w0o0t Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) lurer på om noen (hvis det er noen DJs her) har effekten transform og skid på cd spillerne deres og om dere kan spille inn et lite klipp sånn at jeg får høre hvordan de funker Endret 21. juni 2007 av w0o0t Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan du forklare meg hva de effektene gjør? Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 heh, jammen er det er jo det jeg også lurer på idmusikk.no > DJ utstyr > stanton > s450 ingen som har disse effektene på cd spillerene sine? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Oops, tenkte meg ikke om.. Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 xD men kjenner du noen som driver på med DJing og har disse effektene? Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 never mind, fant noen klipp på pionnerdj.com yey Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå