ingenting å tenke over. Lenke til kommentar
Millenium Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vel..en mangel kan f.eks være et dugelig kamera, for ikke å snakke om videokamera. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 derfor jeg har kjøpt et ORNTLI kamera! Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan ikke forklare det, men andre telefoner føles liksom kjedelige og tungvinte etter å ha brukt iPhone i noen måneder. Det eneste jeg savner er et litt kvassere kamera. Dog har jeg et kraftig speilreflekskamera som tar av seg den biten EDGE/3G/++ har nesten aldri vært aktuelt for meg på grunn av de stykt overprisede takstene for mobilnettbruken i Norge. WiFi holder lenge for meg - er så og si tilgjengelig overalt hvor jeg er. Har forresten også fått sperret GPRS/EDGE-forbindelsen hos Telenor, slik at jeg ikke har muligheten til å koble meg opp. Har til tider irritert meg over at iPhone kobler seg automatisk opp og laster data. Dette var for øvrig også et problem da jeg hadde HTC TyTN. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) EDGE står på , akurat som 3G står på en Nokia. dette slås seg av når du setter på WIFI da. hvorfor kobler din seg opp automatisk? jeg må f.eks åpne mail, safari eller slikt for å starte forbruk av EDGE. du traff blink med denne setningen: "Kan ikke forklare det, men andre telefoner føles liksom kjedelige og tungvinte etter å ha brukt iPhone i noen måneder. " akurat hva jeg å synes! Endret 8. februar 2008 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 hvilke mangler? er jeg blitt blind? - Den må hackes for å fungere i Norge, noe som gjør at garantien forsvinner. - Forløpig ikke mulig å legge inn programmer uten å hacke telefonen. - Ikke mulig å bytte batteri - Begrensninger på antall meldinger i inboks (greit nok på en billigtelefon, men ikke en smarttelefon) - Mangler MMS, greit nok, kan leve uten dette. - Mangler Java - Ikke Office programmer (lese+edit Word, XLS) eller PDF leser Har brukt en iPhone to uker i USA, ble ikke spesielt imponert. Fin MP3 spiller, kjøpte derfor heller med en iPod Touch... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Flere av punktene du ramser opp der, stemmer rett og slett ikke. Anbefaler at du oppdaterer deg litt om hva som har skjedd med telefonen siden slipp, så kan vi ta det derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå