Sidemaal Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Iblant når jeg laster ned noe, så skrur internettet seg av. Dette har også skjedd helt uten videre. Det er fortsatt tilkoblet, men det funker ikke å være inne på msn eller noe hvor internett er et "must" Eneste måten (som jeg vet) er å skru av og på PC'en. Det er ikke noe galt med internettet, for broren min klarer å kjøre P2P over bredbåndslinja uten problemer. Er det noen som vet om det er noen innstillinger eller noe jeg må endre på? Takker for alle mulige svar. Endret 21. juni 2007 av kaken92 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Nyeste driver til nettkortet ditt? Har du noen tvilsom brannmur på maskinen? Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Nyeste driver til nettkortet ditt? Har du noen tvilsom brannmur på maskinen? 8915449[/snapback] Kall meg gjerne noob, men jeg har ikke peiling. hvis du sier hva jeg må gjøre for å finne det ut, så skal du få vite det Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Men det var koslig at du svarte igjen da.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Nå er det ikke svarplikt på dette forumet så spydigheter kan du spare deg. Ingen kan si så mye før du forteller hva slags maskin du har eller hvilket hovedkort/nettkort du har. Det finnes flere programmer som kan svare på dette, anbefaler at du spør her om hvilke av disse programmene som anbefales: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=25 Endret 23. juni 2007 av agvg Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Om nettet detter ned, hold øye med modemet, sjekk at lyset "Internet" eller "DSL" lyser, om dette slokker så er problemet 1 av 2. 1.: Modemet er skadet og må byttes. 2.: DSlamen der du kobles til er skadet/full og må byttes eller oppgraderes. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Du sier at internett detter ned når du laster ned. Hva bruker du til å laste ned? Kan jo være en bug i dette programet, selv om det ikke er så veldig sansynelig. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Om nettet detter ned, hold øye med modemet, sjekk at lyset "Internet" eller "DSL" lyser, om dette slokker så er problemet 1 av 2. 1.: Modemet er skadet og må byttes. 2.: DSlamen der du kobles til er skadet/full og må byttes eller oppgraderes. 8926291[/snapback] hehe, hva er DSlamen? btw Big_JJ, det er ikke bug i programmet, for jeg har brukt µtorrent, bit torrent ++, og det skjer hele tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå