thomassit0 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Ja, men så spørs det hvor stor forskjell det er i praksis mellom EDGE og 3G da.. Prøv å gå til bandwidthplace.com/speedtest med telefonene deres og sjekk hastighet da.. Jeg fikk 84 ned og 10 opp. (iPhone med EDGE på OneCall nettet.) Sammenligning mellom UMTS og EDGE: http://blog.wired.com/gadgets/2007/12/iphone-edge-vs.html Endret 13. januar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 håper virkelig Apple slipper en heidundranes Iphone verson 2 på macworld til tirsdag, så det blir hakeslepp på dere "hate-boys"! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 EldarHelseth: Rediger og skriv 4 ting du "Tastaturet" på den er langt bedre enn det vanlige mobiler har. SMS systemet er også betydelig smartere. (Den enkle biten altså hvor SMS ser ut som en chatlog) Den er også raskere en stort sett alle mobiler i dag. Den er nok den beste mobilen hittil og browse med også. Alt dette har den rett ut fra butikk i USA og jeg synes at det og ikke nevne blir rett og slett bare flame'ing. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.. Et tastatur på en TS skjerm er over hode ikke det beste tastaturet eller "tastaturet", mer feil kunne du ikke hatt.. Å hvor skal jeg begynne med sms systemet. 1. å sende flere sms samtidig kunne jeg ikke gjøre, noe jeg gjør med min E90 daglig.. 2. Og hvor tåpelig og forferdelig er ikke sms systemet til iPhone. Det værste ever. Nokia har jo også en slik chat funksjon som jeg aldri har brukt, men her har du no vertfall valget. Om jeg så var fornøyd med resten er SMS systemet til iPhone slik at jeg ALDRI kunne hatt den tlf. Rask, ok det er den, men det er mange mange ikke smart tlf, med ingen frihet der alt er fastlåst. Og jeg hørt mye skryt om intrenett til iPhone. Personlig ble jeg veldig skuffa. Jeg surfer mye på min E90, selvfølgelig ikke hjemme der jeg har Wlan tilgjengelig, da bruker jeg som alle andre pcen istede, da dette er mye bedre enn både iPhone og E90. Når du først har lastet siden er den kjempefin men hallo uten 3G er det ikke vits med browser. Så igjen.. Det er 1 ting som er bra med Iphone - multi touch og det er absolutt det eneste. Jeg sa ikke at hele SMS funksjonen var bra... Jeg sa bare at den funksjonen med at du får SMS rett etter hverandre er praktisk. Er fint og oversiktlig, men var ikke klar over at Nokia har liknende. Link? Skjønner ikke at du ikke liker touch screen tastaturet, men jeg har på en følelse at du sammenlikner det med tastaturet på din egen mobil, men i forhold til standard knapper som alle mobiler har så er det overlegent ja. (Tenk på de som ser dårlig feks) Skriver en del på min N800 og det har jeg ingenting i mot Jeg har ikke prøvd og browse med E90, men med tanke på hvor enkelt det er og navigere rundt og zoome ut og inn så synes jeg Iphone kaprer bra. (Igjen veldig lett for de som ser dårlig) Den mangler dessverre mer avanserte Wlan innstillinger, men det gjør også SE i samme prisklasse. Og si at det ikke er vits med browser uten 3G synes jeg er litt rart. Jeg har aldri brukt 3G til og surfe med, alltid wlan. Bruker jo mobilen som leketøy og ikke jobb. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 håper virkelig Apple slipper en heidundranes Iphone verson 2 på macworld til tirsdag, så det blir hakeslepp på dere "hate-boys"! Apple kommer nok til å slippe en heidundranses Iphone versjon 2 til dere Apple-fan. Men det vil nok ikke gi hakeslepp til noen andre enn akkurat dere. Eneste Apple trenger å gjøre er og bytte farge på den, legge til sende sms til flere samtidig eller no anna tull, flytte litt på Apple logoen og sette Steve Jobs på en sene og be han si noe sånt som: Dette er en ny mobil revolusjon, ny farge, nytt design og no kan du til og me sende sms til flere samtidig. Helt utrolig Løp og kjøp. Og samme hvor mye andre forteller dere at, eeehhhhh, dette er ræva, så er det fortsatt en mobilrevolusjon og dere kommer til å selge hus, heim, hytte og bil for å bytte ut iPhone versjon 1 med versjon 2. Masse media hadde skrytt tlf opp i skyene og alle Apple-fans hadde blitt lurt igjen. Det er dette Apple er geniale til.. Å selge ubrukelig skrap til en vanvittig pris til vanvittig mye folk... ikke så mye anna.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hmm, ser ikke så mye negativt på iPhone, bare Apple egentlig, som kommer ut med ny firmware som sperrer for 3. parts programmer.. Negative og positive sider: Mangler video opptak - Dette kommer som 3. parts software, med 30fps opptak og ubegrenset lagring (dvs til telefonen er maksa) Mangler MMS - Finnes som 3. parts software. Mangler 3G - Denne kan være kjekk og ha, da det er billigere og ringe her i Sverige på 3G nettet. Mangler Zoom på still bilde - Finnes som 3. parts software. Apples konstante låsing av telefonen, seriøst..skjerp dere Apple. Positivt: Multitouch screen som faktisk enda er bedre enn de fleste andre skjermer, og mere presis, bare Neonode sin telefon har høyere pressision på touch screenen. OTTD - Open Transport Tycoon Delux Gratis spill, like bra som det du får til Windows, med untak av lyd, men dette kommer i fremtidige releases. (www.modmyifone.com) Det som jeg spesielt liker er folks kreativitet angående applikasjoner som blir laget, du har alt fra e-book leser, til program som kan sjekke med biltilsynet om ett bilskilt er i bruk, +mye mere. Liker faktisk iPhonen ganske mye, og jeg er absolutt ikke Apple phanboy. Eneste som jeg savner er fungerende BT profil 2.0 med støtte for A2DP og A2CR. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 EldarHelseth: Rediger og skriv 4 ting du "Tastaturet" på den er langt bedre enn det vanlige mobiler har. SMS systemet er også betydelig smartere. (Den enkle biten altså hvor SMS ser ut som en chatlog) Den er også raskere en stort sett alle mobiler i dag. Den er nok den beste mobilen hittil og browse med også. Alt dette har den rett ut fra butikk i USA og jeg synes at det og ikke nevne blir rett og slett bare flame'ing. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.. Et tastatur på en TS skjerm er over hode ikke det beste tastaturet eller "tastaturet", mer feil kunne du ikke hatt.. Å hvor skal jeg begynne med sms systemet. 1. å sende flere sms samtidig kunne jeg ikke gjøre, noe jeg gjør med min E90 daglig.. 2. Og hvor tåpelig og forferdelig er ikke sms systemet til iPhone. Det værste ever. Nokia har jo også en slik chat funksjon som jeg aldri har brukt, men her har du no vertfall valget. Om jeg så var fornøyd med resten er SMS systemet til iPhone slik at jeg ALDRI kunne hatt den tlf. Rask, ok det er den, men det er mange mange ikke smart tlf, med ingen frihet der alt er fastlåst. Og jeg hørt mye skryt om intrenett til iPhone. Personlig ble jeg veldig skuffa. Jeg surfer mye på min E90, selvfølgelig ikke hjemme der jeg har Wlan tilgjengelig, da bruker jeg som alle andre pcen istede, da dette er mye bedre enn både iPhone og E90. Når du først har lastet siden er den kjempefin men hallo uten 3G er det ikke vits med browser. Så igjen.. Det er 1 ting som er bra med Iphone - multi touch og det er absolutt det eneste. Jeg sa ikke at hele SMS funksjonen var bra... Jeg sa bare at den funksjonen med at du får SMS rett etter hverandre er praktisk. Er fint og oversiktlig, men var ikke klar over at Nokia har liknende. Link? Skjønner ikke at du ikke liker touch screen tastaturet, men jeg har på en følelse at du sammenlikner det med tastaturet på din egen mobil, men i forhold til standard knapper som alle mobiler har så er det overlegent ja. (Tenk på de som ser dårlig feks) Skriver en del på min N800 og det har jeg ingenting i mot Jeg har ikke prøvd og browse med E90, men med tanke på hvor enkelt det er og navigere rundt og zoome ut og inn så synes jeg Iphone kaprer bra. (Igjen veldig lett for de som ser dårlig) Den mangler dessverre mer avanserte Wlan innstillinger, men det gjør også SE i samme prisklasse. Og si at det ikke er vits med browser uten 3G synes jeg er litt rart. Jeg har aldri brukt 3G til og surfe med, alltid wlan. Bruker jo mobilen som leketøy og ikke jobb. Jeg har ikke no link, men på mobiltelefonene fra Nokia er det en ting som heter chat, der kan du taste med 1 eller flere og meldingene kommer etterhverandre. Ikke samme som iPhone men virker like irriterende. Syns ikke du får noe mer uoversiktlig enn du får med iPhone sin funksjon. Men jeg sender veldig mye sms da, kan være derfor jeg vil ha 1 melding i skjermen og ikke noe mer. E90 har vanlig nr tastatur også vet du.. Syns dette er mye bedre og skrive med enn iPhone sitt tastatur. Ikke bare er TS tastatur umulig å skrive på uten å fysisk se på telefonen, veldig stor ulempe, og jeg liker f.eks bedre TS der du skriver som påvvanlig "nummertastatur". Jeg syns dette er en mye bedre løsning. Jeg ser ikke poenget med å bruke en mobiltelefon og surfe med. Har man en Wlan forbindelse har han vel også en PC som er mye mye bedre enn en telefon. Når jeg bruker min telefon, noe jeg gjør veldig mye, er det når jeg er borte fra mine pcer, enten vekke hjemmefra eller vekke fra jobb. Og da nytter det ikke med noe anna enn 3G. Men jeg er veldig gla jeg har wlan, bruker det til å laste ned større filer osv. Kan være Iphone er bra laga for de som ser dårlig, men jeg ser bra så jeg greier ikke helt sette meg inn i det. Men er det slik at iPhone er bra for de som ser dårlig, er jo det veldig bra, bare synd de må leve med en så dårlig telefon da. Så igjen.. Det er 1 ting som er bra med Iphone - multi touch og det er absolutt det eneste. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Faren min ser dårlig, derfor han er så glad i sin Iphone. Dette er den første mobilen han kan skrive meldinger med uten og måtte bruke forstørrelsesglass og det blir ikke noe bedre i mørket. Tastatur er veldig smak og behag, og jeg personlig vill helst ha knapper, men jeg synes iphone fungerer veldig fint og skrive på så har ikke så mye og klage på der. Vill gjerne presisere at dette er veldig personlig Hvis du fort skal surfe etter noe, bare noe småtteri. Kanskje i en forelesning? Veldig greit med et lite hendig leketøy da (Som E90, iphone eller liknende). Er jo ikke alltid at en har datamaskin i nærheten selv om det er wlan (Skoler, flyplasser osv). Fortsatt god kveld Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 chat funksjonen til nokia kan aldeles ikke sammenliknes med den i iPhone! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skjønner ikke at du ikke liker touch screen tastaturet, men jeg har på en følelse at du sammenlikner det med tastaturet på din egen mobil, men i forhold til standard knapper som alle mobiler har så er det overlegent ja. (Tenk på de som ser dårlig feks)Skriver en del på min N800 og det har jeg ingenting i mot Hvordan kan det bli lettere å skrive meldinger på iPhone for svaksynte? Det er da langt lettere å orientere seg på et T9 tastatur med bare 12 knapper. Der kan man føle seg fram til riktig knapp. På iPhone er knappene små og det er absolutt ingen tactile feedback. Vil tro svaksynte vil foretrekke å skrive på en mobil med ett godt T9 tastatur i stedet. SUPERJANNE, ta en titt her, her og her. Disse kan sammenlignes med den i iPhone. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 nå diskuterte jeg plain os sant! ikke noe 3djepart programmer Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) chat funksjonen til nokia kan aldeles ikke sammenliknes med den i iPhone! Nei det kan d ikke.. prøvde denne funksjonen no, men visse likheter han den. 1. Det er flere meldinger i samme skjermbilde. 2. Det er veldig uoversiktlig og rotete. 3. Det er mye bedre med det vanlige meld systemet vi kjenner i dag Dette er min personlige mening, til mitt bruk. Jeg sender veldig mye meldinger Endret 12. januar 2008 av EldarHelseth Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 nå diskuterte jeg plain os sant! ikke noe 3djepart programmer Hehe, ok greit nok. Men da stiller vil ikke iPhone akkurat sterkt Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skjønner ikke at du ikke liker touch screen tastaturet, men jeg har på en følelse at du sammenlikner det med tastaturet på din egen mobil, men i forhold til standard knapper som alle mobiler har så er det overlegent ja. (Tenk på de som ser dårlig feks)Skriver en del på min N800 og det har jeg ingenting i mot Hvordan kan det bli lettere å skrive meldinger på iPhone for svaksynte? Det er da langt lettere å orientere seg på et T9 tastatur med bare 12 knapper. Der kan man føle seg fram til riktig knapp. På iPhone er knappene små og det er absolutt ingen tactile feedback. Vil tro svaksynte vil foretrekke å skrive på en mobil med ett godt T9 tastatur i stedet. SUPERJANNE, ta en titt her, her og her. Disse kan sammenlignes med den i iPhone. No vet ikke e hvordan de ter å være svaksynt, men det du sier høres ganske fornuftig ut.. De aller fleste greier jo å skrive på et T9 tastatur ved bare å kjenne seg fram, uten å måtte se på tlf hele tiden.. Dette vil være vanskeligere på et TS tastatur, vertfall dersom man ikke får noen form for respons fra skjermen. Jeg tror uansett dette ville vært bedre på et tastatur med fysiske knapper. Og mange tlf kan man jo velge stor skrift i displayet som vil gjøre at også folk med dårlig syn lettere kan se hva som står der. . Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 No vet ikke e hvordan de ter å være svaksynt, men det du sier høres ganske fornuftig ut.. De aller fleste greier jo å skrive på et T9 tastatur ved bare å kjenne seg fram, uten å måtte se på tlf hele tiden.. Dette vil være vanskeligere på et TS tastatur, vertfall dersom man ikke får noen form for respons fra skjermen. Jeg tror uansett dette ville vært bedre på et tastatur med fysiske knapper. Og mange tlf kan man jo velge stor skrift i displayet som vil gjøre at også folk med dårlig syn lettere kan se hva som står der.. Har en kollega på 55 år som klagde på at det var vanskelig å se bokstavene på tastaturet..jeg ga han et lite intensivt kurs i t9 ordliste...og han synes det å skrive sms er en drøm nå Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg sliter med å forstå hvordan iphone gikk over til å være en terminal for svaksynte. Vel, vel. Og jeg kan ikke forstå denne gjentatte sammenligningen mellom iphone og e90? Det er to helt ulike terminaler til ulikt bruk. Dersom du trenger e90 og tilsvarende, så kjøper du ikke iphone. Og vice versa. Om dere først skal drive sammenligning, gjør det med en basistelefon, ikke en smarttelefon. Mine tanker: Jeg liker sms systemet godt. Om EldarHelseth ikke liker det, så skal du få lov til det. Men jeg synes det er flott å kunne se en grafisk oversikt over samtlige tekstmeldinger jeg har sendt og mottatt. Surfing via edge synes jeg går mer enn fort nok. Mulig jeg hadde blitt enda mer imponert over 3G. De gangene jeg surfer på vanlige sider, sitter jeg som oftest i sofaen, eller er på kafe, og bruker WLAN. Liten digresjon. På nattbordet ligger det nå et bankkort, sminke, en lapp med telefonnummer og øredobber. Jeg vet ikke, men jeg tror kveldens utvalgte forsøker å markere et nytt territorium Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg sliter med å forstå hvordan iphone gikk over til å være en terminal for svaksynte. Vel, vel. Og jeg kan ikke forstå denne gjentatte sammenligningen mellom iphone og e90? Det er to helt ulike terminaler til ulikt bruk. Dersom du trenger e90 og tilsvarende, så kjøper du ikke iphone. Og vice versa. Om dere først skal drive sammenligning, gjør det med en basistelefon, ikke en smarttelefon. Mine tanker: Jeg liker sms systemet godt. Om EldarHelseth ikke liker det, så skal du få lov til det. Men jeg synes det er flott å kunne se en grafisk oversikt over samtlige tekstmeldinger jeg har sendt og mottatt. Surfing via edge synes jeg går mer enn fort nok. Mulig jeg hadde blitt enda mer imponert over 3G. De gangene jeg surfer på vanlige sider, sitter jeg som oftest i sofaen, eller er på kafe, og bruker WLAN. Liten digresjon. På nattbordet ligger det nå et bankkort, sminke, en lapp med telefonnummer og øredobber. Jeg vet ikke, men jeg tror kveldens utvalgte forsøker å markere et nytt territorium Jeg sammenligner ikke E90 og iPhone. Det er ikke mulig. Det ble sagt at iPhone hadde det et tastatur som var langt bedre enn det vanlige tastaturet. Ved en slik påstand kan man sammenligne med hvilken telefon man vil, bare den har tastatur eller TS-tastatur Og når det kommet til basistelefon eller smartttelefon, så vidt jeg vet ble jo iPhone lansert som med smarttelefon med et helt OS installert, som tok mere plass en noe OS på en mobil hadde gjort noen gang. Denne smartelefonen skulle være en revolusjon for verden også tåler den ikke sammenligneing med andre telefoner som også blir markedsført som smarttelefoner? Og det med svaksynte var det ikke jeg som fant opp, jeg syns det var like merkelig som alle andre positive kommentarer om iPhone, men men.... Uansett ingenting som er bedre enn at det kommer produkter som også hjelper svaksynte når det gjelder mobilbruk. Endret 13. januar 2008 av EldarHelseth Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg mener nå vitterlig at du sammenlignet e90 og iphone når det kom til surfing. Mulig du var uklar, eller at jeg misforsto deg. Uansett hva Steve Jobs hevder, er ikke iphone en smarttelefon. Den har visse trekk til felles med smarttelefoner, men den er ingen fullblods. Ettersom dette er en tråd som har som mål å hakke ned på iphone på grunn av grunnleggende mangler, hvorfor er det ikke flere tråder som omhandler andre terminaler? Armani-telefonen for eksempel? Eller hva med HTC s710 som heller ikke har 3G? At jeg ikke likte tastaturet til HTC P4350 hindret meg ikke i å kjøpe den, nettopp fordi den fylte andre behov. Behov som jeg ikke har lenger. Slik er det vel for de fleste. Så når alt kommer til alt, siden argumentene har rettet seg mot tastaturet, er det grunn nok til å mislike en telefon? Forøvrig liker jeg ikke e90 på grunn av størrelsen. Den kunne ha laget kaffe for alt jeg bryr meg, den er for stor. Men jeg kommer ikke til å kritisere selve telefonen av den grunn. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg mener nå vitterlig at du sammenlignet e90 og iphone når det kom til surfing. Mulig du var uklar, eller at jeg misforsto deg.Uansett hva Steve Jobs hevder, er ikke iphone en smarttelefon. Den har visse trekk til felles med smarttelefoner, men den er ingen fullblods. Ettersom dette er en tråd som har som mål å hakke ned på iphone på grunn av grunnleggende mangler, hvorfor er det ikke flere tråder som omhandler andre terminaler? Armani-telefonen for eksempel? Eller hva med HTC s710 som heller ikke har 3G? At jeg ikke likte tastaturet til HTC P4350 hindret meg ikke i å kjøpe den, nettopp fordi den fylte andre behov. Behov som jeg ikke har lenger. Slik er det vel for de fleste. Så når alt kommer til alt, siden argumentene har rettet seg mot tastaturet, er det grunn nok til å mislike en telefon? Forøvrig liker jeg ikke e90 på grunn av størrelsen. Den kunne ha laget kaffe for alt jeg bryr meg, den er for stor. Men jeg kommer ikke til å kritisere selve telefonen av den grunn. Jeg sammenligner som sagt overhode ikke e90 og iPhone på noen måte. iPhone er ikke noe i nærheten og være det E90 er. Det jeg sammenligner er en telefon med nettleser uten 3g og med 3g. iPhone har mye bedre nettleser men jeg fikk en bedre surfe opplevelse med E90 pga hastigheten. Og jeg har aldri sagt at e90 er mobilen over alle mobiler, og det er flere ting jeg ikke er fornøyd med på E90. Jeg har bare sagt at iPhone er så lagt fra å være en smarttelefon og en mobil revolusjon som det overhode er mulig. Og dette er jo iPhone kan gå å DØ - tråden. Jeg syns iPhone har ræva spes, og en pris som er het syk, når du kjøper den slik Apple har tenkt, samt at måten den selges på er ekstrem. Og jeg syns det var synd at de har lykkes så til de grader med å selge denne ræva tlf med så ekstreme begrensninger til en så høy pris og til så mange folk. Men alle nye telefoner på markedet er bra, syns jeg.. Pga iPhone har vi jo fått og vil få flere gode telefoner som f.eks kan styres med fingeren. Dette er det mange som liker. Men jeg syns fortsatt ikke iPhone skal framstiles som noe annet enn den ræva telefonen det er, som mp3 spiller er den veldig tøff, men ikke som telefon. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 At iphone er overpriset i forhold til spesifikasjoner, er jeg enig med deg i. Og at den ikke er revolusjonerende, også på grunn av spesifikasjonene, er jeg også enig i. Men den er en liten revolusjon når det kommer til brukervennlighet. Telefonen har en egen måte å arbeide på, så om man ikke har veldig spesifikke behov, blir det derivater av iphone som vil bli mer solgt i framtiden. Og jeg syns det var synd at de har lykkes så til de grader med å selge denne ræva tlf med så ekstreme begrensninger til en så høy pris og til så mange folk. Telefonen har færre begrensninger enn de aller, aller fleste terminaler som selges. Telefonen er ikke så dyr. Jeg betalte 4000 for min, det er 1000 mer enn jeg i sin tid betalte for Nokia 6280. Så mange folk kan ikke ta feil. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vil også påpeke sterkt at det ser ut som flesteparten av iPhone-kritikerne har misforstådt hele konseptet fra Apple. Som Jobs selv uttalte hadde de ikke lagd en telefon, men heller implentert telefonmodul i en multimediamaskin nært knyttet til iPod o.l. Eller... så forstår iPhone- kritikere hva konseptet er - og bare er uenig i løsningen på diverse områder. De fleste jeg har snakket med syns iPhone ser utrolig tøff ut, men når jeg spør om de ville kjøpe den sier de at de egentlig tviler på at de kommer til å gjøre det da de er fornøyd med den Nokia eller SE telefonen de allerede har. Det er vel noe i det. Når prisen blir såpass høy blir det vel litt verre å kjøpe en mobil bare på grunn av fargen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå