LuringenOo Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei. Denne kan godt ha blitt spurt om før, men for å være ærlig følte jeg ikke for å lete gjennom X antall sider for å finne svar. Mye enklere this way Såå. Saken er. Jeg låner nå en xBox 360. Det går mest i NfS:C, men lurer på en ting angående det. Jeg vant et race forleden (er på 36% hvis det har noe å si) å vant en Lotus Elise til garasjen min. Spørsmålet mitt lyder: Hvordan får jeg bilene i garasjen, til career moden så jeg kan pimpe og tune dem, og kjøre med dem? Gud, jeg mååå bare kjøre Elise'n! Håper noen skjønner, og kan dette. På forhånd takk. - Luringen Lenke til kommentar
Northland Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Forsto ikke helt va du mente nå, men om du har unlocka den i career-mode så kan du vell kjøpe den i "bilbutikker" som finnes rundt i byen? Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Så jeg må til en bilbutikk? takk. Er fersking på spillet fortsatt ! Lærer så lenge man lever: D igjen, tusen takk. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Får ikke logga på EA Nation på Carbon jeg Men på Most Wanted går det helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå