Nimrad Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) wampster skrev (1 time siden): I motsetning til alt det andre idiotiske han har foreslått på kun en måned? Dette er en helt annen liga. Alt annet er peanøtter i forhold og kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Endret 19 timer siden av Nimrad Lenke til kommentar
wampster Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Nimrad skrev (18 minutter siden): Dette er en helt annen liga. Alt annet er peanøtter i forhold og kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Invadere Grønland, anektere Canada, "ta over panama kanalen" (som alle er allierte btw), være puddelhunden til Musk, Si at Ukraina startet krigen, innføre tariffer for å få NED priser?, si at han burde gå for en presidentperiode til +++ Dette er bare det jeg kommer på kjapt, og typen har kun sittet en måned.. Bare 47 måneder igjen (med mindre han gjør alvor av å gå for en 3. periode da...) Endret 19 timer siden av wampster 1 Lenke til kommentar
Myriad Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Var deilig å komme seg ut av US (Global) indeks. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden wampster skrev (11 minutter siden): Invadere Grønland, anektere Canada, "ta over panama kanalen" (som alle er allierte btw), være puddelhunden til Musk, Si at Ukraina startet krigen, innføre tariffer for å få NED priser?, si at han burde gå for en presidentperiode til +++ Dette er bare det jeg kommer på kjapt, og typen har kun sittet en måned.. Bare 47 måneder igjen (med min han gjør alvor av å gå for en 3. periode da...) Ja, lista baller på seg, men det er helt usannsynlig at han kommer til å misligholde gjelden. Det blir nesten som å sende en atombombe på seg selv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Myriad skrev (13 minutter siden): Var deilig å komme seg ut av US (Global) indeks. Ja det gjorde jeg for flere uker siden. Skiftet fra det til KLP Aksjeverden. Men hvis det der greiene skjer, blir vel alt berørt. Lenke til kommentar
Myriad Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Delvis skrev (2 minutter siden): Ja det gjorde jeg for flere uker siden. Skiftet fra det til KLP Aksjeverden. Men hvis det der greiene skjer, blir vel alt berørt. Leter etter noe annet. KLP Aksjeverden er jo 90 % AksjeGlobal. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Myriad skrev (34 minutter siden): Var deilig å komme seg ut av US (Global) indeks. Hva var deilig å bytte til? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Det verkar for søkt at han skal rote med gjelda på den måten. At det kan koma eit krakk denne perioden pga. Trump er ikkje usannsynleg, men både for han og gjengen hans er pengane viktig. Eit krakk er samtidig ei god anledning for milliardærkretsen å bli endå rikare. Ein ting som er heilt sikkert er at han slenger rundt seg med påstandar og idéar som manglar fullstendig fotfeste, så du veit aldri kva saker han faktisk gjer noko med. Eg er meir bekymra for verdspolitikken, Russland og samarbeidet med USA enn at sparepengane forsvinn. Mange småspararar får kjent på nervene i desse dagar. Som alltid er det ingen som kjenner morgondagen. Har du pengar i fond og aksjar må du uansett vere førebudd på at verdien kan bli halvert i lang tid. Endret 17 timer siden av Zeph Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Karl Johan Molnes på FA tv sa i dag at det ikke kan vare så mye lenger det Trump-regimet holder på med. Der har vært andre også som forsker Iver Neumann feks, som tror at noen med myndighet kan kan komme til å gripe inn. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Det er morsomt å se hver gang det blir usikkerhet så selger folk, uansett hvor klinkende klart man gjør det at man aldri hører hjemme i noe aksjemarked hvis man ikke kan tåle tap. De som selger seg ut av USA nå tror jeg går på en smell. Trump kommer aldri til å misligholde gjelden, og andre gale ideer kommer ikke til å gå så langt som har prøver å gi inntrykk av. Han har det i kjeften og skaper noe usikkerhet, men dereguleringen han kommer til å kjøre på med kommer til å være positivt for amerikanske selskap. Det eneste reelle momentet som trekker ned er at de vil ha ned dollarkursen for å bli mer konkurransedyktige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå